Pagina 59 van 88 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 581 tot 590 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VM. Bekijk bericht
    Dat het niks meer voorstelt komt gewoon door z'n eigen toedoen, moet je niet met zo'n grote groep verder gaan, vooral op zo'n server als deze...

Maar je kunt toch altijd de groep in tweeën splitsen en elk een WW bouwen?
    Muah het probleem van Underdog is veel groter. Het moet een veilige haven zijn voor beginnende spelers, maar als niemand die beginnende spelers beter maakt heb je er natuurlijk helemaal niks aan.
    Generaal Jorben heeft het geprobeerd, mocht het niet doen. Dus een vrij veilige conclusie is wel dat het ook nooit beter gaat worden bij Underdog. :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Muah het probleem van Underdog is veel groter. Het moet een veilige haven zijn voor beginnende spelers, maar als niemand die beginnende spelers beter maakt heb je er natuurlijk helemaal niks aan.
    Generaal Jorben heeft het geprobeerd, mocht het niet doen. Dus een vrij veilige conclusie is wel dat het ook nooit beter gaat worden bij Underdog. :P
    Klopt, ik werd heel hard beperkt maar het doet me toch goed dat ik van paar spelers een bedankje heb gekregen voor tips en opbouwbestandjes te delen. Ik heb hier en daar meer kennis gegeven maar helaas zijn al die spelers nu de dupe van het beleid van opc. Had het nog zo gezegd dat bloem ging lopen en dat we moesten teruglopen. "Laten we afwachten en incasseren". Tja dan trap je t af eh Spijtig dat het zo moest lopen, maar het gaat inderdaad nooit beter gaan bij Underdog helaas. Ik hoop dat bloem ze snel weg speelt zodat opc inziet dat je Underdog wel degelijk op delete kunt spelen
    Collagebouwer

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Een oorlog die onbelicht wordt: Ijsberen vs MKT

Verder is mij ten oren gekomen dat Empire een gestrand schip is, de NATO leden vluchten en spelers stoppen ermee.

Empire dus 'officieel' afgehaakt van de strijd en dus verloren tegen Bloem & Midgets.

Wat zulle NATO & Kingsman doen, heel stilletjes wederopbouwen?

#Otternews
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Empire dus 'officieel' afgehaakt van de strijd en dus verloren tegen Bloem & Midgets.
    Dat je zelf Bloem daar nog durft tussen te zetten. Bloem gooide de handdoek in de ring door akkoord te gaan met de NAV.
    Empire dus 'officieel' afgehaakt van de strijd en dus verloren tegen Midgets.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Zijn ze officieel afgehaakt ja? Dat zou flauw zijn!

Standaard

Dat je zelf Bloem daar nog durft tussen te zetten. Bloem gooide de handdoek in de ring door akkoord te gaan met de NAV.
    Dat durf ik zeker. Bloem heeft zeker de benodigde schade geleverd aan Empire. Nadat Bloem de nav heeft gedaan met Empire en dus kleine titaan kreeg. Wat een tactische overweging was.
    Verder heeft Empire ook niks meer kunnen op starten, ze hebben niks meer gedaan en beetje zonder leiderschap ingestort.
    Desert Fox

Standaard

Nadat Bloem de nav heeft gedaan met Empire en dus kleine titaan kreeg. Wat een tactische overweging was.
    Wist niet dat laf gedrag en het ontbreken van een ruggengraat tegenwoordig wordt bestempeld als 'tactische overweging', maar dan heb je zeker gelijk hoor!

Standaard

Wist niet dat laf gedrag en het ontbreken van een ruggengraat tegenwoordig wordt bestempeld als 'tactische overweging', maar dan heb je zeker gelijk hoor!
    Dat is jouw mening, jammer dat je zo anti-Bloem bent geworden. Je hebt je mening niet verkondigt in de chat van Bloem. Dat is ook een beetje laf, een discussie ontwijken en achteraf zitten roepen.

Misschien kun je ook de vraag stellen, wat heb jij zelf daadwerkelijk gedaan in de oorlog tegen Empire?
    Desert Fox

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het een goede deal was, die titanen zijn nu onmisbaar om verder iets te kunnen doen, nu Empire (bijna) zo goed als weg is...

Standaard

Dat is jouw mening, jammer dat je zo anti-Bloem bent geworden. Je hebt je mening niet verkondigt in de chat van Bloem. Dat is ook een beetje laf, een discussie ontwijken en achteraf zitten roepen.

Misschien kun je ook de vraag stellen, wat heb jij zelf daadwerkelijk gedaan in de oorlog tegen Empire?
    Waar zou ik anti-bloem zijn? Een nav sluiten en dan een overwinning toe eigen vind ik ronduit laag, evenals de nav zelf. Bloem mag echter gewoon Underdog verslaan of de server winnen. Als ik anti-bloem was geweest had ik wel informatie doorgegeven, of was ik blijven 'doorspelen' op Madeliefje en had aanvalsplannen gelekt.
    Ook ben ik geen discussie over de NAV uit de weg gegaan? De mensen die het moesten weten, wisten dat ik dan per direct zou stoppen. Meerdere mensen hebben mij privé aangesproken over mijn beweegredenen en die heb ik het ook gewoon uitgelegd en ben met hun de discussie aangegaan (al was die er niet echt omdat zij de NAV ook laag/onnodig vonden, maar de titaan was welkom). Verder was het geen wedstrijd wiens mening het beste was en ontbrak dus ook de noodzaak om stemmen te 'winnen'. Bloem was opgericht met het idee om plezier te maken, dan leg ik mijn plezier niet op aan andere. Als de andere wel plezier halen uit de NAV (wat blijkt uit de stemming), vond ik dat de NAV gewoon moest komen.(net als toen ik geen troep eisen invoerde toen ik niet tevreden was over de diep trieste def aantallen, het ging om het plezier die we met de groep zouden hebben. Wat we zouden presteren zouden we dan wel weer zien) De NAV blijft echter wel gewoon een zwakte bod en een laffe manier om aan een titaan te komen. Waar de meeste mensen ook gewoon toe hebben gegeven dat de NAV (voor die personen) alleen om de titaan te doen was, was jij volgens mij de enige die bang was dat Underdog/Empire/Kingsman ineens samen op Bloem zouden gaan lopen.

En die laatste vraag kan ik mij zeker stellen, en kan ik ook vrij makkelijk beantwoorden. Als jij de veeg al verstuurd, wat moet ik dan doen? De aanval annuleren en zelf sturen? Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik bereid was te wekkeren, vond jij niet nodig. Volgens mij heb ik een vraag of ik kon sturen zelfs vrijwel nooit afgewezen, tenzij er privézaken liepen die voorrang hadden.
    Het verdere verhaal wat ik in eerste instantie had getypt bespaar ik je maar, want dit is al veel te lang. Je mag echter blij zijn dat ik netjes en rustig via de achterdeur ben vertrokken.

Pagina 59 van 88 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten