Pagina 35 van 37 EersteEerste ... 253334353637 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 tot 350 van 362

Discussie: Golden Awards

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Jammer dat de lijstjes van R0mulus en Glesto volledig irrelevant zijn.
    MattR83 - Phoenix s3 2015-2016 | Häyhä - Veto! s1 2016 | Mogilevitsj - Midgets s4 2016-2017

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Häyhä Bekijk bericht
    Jammer dat de lijstjes van R0mulus en Glesto volledig irrelevant zijn.
    ow ja sorry, heb het aangepast! Goed dat je het zegt!
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Ik denk dat häyhä vooral zichzelf mist in de lijstjes

Gebruiker

Standaard

ale dan rens staat erin.... nu gedaan met de verzoekjes
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Ook ik zal om zelfde redenen hier en daar meerdere spelers aanhalen, gewoon omdat er veel verschillende manieren zijn waarop je je plaatsje in mijn GA kan verdienen

Beste spelers: Kabouter Wesley (GertJan en Maurits), Hupsakee (Jorre, Leon en Koen ), Mr. Levenstein (Glenn ) en Madeliefje (Kevin ).
    Al denk ik dat deze keuze voor zich spreekt, zal ik ze toch even toelichten:
    KW om het beste mix account neer te zetten dat ik ooit gezien heb, ziekveel def en zeer leuke off + actief bij acties en altijd bereid om te helpen (behalve bij WW ), maar toch hun eigen willetje en mening er steeds insmeten, I like!
    Hupsakee omdat wij gewoon pro zijn . Nuja, denk dat we onbeschaamd kunnen zeggen van onszelf dat we veruit het beste offensieve account hebben neergezet en steeds zeer actief hebben gespeeld
    Glenn omdat ik je mis makker! en ja die periode die ik nog met je samengespeeld heb, ookal was ze kort, vond ik zeer tof, Levenstein was een prima account! (maar laat je nou ajb eens niet zo makkelijk snipen xD ).
    Otter omdat hij toch wel een ereplaats verdiend owv zo'n mooi off-account op te bouwen terwijl hij solo speelt. Ookal kan ik het totaal niet met je vinden, je hebt het verdient man!
    En dan nog vele anderen maarja, ga hier geen weken aan typen.

Beste alliantie: /
    Ik kan hier geen antwoord geven zonder dat ik lieg tegen mezelf. Midgets was de beste ally van de server, dominantie van begin tot einde zelfs toen de halve server samenspande tegen ons, maar ook bij ons waren er zeer veel dingen waar ik me uitermate aan stoorde, en hierdoor vind ik dat er van geen enkele ally gezegd kan worden dat ze écht goed was, ook niet mn eigen alliantie.

De beste teamspeler: Jan (Lord Kuperus), Vincent (Wee-Man), Rinus.
    Deze twee kerels springen toch nog net een stukje hoger dan de rest van de teamspelers in Midgets (of rest vd server maar dat kan ik moeilijk beoordelen uiteraard). Allebei stonden ze altijd paraat om eender wat te doen, de ene al actiever dan de andere maar niets was ooit een probleem. GS nemen zonder te waarschuwen? Doe maar joh. Held sturen om 4u snachts? Geen probleem joh.
    Dikke merci aan jullie 2, en uiteraard aan alle andere spelers die ons goed gesteund hebben tijdens deze server, dit vergeet ik niet!
    Rinus (Cookies) was ook altijd zeer actief en bereid om te helpen, vooral dan met meer kennisgerichte zaken dan met gs-push oid.

Allynoob: Allstar
    Echt gewoon Allstar. Geen doekjes om winden, maar denk niet dat ze 1 avp foutloos hebben uitgevoerd Hun foutjes gaven echter geen aanleiding tot falen van de acties, of toch zonder ernstige gevolgen, maar het blijft nog steeds noob. (plus ook: SIMSLETJES, bouw nou es troepen ipv je raadhuizen naar 20 te doen ).
    memorable notion: mn liefste eigen dual Jorre, die zomaar even onze veeg op het verkeerde natarWW stuurde

Beste leider: geen, maar toch een memorable notion aan Tom.
    Midgets heeft, sinds ik erbij kwam, nooit echt een strakke leiding gekend. In het begin van de oorlog met TGC waren brendan en tom wel actief bezig met defco en avps opstellen, maar dat verwaterde al zeer snel toen bleek dat alle tegenstand kapot ging. Toen heeft Hupsakee op de duur zowat de touwtjes in handen genomen en maakte ikzelf de avps, soms samen met Tom. Defco werd vaak gedaan door Jorre, maar zaken zoals artefactverdeling en deffers motivatie inspreken liep altijd zeer stroef. Individuele ervaring heeft Midgets tot een hoog aanzien gebracht, niet de leiding.
    Maar toch wil het gezegd hebben, Tom je was een prima inactieve leiding, kon het altijd goed met je vinden en sorry voor alle shit die je over je hoofd hebt gekregen want potverdorie het was soms veel he xD

Meest overschatte alliantie: Bloem
    Geen reet uitgespookt deze server. In verververweggistan gaan liggen om wat te simmen.
    Hun aandeel in de oorlog met Empire was zeer miniem. Paar HDs/ADs van underdog slopen is ook niets aan want... UNDERDOG. Dan weer inactief gegaan en 2 ww-vegen gesimd die dan op ons WW kwamen.
    Op defensief vlak slaagt het ook zwaar tegen, want in het enige avp dat ze op hun dak kregen (van ons), riepen ze al meteen om externe hulp bij NATO en ex-Kingsman (en wie weet wie nog meer).
    Veel gezever over "open alliantie zijn" en veel gestoef over hoeveel ze wel niet gedaan hebben, maar slaagt allemaal maar dik tegen in mijn ogen!
    Verder uiteraard ook TGC door het instant falen van hun blok.

Meest overschatte speler: ik zou zeggen The Beast, maar dat doet hem teveel eer aan. Alcatraz van hetzelfde, alleen maar groot account door cheats. Arminius sloeg ook zwaar tegen, leuke veeg maar nooit wat meegedaan en dan domweg (maar leuk voor mij) veegdef met 120k knups.

Meest onderschatte speler: Wee-man, Lord Kuperus
    - Wee-man was een zeer leuk account, vaak doodgelopen maar altijd heropgebouwd en vincent is een leuke tacticien om mee te werken!
    - Lord Kuperus heeft met weinig goud en een 9c HD toch een zeer leuk account met een nog leukere hoeveelheid def neergezet (sorry Tom voor het kopieren, je hebt gwn gelijk haha).

Mooiste speler naam: HUPSAKEE . Ook Cookies vond ik een mooie

Mooiste alliantie naam: Kansloos
    Toch nog 1 ding waarin Alcatraz eerlijk is geweest: zijn alliantienaam.

Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: Pascal, enkele huidige Midgets, Glenn, Arjan, en Brian zodat ik zn bijlenveeg kan uitkakken.

Met wie zou je liever niet graag in een alliantie zitten: Otter
    Onze concurrentie is te leuk om in 1 ally te steken
    Memorable notion: met Martin zou ik zelfs niet eens meer op een server willen spelen

Beste simmer: Kabouter Wesley
    Beestjes. Al valt er ook wat te zeggen voor kaleaso en Allstar. Maar bij die laatste 2 respecteer ik het niet omdat KW tenminste ook nog troepen simt

Beste aanvallers: Hupsakee, King Schultz, Mr. Levenstein
    Alle 3 mooie germaanse offensieve accounts uit het oppermachtige Midgets (lol).
    Levenstein om hun early game veegbouw en actietjes, KS om post-artes altijd fijn samen te lopen met hupsakee in titanenacties (moeten we blijven doen Tom, ging goed! ), en uiteraard Hupsakee omdat wij de grootste germaanse veeg op nl T4.4 hebben gebouwd én gebruikt. Al vanaf dag 50 ongeveer zeer hoge loopfrequentie gehad, sideveeg paar x doodgegooid maar verder altijd overal doorgebeukt met onze main. Leuke titanenacties gedaan, leuke avps gedaan, leuke solo-acties gedaan, kortom: leuke aanvallers op dat account!

Beste verdediger: Kabouter Wesley, Lord Kuperus, platvis
    Resp. de beste germaanse, gallische en romeinse deffers in Midgets. Buiten de ally moeilijk te zeggen, maar denk niet dat er velen aan tippen. Met defaantallen ver boven de 6 cijfers (exacte getallen komen nog wel) en toch vaak defensieve verliezen gehad.

Mooiste actie van de server: Unieke Titaanrip bij DinkeyToy door KW en Hupsakee. Was zeer riskante actie, na al maanden rust tussen Midgets en NATO ineens verrassingkje aan Jorben gegeven toen hij opstond volgende ochtend. Hierdoor kon Hupsakee dit artefact eindelijk tot zijn nut brengen, en dat heeft een ketting aan volgende mooie acties veroorzaakt

Leukste forumgebruiker: Hydra. (mss lichtjes bevooroordeeld omdat t mijn dual is) hij geeft altijd leuke collagetjes en eerlijke correcte meningen

Meest vermakelijke forumgebruiker: opc. Zonder twijfel. Is ie ooit sober?

Minst leuke forumgebruiker: Martin. Denk niet dat ik ooit 1 nuttig ding van hem gelezen heb. Zowel op AF als in de spamchat. Behalve dan zijn geslijm tegen Jorre (irritant, maar correct want Jorre is lief) en zijn geslijm tegen Kirsten (tegelijkertijd irritant als lachwekkend, maar ook weer correct want Kirsten is heet).

Met wie zou je eens een spreekwoordelijk beschuitje willen eten:
    Mijn lieve duals Jorre en Leon! maar dan eens geen spreekwoordelijk???
    En ook met Rinus, topkerel!
    Laatst gewijzigd door BreeZer : 13-07-2017 om 23:38
    farmen = life

Gebruiker

Standaard

mensen de grond intrappen, het liefste wat jongens als glenn en koen graag doen.

kan niemand hen een ip ban geven ofzo?

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Bloem overschatte alliantie?

Als je beetje opgevolgd hebt moest je weten dat al die spelers het druk hadden en niet die hard gingen farmen enzo, logisch dat ze met 9 man dan weinig doen, en ik vind opzich wat ze gedaan hebben al best veel
    Collagebouwer

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Tom het wel goed verwoord had:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R0MULUS Bekijk bericht
    Meest overschatte alliantie: Bloem, underdog, TGC
    [i]- Bloem door velen buiten Bloem, vooral m.b.t. de hoeveelheid actie denk ik. Binnen Bloem hebben ze volgens mij altijd prima doorgehad wat ze konden en gingen doen.
    Ik denk over het algemeen heeft Bloem het volgende gedaan:
    - Empire: 2x vegen gesniped, 1x avp (HD goede deffer gesloopt), 2x spelers totaal weggespeeld, 1x unieke trainerstalenten en 1x kleine dieet gejat. Vervolgens een kleine titaan ontvangen voor een nav.

- Underdog: Uit elkaar gespeeld. Qua artefacten weinig spannends, volgens mij een kleine trainer kunnen jatten. (waren wel meer dan een paar avd's/hd's ). Direct in het begin twee van hun grotere (potentie volle WW) vegen uitgeschakeld. Daarna wel aardig wat HD's gesloopt.

Afweren AVP van NATO+underdog+neutraal en AVP van Midgets.

En Midgets WW naar beneden geschoten + 2x grote pakhuis gesloopt.

Dit met grotendeels de twee vegen van Bosdruif en Madeliefje.
    Stamper was daarbij dus uitgevallen en heeft zelfs Bosdruif ook vijf weken in hoogtijd buitenspel gezet (door stalling).

Maar heb zelf ook Bloem op overschat gezet, omdat de verwachtingen van buitenaf enorm vergroot werden.

Ieder heeft zijn mening en zijn eigen interpretatie hoe die iets ziet
    Laatst gewijzigd door Otterman : 14-07-2017 om 13:13
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Toppertje!
    MattR83 - Phoenix s3 2015-2016 | Häyhä - Veto! s1 2016 | Mogilevitsj - Midgets s4 2016-2017

Standaard

Beste speler: Grumpy
    Beste alliantie: WildWest
    De beste teamspeler: Allstar
    Allynoob: Hupsakee
    Beste leider: Frans van King Schultz
    Meest overschatte alliantie: Midgets
    Meest onderschatte alliantie: TripleX
    Meest overschatte speler: Hupsakee
    Meest onderschatte speler: Anke van King Schultz
    Mooiste speler naam: Bukakke, maar daar werd hij Grumpy van.
    Mooiste alliantie naam: IJsberen
    Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: Anke van King Schultz
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Nvt
    Beste simmer: Allstar
    Beste aanvaller: Cookies! (penguin)
    Beste verdediger: Okeechobee
    Beste farmer: Cookies!
    Mooiste actie van de server: De deffers van Midgets die met mini-veegjes HD's locken.
    Wie haalt het einde van de server niet: Mogilevitsj?
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Anke
    Leukste forumgebruiker: Häyhä
    Minst leuke forumgebruiker: BreeZer
    Met welke moderator identificeer jij je het meest: Lightsun ftw!
    Heb je verder nog wat spannends te vertellen: (Psssst, Koen... Beetje als dikke knipoog naar jouw lijstje )

Regels voor berichten