Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 60

Discussie: Vikings vs A.O.P.v2 Propaganda

Gebruiker chilliebillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marksman Bekijk bericht
    Na een succesvolle vorige aanvalsactie (door een snitch), besloot A.O.P gisteren weer op ons te lopen, wederom stonden de defblokken goed, alleen met het verschil van zaterdag dat er nu niemand defence heeft weggestuurd bij de blokken. Resultaat is een massale doodloop zoals jullie vast aan de defpuntjes gezien hebben.

De laatste 2 rapportjes zijn van zaterdagochtend btw

http://imgur.com/a/c6L48
    Tja die actie verliep niet helemaal zoals hij verlopen moest Maar mooie collage met die vrouwen... maar wat heeft dat met de actie te maken?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chilliebillie Bekijk bericht
    Tja die actie verliep niet helemaal zoals hij verlopen moest
    Dat is subjectief, vond hem van ons gezichtspunt uitermate geslaagd.
    My name is nobody

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Dat is subjectief, vond hem van ons gezichtspunt uitermate geslaagd.
    hahaha, ja daar heb je een punt Goed gedefd!

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Tja die actie verliep niet helemaal zoals hij verlopen moest Maar mooie collage met die vrouwen... maar wat heeft dat met de actie te maken?
    Iedereen houd toch van vrouwen?
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marksman Bekijk bericht
    we zijn dus zwaar gen**id door een iemand waarvan we niet weten wie het is....

Als het je tegen zit ben je gen**id, maar als toevallig je blokken goed staan, heb je geen info ontvangen waar ze op liepen, ofwel is A.O.P.v2 misschien door een spy van vikings gen**id

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of je het een beetje gevolgd heb, maar vrijdag op zaterdag stond bij Eric I zijn HD genoeg def om al die vegen daar te blocken, ook stond er in mijn AD genoeg om de overname te stoppen. Echter is er 5 minuten voor tijd bij Eric alles weggehaald, iemand die op dat account kan/kon heeft ingelogd bij Tyr (sitter) en heeft deel van het defblok wat bij mij stond ook teruggehaald.

En waarom zou ik op deze server met dit niveau een spion willen, dan maak ik het voor mezelf en voor de alliante alleen nog maar meer minder leuk.

PS: Na de server/oorlog zal ik wel uitleggen hoe ik wist waar jullie allemaal kwamen, ga ik nu nog niet doen want dan help ik jullie alleen maar
    Laatst gewijzigd door Marksman : 27-09-2016 om 23:28
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jata Bekijk bericht
    Als het je tegen zit ben je gen**id, maar als toevallig je blokken goed staan, heb je geen info ontvangen waar ze op liepen, ofwel is A.O.P.v2 misschien door een spy van vikings gen**id
    Blokken stonden niet toevallig goed hoor Klasse gespeeld van Marksman, niets meer, niets minder.

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jata Bekijk bericht
    Ik verwacht nog steeds dat diegene(n) die het op zijn/haar/hun geweten hebben eens de ballen gaan tonen en er voor uitkomen en zeggen door wie de accounts genakt zijn en waarom... Want het is wel hopeloos duidelijk dat A.O.P.v2 bar weinig uit kan halen zonder hun "beschermengel" aan hun zijde die even een helpend handje toesteekt...

Excuusbrief met motivatie,
    Retournering van de verkregen artefacten,
    Compensatie voor verlies van 3 vegen,
    Vergoeding voor geleden immateriële schade...

Maar ik gok zo, op de manier waarop het gespeeld is, dat er van ballen tonen niet eens sprake kan zijn omdat het gewoon uitgevreten is door een stel lafbekken die zich vooraf niet beseffen wat de gevolgen na het uitvreten ervan zullen zijn...

Anyway, Fcking nice dat A.O.P.v2 compleet doodliep in hun eerste actie zonder "Beschermengel" en ik ben er van overtuigd dat wanneer ze over een maand of 3 weer komen het resultaat hetzelfde zal zijn...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Ik verwacht nog steeds dat diegene(n) die het op zijn/haar/hun geweten hebben eens de ballen gaan tonen en er voor uitkomen en zeggen door wie de accounts genakt zijn en waarom... Want het is wel hopeloos duidelijk dat A.O.P.v2 bar weinig uit kan halen zonder hun "beschermengel" aan hun zijde die even een helpend handje toesteekt...

Excuusbrief met motivatie,
    Retournering van de verkregen artefacten,
    Compensatie voor verlies van 3 vegen,
    Vergoeding voor geleden immateriële schade...

Maar ik gok zo, op de manier waarop het gespeeld is, dat er van ballen tonen niet eens sprake kan zijn omdat het gewoon uitgevreten is door een stel lafbekken die zich vooraf niet beseffen wat de gevolgen na het uitvreten ervan zullen zijn...

Anyway, Fcking nice dat A.O.P.v2 compleet doodliep in hun eerste actie zonder "Beschermengel" en ik ben er van overtuigd dat wanneer ze over een maand of 3 weer komen het resultaat hetzelfde zal zijn...
    We zullen je vertrouwen in ons niet beschamen

Gebruiker

Standaard

We zullen je vertrouwen in ons niet beschamen
    Ik hoop toch wel dat jullie Wittekind in het ongelijk stellen over die termijn.
    Compleet leeg zullen jullie vast niet zijn, toch?
    My name is nobody

Regels voor berichten