Ik weet niet of je het een beetje gevolgd heb, maar vrijdag op zaterdag stond bij Eric I zijn HD genoeg def om al die vegen daar te blocken, ook stond er in mijn AD genoeg om de overname te stoppen. Echter is er 5 minuten voor tijd bij Eric alles weggehaald, iemand die op dat account kan/kon heeft ingelogd bij Tyr (sitter) en heeft deel van het defblok wat bij mij stond ook teruggehaald.
En waarom zou ik op deze server met dit niveau een spion willen, dan maak ik het voor mezelf en voor de alliante alleen nog maar meer minder leuk.
PS: Na de server/oorlog zal ik wel uitleggen hoe ik wist waar jullie allemaal kwamen, ga ik nu nog niet doen want dan help ik jullie alleen maar![]()
Laatst gewijzigd door Marksman : 27-09-2016 om 23:28
TS5- Anarchy The Purge
Ik verwacht nog steeds dat diegene(n) die het op zijn/haar/hun geweten hebben eens de ballen gaan tonen en er voor uitkomen en zeggen door wie de accounts genakt zijn en waarom... Want het is wel hopeloos duidelijk dat A.O.P.v2 bar weinig uit kan halen zonder hun "beschermengel" aan hun zijde die even een helpend handje toesteekt...
Excuusbrief met motivatie,
Retournering van de verkregen artefacten,
Compensatie voor verlies van 3 vegen,
Vergoeding voor geleden immateriële schade...
Maar ik gok zo, op de manier waarop het gespeeld is, dat er van ballen tonen niet eens sprake kan zijn omdat het gewoon uitgevreten is door een stel lafbekken die zich vooraf niet beseffen wat de gevolgen na het uitvreten ervan zullen zijn...
Anyway, Fcking nice dat A.O.P.v2 compleet doodliep in hun eerste actie zonder "Beschermengel" en ik ben er van overtuigd dat wanneer ze over een maand of 3 weer komen het resultaat hetzelfde zal zijn...
OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...
Status: Random wat knallen...