OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...
Status: Random wat knallen...
Is wel inderdaad wel wall of shame waardig. Maar na zo'n streek te hebben uitgevoerd, denk je dan nog echt dat ze op jouw bericht ingaan?
---
Is dat belangrijk dan? 't is uitgevreten en we zien wel wie het laatst lacht....
![]()
OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...
Vraag mij af of het een streek van A.O.P. was of dat het voor hun gewoon toeval was. (eigenlijk vraag ik het mij niet af, zoals je uit onderstaande zou kunnen afleiden, maar stel het maar even zo voor als ik het toch fout mocht hebben.)
Zie ook niet in waarom ze die artes terug moeten geven als het toeval was.
Ze zijn in een simpele context dan gewoon beloond voor het risico van het lopen, okaal is het zuur dat zonder de " streek" het risico beloond was met een heleboel defpuntjes aan de kant van Vikings.
Maar om A.O.P. daar nu op aan te kijken.
My name is nobody
Streken en toeval passen niet echt in dezelfde zin als je die zo opbouwt
Maar we zullen intussen wel populair zijn gezien wat er nu al loopt voor actie van AOPV2 dit keer tov de rest dus maar even wat aanvraagjes doen voor meer defdingen ofzo![]()
Onwetendheid wel goed?
My name is nobody