Pagina 55 van 88 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 tot 550 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Underdog ondertussen aan het farmdeffen.
    Nieuwe OPC Style

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabouter Wesley Bekijk bericht
    Pssst OPC, pass me ff adresje van je dealer! Ik wil ook zulke goeie pillen man

Volgensmij is het deze vent:

Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    En zoals ik eerder zei, wat ga je tegen je leden zeggen wanneer de aanvallen komen?

Want hoe opc en jij je mond open trekken en iedereen zit uit te dagen kan averechts werken.
    En zover ik weet is underdog een opleidingsalliantie, waarom gun je die spelers dan niet de rust?
    Otter,

Dat was MUG vroeger ook, een opleidingsalliantie waar iedere server aanstormend talent werd klaargestoomd om na verloop van de server accounts als het jouwe te trashen, samen met die van je ally

En ja, qua propaganda waren we zelfs nog beter dan opc

Ik zeg: ga opc maar eens testen! kijken of ie zn waffel waar kan maken als de aanvallen komen
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Underdog ondertussen aan het farmdeffen.
    Nieuwe OPC Style
    Midgets style: Farmdeffen om 'vijand' hun vegen te verkleinen. Verder valse beschuldigen uiten over heel de server, in zowel privé als forum. Tenslotte probeer je Underdogleden tegen elkaar op te zetten door die valse beschuldigen in igm naar hun te sturen en te zeggen "ja we hebben gefarmdeffed, maar dat kan je op je leider opc steken". Ben benieuwd wat jullie volgende beschuldiging is zonder bewijs, ohja we liepen vannacht zelf paar troepen dood op Team U.S.A. ...
    Collagebouwer

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Lekker een farm overgenomen, krijg ik uur er na def van midgets! Wat lief zeg dat farmdeffen
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Standaard

Ik als buitenstaander van deze server:

Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Midgets style: Farmdeffen om 'vijand' hun vegen te verkleinen. Verder valse beschuldigen uiten over heel de server, in zowel privé als forum. Tenslotte probeer je Underdogleden tegen elkaar op te zetten door die valse beschuldigen in igm naar hun te sturen en te zeggen "ja we hebben gefarmdeffed, maar dat kan je op je leider opc steken". Ben benieuwd wat jullie volgende beschuldiging is zonder bewijs, ohja we liepen vannacht zelf paar troepen dood op Team U.S.A. ...
    Maar puur feitelijk gezien, zijn ze toch ook gaan farmdeffen door de farmaanvallen van OPC? Volgens mij is daar niks aan gelogen.
    Verder zit je de hele ochtend moord en brand te krijsen als een baby en verlaag je je zelf tot dat niveau? Andere doen het, dus ik doe het ook!

Maar verder wel eens met Tim, lach me kapot als niet farmer over de ophef.
    En heb je ondertussen eigenlijk al ontdekt waar ik speel, volgens mij is het overal maar een paar keer genoemd... (en als je wat wilt weten mag je mij ook wel privé aanspreken hoor, hoef je niet voor bij m'n leden te zijn)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht

Oh mag je weer praten van OPC?
    Voor de 20e keer, het is niet Midgets, maar Hupsakee die je farmbot ging deffen ja.
    Aangezien we zoals de meeste spelers, een bericht gedaan hadden na de overname, om dit dorp uit de farmlijst te halen, ging opc tussen 3 en 6 uur snachts nog lekker door met elke 18 minuten doorsturen.

Aangezien de andere 1-2 aanvallen hadden, en deze bot wel erg vaak voorbij kwam, is er besloten om deze farmbot speler af te straffen.
    Doordat er al een bericht bij de andere accounts was om het netjes eruit te halen, heb ik vermeld waarom hun troepen verloren zijn, zo ben ik dan weer wel.

Ook kreeg ik vanuit 1 van je leden te horen dat ze het erg netjes vonden dat ik wat liet weten!

Hupsakee en Alcatraz hebben een mooie battle voor de 1e plek bij de overval top 10.
    Met beide zo goed als dubbel zo ver voor op de nummer 3, ging ik ook eens kijken waar die gs vandaan zouden komen, en ja zoals verwacht, het lijkt dat ze in de ally mogen farmen.

Nadat we account scout hadden gedaan, zijn er paar dorpjes redelijk wat gs kwijt geraakt, maarja wat hun kunnen, kunnen wij ook. 6 dorpen van harambe gefarmt

Geen superrapportje, daarom hier! en mensen zien graag rapportjes:

http://imgur.com/a/Js6XB
    Laatst gewijzigd door FA_Lightsun : 02-03-2017 om 00:24 Reden: Dubbelpost samengevoegd.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    elke 18 minuten doorsturen.

Standaard

OPC is net een verdwaalde politicus.
    Roepen dat een bepaalde norm aangepast dient te worden gewoon omdat hij dat zo vindt.
    En dan proberen er een lulverhaaltje aan te koppelen om te proberen het geloofwaardig te maken.

"Willen jullie meer, of minder farms deffen?!"
    "Meer! Meer! Meer!"
    Laatst gewijzigd door Tim : 22-02-2017 om 12:16
    Showtime (S5 The Purge)

Pagina 55 van 88 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten