Pagina 36 van 37 EersteEerste ... 2634353637 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 tot 360 van 362

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Alhoewel ik 'de beste' maar een vaag begrip vind omdat men zich altijd af kan vragen in welke context je dit zet vond ik het toch ook tijd worden voor een nieuw GA-lijstje. Iets met druk van Otter en zo....

Beste speler
    Account KW heeft me wel positief doen verbazen. Ik denk niet dat zij hiermee de beste zijn in mijn ogen. Omdat hier geen gouden regel is waar men aan moet voldoen kan ik hier meerdere noemen.
    Beste alliantie
    Ondanks alle ellende was Midgets de sterkste. Of zij ook de beste was....? Veel gezeik gehad, leiding niet volgen, fouten gemaakt. Maar wel dominant aanwezig.
    De beste teamspeler
    Lord Kuperus, al ben ik niet anders van hem gewend. Er zijn er meer die ik kan noemen overigens.
    Allynoob
    Allstar heeft wat foutjes gemaakt. En ik mag mezelf hier ook best noemen gezien "EI-gate" waarbij ik mn ene veeg (20k EI) stuurde ter versterking en er met mn andere veeg (7,5k EI) vol op klapte. Te slaperig wsl.
    Beste leider
    El Presidente!
    Meest overschatte alliantie
    Duidelijk Empire. Ik ben op het AF nooit echt hard in mijn bewoordingen maar dit was gewoon brandhout. Zoveel potentie en gewoon niks laten zien. Ergens ook wel zonde natuurlijk.
    Meest onderschatte alliantie
    Triple X. Omdat zij toch leuk meedoen met het eindspel, best veel def hebben (ook al is het ook van buiten de ally, het is er wel) en over een aantal vegen beschikken die nog schade zouden kunnen aanrichten bij Midgets WW.
    Meest overschatte speler
    De meeste gedelete accounts van Empire. Daarnaast de lui die zich steevast melden bij de Top-10 farmers maar dit wellicht ook als enige doel stellen. Veeg is aanwezig maar lopen: ho maar. Farmlintjes zijn leuk maar als je verder geen actie onderneemt met de veeg dan vind ik dat je ook snel wordt overschat.
    Meest onderschatte speler
    Geen idee eigenlijk.
    Mooiste speler naam
    Bukkake is mij ontnomen door de MH. Dan ga ik voor Karig Hutje.
    Mooiste alliantie naam
    Bloem, icm de spelersnamen.
    iemand een idee waar 1337 voor staat?
    Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten
    Eigenlijk is Midgets wel een toffe ally. Veel gezeik geweest maar puur op basis van karakters vond ik t wel mooi. Heb in het verleden ook met Ottertje gespeeld en Arjan, die zou ik ook wel weer als medespeler willen hebben.
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten
    Die eeuwige hufters die het niet kunnen laten meerdere accounts te bespelen. Ga gewoon lekker 1 account aanmaken en niet meerdere. En hou op wachtwoorden uit te wisselen onderling. Doe eens dapper en hou het bij 1 account, 2 sit-accounts. That's it. Ik vind het een teken van zwakte dat iemand meerdere accounts nodig denkt te hebben. Je vern**kt het spel ook gewoon. Verder hou ik niet van lui die met pd'ers spelen maar daarin ben ik zo'n beetje een roepende in de woestijn.
    Beste simmer
    Ik denk dat KW dit geweest zou zijn als ze hier nog volle bak op in hadden gezet. Er is CP genoeg maar richting het einde vd server en met het begin vd vakantie mist daar de motivatie om nr.1 vd server te worden.
    Beste aanvaller
    Hupsakee, zonder twijfel. Al ver voor de artes begonnen en nooit gestopt.
    Ik moet wel zeggen dat ik het leuk vond om Madeliefje te volgen in de periode dat hij erg actief liep.
    Beste verdediger
    Binnen Midgets is KW wel echt top.
    Beste farmer
    Dit vind ik zo'n belachelijk dingetje. Degene met het meest complete lijstje en de meeste activiteit is de beste farmer...
    Mooiste actie van de server
    Uniek Dieet-rip. Laatste actie op Firefox was ook wel gruwelijk maar haalt het niet bij die rip.
    Wie haalt het einde van de server niet
    Alcatraz gek genoeg wel. Die mag gewoon 3 maand 'op' ban staan, met een groot dieet in zijn bezit. En er lijkt niks te gebeuren. Erg bijzonder. Ik verwacht overigens verder geen deletes meer nu we vlak bij het einde zijn.
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten
    Charlize Theron
    Leukste forumgebruiker
    Rinus met zn mooie collages.
    Minst leuke forumgebruiker
    -
    Heb je verder nog wat spannends te vertellen
    10k kata's, 4k rammen!

That's it!

Oh ja, Briantje2 loopt op ons WW dus wellicht dat Midgets snel ook weer wat levels kwijt is.
    Laatst gewijzigd door Maartn : 14-07-2017 om 22:00

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Bloem overschatte alliantie?

Als je beetje opgevolgd hebt moest je weten dat al die spelers het druk hadden en niet die hard gingen farmen enzo, logisch dat ze met 9 man dan weinig doen, en ik vind opzich wat ze gedaan hebben al best veel
    wat is dat nu weer voor een uitspraak ? dat die het druk hadden ??? sinds wanneer meet je met 2 maten dat ben ik niet van je gewent en als je het dan toch wild doen is underdog een van de beste ally`s op de NL want tja ze hadden het ook druk en speelden voor de lol dus is hun resultaat heel goed

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartn Bekijk bericht
    Alhoewel ik 'de beste' maar een vaag begrip vind omdat men zich altijd af kan vragen in welke context je dit zet vond ik het toch ook tijd worden voor een nieuw GA-lijstje. Iets met druk van Otter en zo....

Beste speler
    Account KW heeft me wel positief doen verbazen. Ik denk niet dat zij hiermee de beste zijn in mijn ogen. Omdat hier geen gouden regel is waar men aan moet voldoen kan ik hier meerdere noemen.
    Beste alliantie
    Ondanks alle ellende was Midgets de sterkste. Of zij ook de beste was....? Veel gezeik gehad, leiding niet volgen, fouten gemaakt. Maar wel dominant aanwezig.
    De beste teamspeler
    Lord Kuperus, al ben ik niet anders van hem gewend. Er zijn er meer die ik kan noemen overigens.
    Allynoob
    Allstar heeft wat foutjes gemaakt. En ik mag mezelf hier ook best noemen gezien "EI-gate" waarbij ik mn ene veeg (20k EI) stuurde ter versterking en er met mn andere veeg (7,5k EI) vol op klapte. Te slaperig wsl.
    Beste leider
    El Presidente!
    Meest overschatte alliantie
    Duidelijk Empire. Ik ben op het AF nooit echt hard in mijn bewoordingen maar dit was gewoon brandhout. Zoveel potentie en gewoon niks laten zien. Ergens ook wel zonde natuurlijk.
    Meest onderschatte alliantie
    Triple X. Omdat zij toch leuk meedoen met het eindspel, best veel def hebben (ook al is het ook van buiten de ally, het is er wel) en over een aantal vegen beschikken die nog schade zouden kunnen aanrichten bij Midgets WW.
    Meest overschatte speler
    De meeste gedelete accounts van Empire. Daarnaast de lui die zich steevast melden bij de Top-10 farmers maar dit wellicht ook als enige doel stellen. Veeg is aanwezig maar lopen: ho maar. Farmlintjes zijn leuk maar als je verder geen actie onderneemt met de veeg dan vind ik dat je ook snel wordt overschat.
    Meest onderschatte speler
    Geen idee eigenlijk.
    Mooiste speler naam
    Bukkake is mij ontnomen door de MH. Dan ga ik voor Karig Hutje.
    Mooiste alliantie naam
    Bloem, icm de spelersnamen.
    iemand een idee waar 1337 voor staat?
    Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten
    Eigenlijk is Midgets wel een toffe ally. Veel gezeik geweest maar puur op basis van karakters vond ik t wel mooi. Heb in het verleden ook met Ottertje gespeeld en Arjan, die zou ik ook wel weer als medespeler willen hebben.
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten
    Die eeuwige hufters die het niet kunnen laten meerdere accounts te bespelen. Ga gewoon lekker 1 account aanmaken en niet meerdere. En hou op wachtwoorden uit te wisselen onderling. Doe eens dapper en hou het bij 1 account, 2 sit-accounts. That's it. Ik vind het een teken van zwakte dat iemand meerdere accounts nodig denkt te hebben. Je vern**kt het spel ook gewoon. Verder hou ik niet van lui die met pd'ers spelen maar daarin ben ik zo'n beetje een roepende in de woestijn.
    Beste simmer
    Ik denk dat KW dit geweest zou zijn als ze hier nog volle bak op in hadden gezet. Er is CP genoeg maar richting het einde vd server en met het begin vd vakantie mist daar de motivatie om nr.1 vd server te worden.
    Beste aanvaller
    Hupsakee, zonder twijfel. Al ver voor de artes begonnen en nooit gestopt.
    Ik moet wel zeggen dat ik het leuk vond om Madeliefje te volgen in de periode dat hij erg actief liep.
    Beste verdediger
    Binnen Midgets is KW wel echt top.
    Beste farmer
    Dit vind ik zo'n belachelijk dingetje. Degene met het meest complete lijstje en de meeste activiteit is de beste farmer...
    Mooiste actie van de server
    Uniek Dieet-rip. Laatste actie op Firefox was ook wel gruwelijk maar haalt het niet bij die rip.
    Wie haalt het einde van de server niet
    Alcatraz gek genoeg wel. Die mag gewoon 3 maand 'op' ban staan, met een groot dieet in zijn bezit. En er lijkt niks te gebeuren. Erg bijzonder. Ik verwacht overigens verder geen deletes meer nu we vlak bij het einde zijn.
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten
    Charlize Theron
    Leukste forumgebruiker
    Rinus met zn mooie collages.
    Minst leuke forumgebruiker
    -
    Heb je verder nog wat spannends te vertellen
    10k kata's, 4k rammen!

That's it!

Oh ja, Briantje2 loopt op ons WW dus wellicht dat Midgets snel ook weer wat levels kwijt is.
    nice ; meest onderschatte alliantie Triple x , die word gerund door underdog spelers en zijn in mijn ogen top spelers omdat die nooit opgeven .

dat er geen groot of geen underdog meer op de s4 zit is door mij gekomen ik heb ally opgeheven en niet omdat Bloem of otter op ons liep of hij nu denk ik heb underdog weg gespeeld maar omdat Nato op ons liep en Jorben daar zat en hij bij ons ergens sitter was en er bij ons leden waren die PD bij Nato waren .

ik wist dat Midgest of natars gaan winnen en dus ook geen interesse in eindspel meer had en daarom was makkelijkste keus om op dat moment underdog op te heffen .

ik kan hier nog een heel verhaal schrijven over de s4 over hoe en wat had gekund en wat mis is gegaan maar ik denk dat de meeste dat wel weten dus ik laat het hierbij .

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    nice ; meest onderschatte alliantie Triple x , die word gerund door underdog spelers en zijn in mijn ogen top spelers omdat die nooit opgeven .

dat er geen groot of geen underdog meer op de s4 zit is door mij gekomen ik heb ally opgeheven en niet omdat Bloem of otter op ons liep of hij nu denk ik heb underdog weg gespeeld maar omdat Nato op ons liep en Jorben daar zat en hij bij ons ergens sitter was en er bij ons leden waren die PD bij Nato waren .

ik wist dat Midgest of natars gaan winnen en dus ook geen interesse in eindspel meer had en daarom was makkelijkste keus om op dat moment underdog op te heffen .

ik kan hier nog een heel verhaal schrijven over de s4 over hoe en wat had gekund en wat mis is gegaan maar ik denk dat de meeste dat wel weten dus ik laat het hierbij .
    Meest onderschat staat niet gelijk aan goed hè... Maak die vergissing nou niet aub. Is het ook niet zo dat triple x precies dat deel van underdog is dat niet onder jou wilde spelen (of iig niet dezelfde doelen voor ogen had als jij)?
    Ik vraag me wel oprecht af wat de triple x-spelers voor jou topspelers maken? Want het is nou niet dat ze individueel stuk voor stuk zoveel goede dingen laten zien. Het gaat mij er om dat ze langer mee weten te doen dan ik had verwacht. Dit is, zoals jij ook wel weet, bij lange na niet de verdienste van alleen triple x. De deftroepen bij het WW zijn niet alleen van trikple x, de artefacten die ze hebben gekregen zijn niet door hen zelf verover dmv strijd. Er zit wel het eea achter die alliantie dat hen steunt. Het onderschatte voor mij zit hem dus puur in het feit dat ik niet had verwacht dat zij het zo lang vol zouden houden. Je hoeft echter geen topspeler te zijn om gs te sturen naar het WW..... En verder laten ze aanvallend niks zien tot nu toe, behalve dat zij dus die spelers hebben die wekelijks een Top-10- medaille halen als overvaller maar nooit puntjes als aanvaller...
    Laatst gewijzigd door Maartn : 15-07-2017 om 00:06

Gebruiker

Standaard

Dus je hebt het opgegeven?
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Dus je hebt het opgegeven?
    ? ik opgegeven ? ik ben er toch nog altijd

en op s2 zit ook weer een underdog

Gebruiker

Standaard

? ik opgegeven ? ik ben er toch nog altijd

Hoe wil je dit noemen dan?

Midgets of natars winnen dus laat ik het maar opgeven en underdog opheffen komt het op neer.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Hoe wil je dit noemen dan?

Midgets of natars winnen dus laat ik het maar opgeven en underdog opheffen komt het op neer.
    als je niet voor eindspel gaat wil niet zeggen dat je opgeeft lijkt mij , want dan zouden veel ally`s op de servers dus voor spek en boon er zitten .

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

als je niet voor eindspel gaat wil niet zeggen dat je opgeeft lijkt mij , want dan zouden veel ally`s op de servers dus voor spek en boon er zitten .
    Opgeven = stoppen met iets te doen.

Underdog kan niet stoppen met iets te doen als ze niets doen Opgeven kunnen ze dus niet

Ga je daar ook een "graantje" meepikken :P?
    Ben benieuwd of je uitspraak kan waarmaken: "Ik kan ook zo'n veeg simmen"
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Jesse heeft gewoon gelijk hoor, je hebt opgegeven.

en er zijn idd ally's die voor andere dingen gaan maar die doen dan wel iets buiten simmen en gwn kansloos gereckt worden eh .

Dat is het enigste dat jullie gedaan hebben, door 2spelers kapotgespeeld worden
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Regels voor berichten