Pagina 34 van 37 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 tot 340 van 362

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scylla Bekijk bericht
    De correcte benaming luidt: "hetzelfde gebrek aan kwaliteit."
    Ligt er aan of je suggestief wil zijn.
    My name is nobody

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Server is voor mij ten einde. Leuke actieve aanvalsacties op Empire en underdog gedaan en de kers op de taart de WW van Midgets slopen

Beste speler:Kabouter Wesley
    Volgens bronnen veel deff maar ook nog een lekkere veeg kunnen simmen. Dikke prima toch.

Beste alliantie: Bloem
    Hu? Bloem? Ja, als we kijken naar de middelen voor handen heeft Bloem een goede server gedraaid. Leuke slagen gewonnen, zowat elke ally is wel naar Bloem getracht nader toe gekomen voor een samenwerking. En natuurlijk de enige ally waar Midgets bevreesd voor was. Pas op het eind kwam de kwalitatief sterkste alliantie op Bloem aan waggelen. Verder nooit pogingen tot scouten, snipen of zelfs echte aanvallen. De laatste slag werd ook beslist door een al verbloeide Bloem

De beste teamspeler: De actieve leden van Bloem
    Wie actief was, was wel een prima teamplayer.
    Al moet ik bekennen dat ik Kaleaso meer een simmer dan teamplayer vond.
    Maar goed had wel wat deff en een veegje.

Allynoob: Allstar
    Allstar gewoon Allstar

Beste leider: -
    S4 de server zonder goede leiders.

Meest overschatte alliantie: Bloem
    De verwachtingen werden vaak erg hoog gemaakt voor Bloem.
    In het begin rond december door Empire maar ook in de latere fase van het spel.

Meest overschatte speler: Stamper
    Totaal geflopt deze server en heeft Bloem meer schade aangedaan dan geholpen.
    Het had met de titanen een mooi Bloem aanvalstrio kunnen zijn.

Meest onderschatte speler: Lelie (Karin)
    Een vervallen account totaal omgebogen tot één van de sterksten van Bloem.
    Terwijl dit account eigenlijk eigenlijk nooit in de spamchat benoemt werd.

Mooiste speler naam:Karighutje
    hehe

Mooiste alliantie naam: Bloem
    Lekker in thema en welbekend geworden

Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten:
    Iedereen behalve degene waar ik niet graag in een alliantie wil mee zitten.

Met wie zou je liever niet graag in een alliantie zitten:
    Ik denk dat zij dat wel weten.

Beste simmer: Kaleaso
    Die hard simmen in het verre gewest.

Beste aanvaller: Hupsakee
    Top kunnen draaien in een goede alliantie en leuke acties gedaan in de begin en midden fase van de server. Toch een streepje voor Madeliefje

Beste verdediger: Bloem- en Midgetsleden
    De beste verdedigers zullen vast in deze allianties zitten. Maar kan alleen van Bloem benoemen:
    #1 Aloë Vera #2 Lelie #3 Orchidee

Beste cheaters: Alcatraz & underdog

Mooiste actie van de server: Verdwijning artefacten Spelemaat
    Ik blijf het toch één van de mooiste acties vinden. Het nachtelijk stelen van zowel de Unieke Trainer en de Kleine Dieet zonder echte schade

Beste flop actie van de server: Empire&NATO&Kingsman verbond en Blauwdruk aanval KNT
    Het verbond dat Midgets zou verslaan maar geheel flopte. Maar ook die recentelijke aanval van KNT op de blauwdruk van Midgets was ronduit belachelijk.

Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Kirsten
    Komt nog wel!

Leukste forumgebruiker: Otterman
    Ik zelf uiteraard! Lekker actief posten en rapportjes delen

Minst leuke forumgebruiker: underdog (opc)
    Na mijn Golden Awards lijstje nog geen nieuwe gezien, komt die er nog?
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Beste speler: Gertjan, Koen, Jorre

Minst slechte alliantie: Midgets, hebben het meeste laten zien, zowel aanvallend als verdedigend

De beste teamspeler: Dorine en Jan

Allynoob: Allstar

Beste leider: sluit me aan bij otterman, op deze server was geen goede/actieve leiding aanwezig
    Meest overschatte alliantie: Midgets en Bloem. Midgets omdat het van de buitenkant meer leek dan het daadwerkelijk was. Bloem, Tsja er komen steeds meer verhalen over samenwerking met andere groepen, valt me gewoon wat tegen.

Meest onderschatte alliantie: GEEN

Meest overschatte speler: Martin

Meest onderschatte speler: Rens, Lars en Rinus

Mooiste speler naam: Mr. Levenstein

Mooiste alliantie naam: The Golden Coalition :')

Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: voorlopig niemand

Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Martin en andere mensen die teveel zeuren

Beste simmer: kabouter wesley

Beste aanvaller: Beste aanvaller is duidelijk hupsakee

Beste verdediger: Beste deffers zullen grotendeels in bloem gezeten hebben als ik otter mag geloven, verder vanuit midgets natuurlijk kabouter wesley. De rest heb ik weinig zicht op, maar ook weinig verwachtingen van.

Beste farmer: Hupsakee en early game levenstein en Bram (naam van het account even kwijt, maar ja t is ook al zo lang geleden dat die hier speelde)

Mooiste actie van de server: blijft voor mij de Udieet rip van king schultz

Wie haalt het einde van de server niet: Ik en met mij vele anderen

Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: -

Leukste forumgebruiker: Hydra, otterman

Minst leuke forumgebruiker: underdog

Met welke moderator identificeer jij je het meest: -

Heb je verder nog wat spannends te vertellen: -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vamos Bekijk bericht
    Beste leider: sluit me aan bij otterman, op deze server was geen goede/actieve leiding aanwezig
    Meest overschatte alliantie: Midgets en Bloem. Midgets omdat het van de buitenkant meer leek dan het daadwerkelijk was. Bloem, Tsja er komen steeds meer verhalen over samenwerking met andere groepen, valt me gewoon wat tegen.
    Voor de eind fase van het eindspel zijn er geen samenwerkingen geweest. Wel overall het spel genoeg aanbiedingen gekregen, waaronder Midgets. Later hebben we uiteindelijk rond de 150K deff staan bij het WW van KNT, maar ook meer puur hopen dat de server afgelopen zou zijn en deffers weer wat motivatie te geven
    Laatst gewijzigd door Otterman : 12-07-2017 om 18:09
    Desert Fox

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Wel genoeg aanbiedingen gekregen, waaronder Midgets.
    Dan ben ik heel benieuwd van wie, want dat is nieuws voor mij.
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R0MULUS Bekijk bericht
    Dan ben ik heel benieuwd van wie, want dat is nieuws voor mij.
    Uiteraard, midden februari waren er verkennende gesprekken vanuit Midgets.
    Dit vanwege Empire, NATO en Kingsman.
    Van Midgets waren in de chat aanwezig: Brendan en Tom
    Desert Fox

Standaard

Uiteraard, midden februari waren er verkennende gesprekken vanuit Midgets.
    Dit vanwege Empire, NATO en Kingsman.
    Van Midgets waren in de chat aanwezig: Brendan en Tom
    Ah, dan moet je je bericht wat aanpassen, want de opbouw van je bericht suggereert dat wij jullie benaderd hebben rond of tijdens het eindspel.
    Ik ga inderdaad niet ontkennen dat we een poging gedaan hebben om wat hulp te zoeken toen er een blok vormde wat ons één op drie overtrof in aantal.
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Standaard

Aangepast
    Desert Fox

Standaard

Ik ga voor een top drie in een aantal categorieën, in willekeurige volgorde. Ik kan niet tot één duidelijke winnaar komen in die categorieën, of vind het oneerlijk of zonde om niet ook enkele anderen te benoemen.
    En zoals gewoonlijk zal het lijstje redelijk Midgets-minded zijn, want daar heb ik gewoon het meeste zicht op.

Beste speler:Kabouter Wesley, Hupsakee, Madeliefje
    Hebben allemaal voor het overgrote deel van de duur van de server, hun stempel op de server kunnen drukken.

Beste alliantie: Midgets
    Niet wat het geweest had kunnen zijn, ook door een server die zwakker bleek te zijn dan in eerste instantie het geval leek. Uiteindelijk denk ik dat we wel op alle vlakken de server gedomineerd hebben. Alle discussies over onze exacte grootte, waar ik zelf ook niet over te spreken ben geweest, ten spijt hebben we met een niet al te grote groep erg leuke resultaten neergezet. Resultaten die een groter blok niet kon tegengaan, laat staan evenaren.

De beste teamspeler: Jan, Louise, Dorine
    Altijd bereid om te helpen, een stapje extra te zetten. Nu ook met het WW, maar zeker ook al in een vroegere fase!

Allynoob: -
    Voor mij niet één of enkele duidelijke, wel een aantal hele memorabele noob-acties van meerdere spelers binnen Midgets. Ik denk hierbij aan het verkeerde WW vegen, troepen op eigen troepen of SD dood laten lopen, nullen vergeten bij het invullen van de troepen, et cetera, et cetera.

Beste leider: -
    Ik sluit me wel aan bij voorgangers dat dit een redelijk leiding loze server is geweest. Dat was ook zeker het geval in Midgets. We waren minder aanwezig dan vooraf gedacht, maar de groep leidde op belangrijke momenten zichzelf aardig. Ik had vooraf een aantal duidelijke eisen gesteld, die van geen PD’ers is totaal genegeerd door alles en iedereen, maar de rest gelukkig niet. Dit in combinatie met alle ervaring die aanwezig was in Midgets, en dan het sporadische ingrijpen van Brendan en mij bij conflicten tussen spelers heeft er voor gezorgd dat de alliantie zichzelf naar een redelijk succes geleid heeft.

Meest overschatte alliantie: Bloem, underdog, TGC
    - Bloem door velen buiten Bloem, vooral m.b.t. de hoeveelheid actie denk ik. Binnen Bloem hebben ze volgens mij altijd prima doorgehad wat ze konden en gingen doen.
    - Underdog wel door zichzelf, maar dat is standaard, in elk geval door opc. Overigens leek er deze keer zowaar wat meer mogelijk te zijn en hebben ze het alsnog zelf weten te verpesten. Dit blijkt wel als je ziet wat afsplitsers van underdog nog hebben weten te doen in o.a. NATO en triple x.
    - TGC door mij persoonlijk. Ik had de schrik er best even in zitten toen dat blok zich dreigde te vormen, en zeker toen het eerste AVP op ons af kwam. Dat kwamen we redelijk door en we sloegen daarna hard terug, waardoor TGC in korte tijd weggevaagd werd.

Meest overschatte speler: The Beast, Alcatraz, opc
    Op het oog allemaal leuke accounts met zoveel potentie, maar ik vind dat The Beast erg weinig heeft klaar weten te spelen deze server. Alcatraz lijkt me overduidelijk, dat account zit al drie maanden in een ban. Opc leek ook een erg goed account, maar dat veranderde wel heel erg snel toen Jorben er niet meer op zat.

Meest onderschatte speler: Kabouter Wesley, Wee-man, Lord Kuperus
    - Van KW weten denk ik maar weinigen buiten Midgets hoe ontzettend goed dat account eigenlijk echt is. Naast ontzettend veel def, wat ongetwijfeld na het aflopen van de server nog wel eens naar buiten komt, ook nog een tijd een veeg gehad die de 100k knuppels aantikte met daar boven op ook nog een tijdje een side-veeg.
    - Wee-man heeft ontzettend veel pech gehad met doodlopen in AVP’s, maar zijn lange tijd de moed niet verloren en bleven leuke vegen neerzetten.
    - Lord Kuperus heeft met weinig goud en een 9c HD toch een zeer leuk account met een nog leukere hoeveelheid def neergezet.

Mooiste speler naam: Karighutje

Mooiste alliantie naam: Bloem
    Met bijhorend thema, wel altijd jammer van de sjaak afhaaks

Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: Arjan, Otter, Pascal
    Spelers waar ik al eens, of vaker, tegenover heb gestaan op een server, maar waar ik graag nog een keer mee samen in een alliantie mee terecht zou komen.

Met wie zou je liever niet graag in een alliantie zitten: -
    Daar zijn er wel een paar van, maar ik vind dat niet interessant om dat hier openbaar neer te zetten

Beste simmer: Kabouter Wesley
    Van begin tot het eindspel bijna continu #1 gestaan en ik denk dat ze nog steeds de meeste CP van de server hebben.

Beste aanvaller: Hupsakee, King Schultz
    Drukken al heel de server aanvallend hun stempel op de server. Hupsakee al zeer vroeg zelfs. Zijn nooit echt veegloos geweest en wel met regelmaat blijven lopen. Ook vaak samen en hebben meerdere noemenswaardige acties op hun naam staan en op meerdere momenten, zo niet altijd, vegen gehad die tot de top van de server behoorden. Waar Hupsakee er met veeggrootte natuurlijk wel absoluut bovenuit stak. King Schultz naast dat er sowieso niet getipt kon worden aan Hupsakee, ook net wat meer pech gehad met op def lopen.

Beste verdediger: Kabouter Wesley, Lord Kuperus, Hachi-Roku
    Ik heb geen beeld van de defaantallen bij Bloem, bovendien is de def daar naar mijn idee nog veel minder gebruikt geweest dan die in Midgets, en hier hebben we al niet erg veel offensieve tegenstand gehad. Daarom bestaat mijn lijstje uit drie Midgets deffers, wat niet betekent dat de andere deffers niet ook ontzettende toppers zijn!

Mooiste actie van de server: Uniek Dieet rip van King Schultz op Glazen Tafel, de recente snipe van Grumpy op die 10k kata’s (+ rammen) en Unieke trainer rip van Bloem.
    - Al zeg ik het zelf, een mooie actie direct na de artes, na het mislopen op een unieke. Eentje waar ik wel even over heb zitten twijfelen, maar het resultaat mocht er meer dan zijn.
    - Marten moest wat op gang komen, maar na een aantal kleinere snipes en mislopen nu toch een zeer mooie klapper, die een WW-veeg onschadelijk maakt.
    - Goedkoop en mooi, samen met nog een andere arte, geript. En dat al zeer snel nadat TGC ‘m bij Midgets geript had ten koste van vier vegen, wat de hele situatie alleen maar mooier en leuker maakte.

Leukste forumgebruiker:Meest vermakelijke forumgebruiker: opc
    wat een onsamenhangende onzin kan die vent lullen.

Minst leuke forumgebruiker: -
    Laatst gewijzigd door R0MULUS : 12-07-2017 om 18:27
    (Sun Tzu, Art of War)

Gebruiker

Standaard

Ik ga ook af en toe meerdere namen noemen in willekeurige volgorde. Zoals bijna iedereen ook zegt is het niveau van deze server bijzonder laag, waardoor de zin voor spelen niet erg hoog ligt bij velen, daardoor ga ik oordelen op het moment dat de accounts in kwestie hun hoogtepunt hadden, dus ook accounts die (deels) gestopt zijn hebben een kans om "te winnen" indien ze genoeg indruk gemaakt hebben.

Beste speler: Kabouter Wesley, Hupsakee , Levenstein
    Van Kabouter Wesley vooral Gertjan, elke server zet die gemotiveerd gewoon een top def account neer met ook nog een veeg die meestal nog groter is dan de meeste aanvallers, all around is hij gewoon het waardevolst in een ally. Grootste aanwinst op .NL domein dat je volgens mij kunt hebben in je ally. Is heel efficient, deelt zijn wijsheid ook graag met andere en is ook gwn een gezellige speler waar ik nog nooit iemand een probleem mee gehad zien hebben.

Hupsakee heeft volgens mij niet veel uitleg nodig, Jorre met zijn bekende vroege acties, en koen is en zotte farmer en veegbouwer dusja.

Levenstein wegens de tijd dat de originele 3 actief speelde begonnen we met beetje achterstand wegens katarush om vijanden rond onze cropper af te schieten, maar toen staken we snel iedereen voorbij en waren we de eerste die veeg begon draaien, eerste die groot draaide en eerste die side draaide. Hadden dus ook de meeste off troepen zolang we actief speelde. dus circa 130dagen het beste off acc van de ally.

Beste alliantie: Denk niet dat hier een ally recht heeft om te staan, mss zoals andere veranderen naar minst slechte. maarja, dit laat ik dus maar leeg

De beste teamspeler: jan kuperus volgens mij als speler die zijn acc wegcijfert en andere helpt in het mogelijke. Gertjan meer als het gaat om wijsheid delen.

Allynoob: Marten en allstar

Beste leider: Deze server was er geen goede leiding, nergens volgens mij. TGC niet, NATO niet, underdog niet (duh) en midgets ook totaal niet. mss Bloem dan?

Meest overschatte alliantie: Bijna iedereen in Midgets overschatte TGC denk toen het gevormd werd, al is dat blok zwaar gefaald door hun leiding.

Meest onderschatte alliantie: /

Meest overschatte speler: cheatibus, uhm proxy 100, nee euhm alcaproxy, euhm alcatraz, ja dat was het!
    en Martin

Meest onderschatte speler: Kabouter Wesley, echt waar enkel mensen in de ally weten hoe goed dat acc echt is, mensen buiten de ally, wat je denkt verdubbel dat en dan kom je in de buurt! Gertjan

Mooiste speler naam: Karighutje
    echt raar dat de Mh's niet beginnen zeuren hebben over deze naam, hebben ze ooit al voor minder gedaan dus...
    Positieve shoutout naar de MH's van deze server dan maar

Mooiste alliantie naam: geen echt leuke gezien.

Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: Koen,jorre,gertjan,Hedzer

Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Ach opzich wil ik met iedereen wel in de ally zitten, gewoon servers gescheiden houden, niks zo ergerlijk als oude vetes in een ally (stom .nl domein eiglk ). Maar er zijn er natuurlijk waar ik minder mee overweg kan omdat je er ooit een aanvaring of groot meningsverschil mee gehad hebt.

Beste simmer: Gertjan!

Beste aanvaller: Zolang Levenstein actief was circa eerste 130dagen, levenstein met mooie voorsprong, erna overduidelijk hupsakee. We hebben de H, de U, de P, de S, de A, de K, de EE
    Hier zijn we weer!
    H U P S A K EE
    GvD Jorre wat heb je met me gedaan

Beste verdediger: Kabouter wesley by far. en nu ik op ons acc kijk heeft het ook een 200k speertjes bijna dus doet dat het blijkbaar ook goed :/ (zonde dat het nu een defacc is)

Beste farmer: hupsakke, gertjan, Levenstein

Mooiste actie van de server: Meerdere leuke acties, zoals Ud rip etc... maar hiervoor ga ik vooral uit eigen ervaringen spreken en dan vind ik de mooiste degeen die we snachts ter plekke verzinnen met een man of 3, meestal met gertjan. dat zijn de leukste en meestal ook met mooi resultaat of mooi geprobeerd.

Wie haalt het einde van de server niet: /

Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: rens

Leukste forumgebruiker: LL!

Minst leuke forumgebruiker: MARTIN

Met welke moderator identificeer jij je het meest: Lightsun 4 life!

Heb je verder nog wat spannends te vertellen: Nu net krijg ik een melding dat ik nog maar 7% batterij over heb. dus maar snel naar de oplader lopen voor ik heel dit lijstje kwijt ben
    Laatst gewijzigd door glesto : 13-07-2017 om 17:18
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Regels voor berichten