Pagina 6 van 88 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marovin Bekijk bericht
    Nee, komt vooral omdat een bepaalde speler in zuid-west ligt. Het gewest waar hij de vorige server in lag vertoonde het zelfde beeld. MH weet ervan maar gooit het op zilverbots, time will tell.

Ik keek laatst even op de kaart, toen ging ik 10 min op zoek:
    http://puu.sh/rHNAU/3191637f55.png
    Beetje kort door de bocht analyse, zie aantal accounts nu op aanzienlijk meer pop zitten. Op basis van dorpsnamen vaststellen dat ze proxy zijn...??? Zullen er ongetwijfeld veel zitten en de top-farmers van nu hebben sowieso hulp (in welke vorm weet ik niet), maar dat is elke server zo. Dus geen reden om je druk over te maken lijkt me.
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
    Beetje kort door de bocht analyse, zie aantal accounts nu op aanzienlijk meer pop zitten. Op basis van dorpsnamen vaststellen dat ze proxy zijn...??? Zullen er ongetwijfeld veel zitten en de top-farmers van nu hebben sowieso hulp (in welke vorm weet ik niet), maar dat is elke server zo. Dus geen reden om je druk over te maken lijkt me.
    Net de spelers ff opgezocht, er is er maar 1 die meer dan 100 pop heeft, de rest allemaal minder. Ik noem dat niet aanzienlijk.

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-J-A Bekijk bericht
    Doe jij ook weer mee Hayha?
    Jazeker!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marovin Bekijk bericht
    Net de spelers ff opgezocht, er is er maar 1 die meer dan 100 pop heeft, de rest allemaal minder. Ik noem dat niet aanzienlijk.
    Ok, mijn steekproef ging ook niet veel verder dan de buurman die ik er tussen zag staan en die zit nu op 130+ pop. Neemt niet weg dat een "veroordeling" o.b.v. dorpsnaam erg kort door de bocht is.
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Het is wel kort door de bocht, maar wat wil je als je 10 minuten kijkt. Maar het niet puur op dorpsnaam, het zijn aangepaste dorpsnamen die lijken op of binnen hetzelfde thema zitten als de accountnaam. Iets wat je in een bestand kunt zetten van het script/bot wat je gebruikt dat die accountjes simt.

Gebruiker

Standaard

Als je zoveel moeite doet om met proxy's te spelen (kende het gebruik van scripts/bots niet in deze context), dan is het ze wat mij betreft gegund.... Hoeveel moeite kan je doen om vals te spelen. Uiteindelijk heb je na een aantal weken er toch geen reet meer aan en 9 van de 10 keer vallen dit soort spelers vroegtijdig door de mand door gebrek aan skills.

Btw, jij bent ook wel erg goed op de hoogte vd mogelijkheden ;-)
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Mijn accountnaam en dorpsnaam zijn ook gerelateerd. ben ik nu een bot?

maar à la Van Gaal: all craziness on a little stick, er is wel meer nodig om te durven beweren dat een account misbruik van proxy's maakt. account- en dorpsnamen zijn een begin, pop is een tweede gegeven, daarna aanvalspunten en heldenpunten ten opzichte van groei en farm, en dan nog heb je daar geen zekerheden door.
    Maar blijf vooral beschuldigen. Dat houdt de sfeer er een beetje in!
    Laatst gewijzigd door Don : 13-10-2016 om 20:41
    s5 2014-2015: Don Borre - Stalkers for the win!!!
    s3 2015: Alakazam
    s1 2016: Spacebar

Travian awards 2015-2016: Beste leider

Gebruiker

Standaard

Uiteindelijk heb je na een aantal weken er toch geen reet meer aan en 9 van de 10 keer vallen dit soort spelers vroegtijdig door de mand door gebrek aan skills.
    Dat is het probleem niet je kan ze idd na een tijd af omdat ze minder goede spelers zijn meestal, probleem is dat ze daardoor de goede croppers (die veel te schaars zijn) gaan inpikken.
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-J-A Bekijk bericht
    Is er animo voor een nieuwe gezamelijke skypechat zoals we op S1 ook gedaan hadden?
    Maak hem aan zou ik zeggen! Iedereen die er behoefte aan heeft kan er joinen..

Gebruiker

Standaard

Btw, jij bent ook wel erg goed op de hoogte vd mogelijkheden ;-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk bericht
    maar à la Van Gaal: all craziness on a little stick, er is wel meer nodig om te durven beweren dat een account misbruik van proxy's maakt.
    Je hebt gelijk Don, maar misschien weet ik ook wel meer dan ik hier aangeef, maar besluit ik dat niet hier te delen.

Regels voor berichten