Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 77

Discussie: Battle reports Algemeen

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Omdat sommige spelers erachter vroegen.

Waarom? Lianne dacht dorpjes van ons te farmen & probeerde schade te doen aan dorpjes met (lage aantal) katapulten. Kleine actie rond gedaan, achteraf nog paar keer aangevallen en speler is nu deleted. Jammer van de lange looptijden en de hoeveelheid def die er stond (had minder verwacht)

Collagebouwer

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Gisteravond heeft Bloem een aanvalsactie gehouden op Empire.

Jammer genoeg waren er wat opstartproblemen, waarbij o.a. een veeg niet kon vertrekken.
    Van wat wel vertrok zou het resultaat moeten zijn: kleine ogen rip, avd overname (+kleine trainer) en HD sloperij. Het is jammer genoeg alleen het laatste geworden. Er zijn verder geen vegen of veel kata's gesloopt, alleen een held en drie leiders. Sorry geen spektakel voor op het forum, alsnog maar een rapportje wat we wel kunnen laten zien.

Directe link: http://i68.tinypic.com/rho0na.png

Laatst gewijzigd door Otterman : 02-02-2017 om 07:29
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Na het avp van Bloem was ik wat gefrustreerd dat er zoveel mis ging. Dit resulteerde dat ik dagen lang als een randdebiel ging lopen (volgens dual). Kort samengevat: Twee Empire spelers in de buurt totaal gesloopt, waarbij 2 HD's zijn gelocked, 1 avd is gesloopt, de veeg ervan is verdedigd, 30k+ deff weggewerkt en 17 supplocks uitgevoerd. Ik zeg fijne avond of goeiemorgen!

http://imgur.com/a/b9ziQ

PS. En ja ik weet, held vergeten op avd van Killerclown :')
    Laatst gewijzigd door Otterman : 05-02-2017 om 23:20
    Desert Fox

Standaard

Operatie Nachtegaal!

Het is al een tijdje geleden dat ik van me heb laten zien. Jammer genoeg is de veeg nog aan het herstellen, dus moest ik anderen maar aansturen om actie te ondernemen. Het viel me al een tijdje op dat Spelemaat continu zijn kleine dieet niet gebruikte en verplaatste bij de geringste fakes. Na een scout op unieke trainerstalenten waarbij ook niks stond, vond ik het genoeg. TGC gebruikte de artefacten niet dus tijd om 'm te pakken. Dit is mede mogelijk gemaakt door Inaprops van Zombies. Zat erg dichtbij met katapulten. En uiteraard meerdere Bloemspelers.

Dus geniet van het collage

Directe link: http://i65.tinypic.com/2vsffpg.png

PS. Om alvast het gezeur voor te zijn. Ja er was met deze aanvalsactie een samenwerking tussen Bloem en een enkele Zombies speler. Puur vanwege de ligging. Maar, -TGC- heeft zelf de oorlog verklaard aan beide allianties. Valentijnskusjes van Bloem
    Laatst gewijzigd door Otterman : 15-02-2017 om 06:58
    Desert Fox

Gebruiker

Standaard

Om de gebruikelijke Midgets propaganda even tegen te gaan, hier dan ook (eindelijk) een succes voor Kingsman. Na scoutings viel het op dat Levenstein niet zo'n fan is van SD, dus ging Schultenbrau op pad om de side-veeg te snipen. Jammer voor Levenstein, of zoals onze Nick het beter verwoord: "Gerekt worden door een offensieve Galliër staat slecht op je CV"

Nacht erna; denk je dat het niet meer voor zou komen, blijkt al het houtwerk onbeschermd in het HD te staan. Dus zelf maar de paarden van stal gehaald en op pad gegaan, met onderstaand resultaat:

Tijd voor een trainer i.p.v. een titaan voor Levenstein, geeft ons ook wat rust

Standaard

Bij deze de collage van de tweemans aanvalsactie op underdog. De redenering achter deze spontane verandering is de bemoeienis van underdog bij de oorlog op het Empire blok. Dit zorgt ervoor dat er geen balans meer is in deze oorlog. Onze focus is nu verlegt van Empire naar underdog. Daar hebben we een extra titaan voor gekregen en met twee titanen kunnen we leuke acties doen.
    Dus: Bloem (9) vs underdog (54). Op naar meer rapportjes!

Directe link: http://i64.tinypic.com/4g272b.png

Desert Fox

Standaard

En we gaan door: Zondagochtend HD-sloop rapportje

Desert Fox

Standaard

Maandagochtend rapportje om de week goed te beginnen. Overgenomen avd, een havd die gesloopt wordt, een veeg die daardoor vast komt te zitten en een falende otter. Wat wil je nog meer?

Speler zat trouwens nog in underdog toen de aanvallen liepen, niet dat dit zijn zaak zou verbeteren. Zijn veeg in avd was volgens een oud-lid niet grandioos alhoewel die wel twee kleine trainer heeft gehad. Dus heb geen exacte aantallen. Voordat avd weer heroverd is was alle infrastructuur uiteraard met het hoofdgebouw gesloopt. Dus zijn HD-veeg zit vast tussen een gesloopt avd en een gelocked HD zonder enige (grote) pakhuizen en (grote) graansilo's en verzamelplaats.

Directe link: http://i66.tinypic.com/epohs0.png

Misschien tot morgenochtend met een nieuwe update?

*Update, gehoord wat de veeg van firefox was:
    Veeg overgenomen avd: 27k zwaarden, 7500 hueds, 1400 rammen en 2000 kata's.
    Laatst gewijzigd door Otterman : 03-03-2017 om 07:53
    Desert Fox

Gebruiker

Standaard

Eerste rapportje dan maar even vanuit IJsberen.

Nadat we eerst Inc. uit elkaar hadden gespeeld was het Jonko Joe die op het HD van Blommie ging lopen. Hier moest uiteraard een reactie op komen echter door een storing van Ziggo viel de communicatie deels weg en konden aanvallen niet verstuurd worden die wel in de planning stonden.

Aardige verliezen aan onze kant, 1 aanval op het HD van Direkie had geen vervolg door de storing dus daar valt de schade aan de kant van MKT mee. De aanvallen op Sphinx zijn HD werden uiteindelijk geblokt door MKT.

Directe link naar de rapportages: http://imgur.com/a/hvgEI

Standaard

Nieuwe dag, nieuwe sloopacties

Desert Fox

Regels voor berichten