Pagina 60 van 88 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 591 tot 600 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Je zit steeds Bloem te bashen om die actie, als het niet op skype is, dan is het nu wel op het AF. Dat beschouw ik nou niet echt 'pro-bloem'. Als je dat had gedaan, informatie lekker/spioneren zou dat nog laffer en zwakker zijn.

Over de bespreking van de nav heb je niks gemeld in de Bloem-chat en meerdere mensen vroegen ook om je beweegredenen. Je had daar ook kunnen vertellen hoe jij keek naar deze zaken. Maar dit heb je niet gedaan, je zit nu achteraf meer over die nav te zeiken. Ook over dat mijn beweegreden dat ik bang was voor gezamenlijk "Underdog/Empire/Kingsman ineens samen op Bloem zouden gaan lopen" schud je nu gewoon uit de mouw.

Als dual nam je zelf ook nooit het initiatief. Je gaat toch niet beweren dat je een actieve dual was? Je hebt vrij weinig geklikt aan de gebouwen en aan de veeg. Dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je wilde wekkeren herinner je ook verkeerd, dit was één keer en toen ging de avp niet door. Nooit aanvalsplannen gehoord, fakes zien sturen of aanvallen verstuurd. Dit heb ik allemaal moeten doen. Zelf als ik aangaf weg te zijn kwam ik terug en was er nog niks gedaan en stond soms avd qua wachtrijen stil.

Je geeft al twee keer aan dat we blij moeten zijn dat je niet ging spioneren. Je doet alsof het de normaalste zaak is dat als men uit de ally gaat die maar gaat spioneren. In de ally vinden we het natuurlijk jammer dat je bent gestopt, je was wel gezellig als allygenoot en dual. Niemand heeft je gedwongen om de ally te verlaten, niemand heeft slecht zitten praten over je wanneer je vertrok. Dus zie geen reden waarom je zelfs zou moeten overwegen om te spy'en.

Jammer dat onze wegen zijn gaan scheiden, ik wens je succes in volgende servers.
    Laatst gewijzigd door Otterman : 01-03-2017 om 20:45
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht

1. Over de bespreking van de nav heb je niks gemeld in de Bloem-chat en meerdere mensen vroegen ook om je beweegredenen. Je had daar ook kunnen vertellen hoe jij keek naar deze zaken. Maar dit heb je niet gedaan, je zit nu achteraf meer over die nav te zeiken. Ook over dat mijn beweegreden dat ik bang was voor gezamenlijk "Underdog/Empire/Kingsman ineens samen op Bloem zouden gaan lopen" schud je nu gewoon uit de mouw.

2. Als dual nam je zelf ook nooit het initiatief. Je gaat toch niet beweren dat je een actieve dual was? Je hebt vrij weinig geklikt aan de gebouwen en aan de veeg. Dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je wilde wekkeren herinner je ook verkeerd, dit was één keer en toen ging de avp niet door. Nooit aanvalsplannen gehoord, fakes zien sturen of aanvallen verstuurd. Dit heb ik allemaal moeten doen. Zelf als ik aangaf weg te zijn kwam ik terug en was er nog niks gedaan en stond soms avd qua wachtrijen stil.

3. Je geeft al twee keer aan dat we blij moeten zijn dat je niet ging spioneren. Je doet alsof het de normaalste zaak is dat als men uit de ally gaat die maar gaat spioneren. In de ally vinden we het natuurlijk jammer dat je bent gestopt, je was wel gezellig als allygenoot en dual. Niemand heeft je gedwongen om de ally te verlaten, niemand heeft slecht zitten praten over je wanneer je vertrok. Dus zie geen reden waarom je zelfs zou moeten overwegen om te spy'en.

Jammer dat onze wegen zijn gaan scheiden, ik wens je succes in volgende servers.
    1. Na 1 seconde scrollen:
    [21-2-2017 12:19:02] Kevin Otter: Ik heb liever niet de situatie dat we steeds underdog zitten te porren en straks tegen empire, kingsman en underdog moeten strijden - Aanvalsgroep Bloem
    Verder heeft niemand in de ally chat gevraagd naar mijn beweegredenen (überhaupt hebben 2 mensen maar echt hun overwegingen in de ally chat kenbaar gemaakt, en jij die zei: 'ik hoop zo op underdog lopen'). Dus zoals ik al aangaf, de mensen die vragen hebben gehad hebben deze prive gesteld en ik heb ze het uitgelegd. Verder heb ik de mensen niet met 'mijn plezier' lastig gevallen omdat een ieder moest stemmen waar hij/zij het meest plezier uithaalde. Dat is de insteek geweest waarmee Don en ik de groep zijn begonnen en dat moet de insteek blijven.

2. Waar zou ik zeggen dat ik een actieve of goede dual ben geweest? Je beschuldigd me van dingen die ik zelf nooit beweerd hebt. Doordeweeks was ik rond de 60 uur bezig met stage, in het weekend was ik socializen. Dit is vanaf dag 1 dat je op het account erbij kwam geweest, en ook de reden dat je erbij bent gekomen. Dus als jij aangeeft weg te zijn, kan ik niet ineens door een wonder er wel zijn. Het was bekend bij jou dat ik op mijn stage vrijwel geen toegang had tot travian. Verder heb ik meerdere malen dingen aangegeven die het account voor mij gebruiksvriendelijker zouden maken. Bijvoorbeeld handelsroutes instellen. Die waren volgens jou niet nodig omdat jij dat handmatig deed, echter als jij dan weg bent heb ik daar niet de tijd voor en werd er dus veel half werk uitgevoerd. Hetzelfde verhaal voor het opslagplan. Jij vond het onnodig en zonde van de GS, voor mij was het een manier geweest om meer te doen in kortere onlinetijd.
    Dat neem ik jou niet kwalijk, maar mezelf. Ik had gewoon moeten zeggen: 'Tenzij jij een beter plan hebt, gaan we het zus en zo doen.' Alleen dat heeft er wel voor gezorgd dat als ik bijv. 30 seconde op t account was niks kon uitvoeren.

3. Ik zeg niet dat je blij moet zijn dat ik niet ben gaan spioneren. Ik geef aan dat als ik anti-bloem was geweest, dat je dat wel had gemerkt (wat genoeg oud allygenoten kunnen beamen). Verder had ik ook gewoon kunnen zeggen: als die nav komt stap ik uit Bloem met het account.(En daar zou niemand mij toe hebben verplicht, maar ik speel dit spel voor mijn plezier. Door de NAV met Empire viel er voor mij geen plezier en voldoening te behalen (niet dat ik persé op Empire door wilde lopen, Underdog zonder NAV was ook prima), dus dan ga ik) Als jij het daar niet mee eens was geweest, was je van het account gevlogen. Met mij vertrek zouden meerdere accounts mee zijn gegaan, waarmee 2/3e van de aanvalskracht 100% zeker zou zijn vertrokken uit Bloem.

Dus zoals ik al aangaf mag je blij zijn dat ik rustig en netjes vertrokken ben. Je had momenteel ook accountloos kunnen zijn, of in onzekerheid kunnen zitten omdat het account niet op je e-mail staat. Of denk je dat Bob spontaan en uit zichzelf een e-mail switch heeft gedaan? En ja dat was lager en zwakker geweest (Of het mijn laagste actie zou zijn geweest mag men zelf beslissen), maar dan had ik de NAV met Empire niet gehad en dus wel mijn plezier met een account waar niet mijn meeste tijd inzit maar wel genoeg geld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Om het kort te houden en geen pagina's tekst te schrijven:
    1. Dus als iemand zegt: 'Ik eet liever niet rode kool', dan denk jij dus dat diegene bang is voor rode kool. Meeste hebben gestemd dat zij plezier uit haalde met de nav en dus twee titanen op underdog.

2. Ik begon over wat je zelf hebt bij gedragen aan de oorlog met Empire, wat vrij weinig was.

3. Tja, wat valt daar nou wat over te zeggen.

Fijne avond.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker chesterf1eld's schermafbeelding

Standaard

Gebrek aan leiding en motivatie is de grootste oorzaak in empire niet de oorlog tegen Midgets en co.

Disney
    Walkure

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Om het kort te houden en geen pagina's tekst te schrijven:
    1. Dus als iemand zegt: 'Ik eet liever niet rode kool', dan denk jij dus dat diegene bang is voor rode kool. Meeste hebben gestemd dat zij plezier uit haalde met de nav en dus twee titanen op underdog.

2. Ik begon over wat je zelf hebt bij gedragen aan de oorlog met Empire, wat vrij weinig was.

3. Tja, wat valt daar nou wat over te zeggen.

Fijne avond.
    Zegt al genoeg dat je op de helft niet gereageerd. Maar ik heb vernomen dat de NAV heel goed werkt en vooral is overgedragen aan NATO.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chesterf1eld Bekijk bericht
    Gebrek aan leiding en motivatie is de grootste oorzaak in empire niet de oorlog tegen Midgets en co.
    Dan had Empire anders moeten spelen
    En ja als het niet goed gaat in de oorlog dan verlies je motivatie

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    De mensen die het moesten weten, wisten dat ik dan per direct zou stoppen.
    Stoppen? Waarmee? Het enige waarmee je gestopt bent, is met niks doen, aan je lange verhalen hier te zien.
    Laatst gewijzigd door noep : 02-03-2017 om 00:07

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Ik vind de bijdrage van Bloem tegen Empire ook erg zwakjes. Ja, het begon aardig, maar meer ook niet. Wij hebben uiteindelijk meer offensieve en vooral meer defensieve klappen uitgedeeld, waar jullie uiteindelijk met wat leuke artes er vandoor gingen toen de motivatie al weg was. En dan nog een leuke arte meenemen met jullie inderdaad ontzettend laffe NAV.

Ik zeg overigens niet dat wij offensief nou zo ontzettend superieur zijn geweest, want dat is niet het geval. Maar Bloem ook zeker niet. Paar keer solo of met twee wat lopen op de zwaksten van het stel. Het is redelijk effectief geweest, maar op een veegsnipe (volgens mij?) na, niet zo spectaculair. Het waren leuke solo acties en je bent zeker één van de actiefste aanvallers op de server, maar we hoeven het ook niet te gaan overdrijven. Zouden jullie als Bloem ook niet nodig moeten hebben, om meer credits op te eisen dan je toekomen. Jullie hebben aan de zijlijn leuke schade gedaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chesterf1eld Bekijk bericht
    Op één of andere manier ontstaat zo'n gebrek aan motivatie en leiding altijd als je aan de verliezende kant in een oorlog staat....
    Laatst gewijzigd door R0MULUS : 02-03-2017 om 00:45
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Gebruiker

Standaard

gfjjddfhh

@Romulus: Bloem is gewoon medeverantwoordelijk voor het vallen van Empire, ze hebben twee spelers op delete gekregen en wat vegen gesniped... al voor die hele oorlog is begonnen meende ik.

Dat hun bijdrage minder is, kan best wezen, maar maakt ze nog wel medeverantwoordelijk imo
    Laatst gewijzigd door VM. : 02-03-2017 om 01:07

Pagina 60 van 88 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten