Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 80

Discussie: Feedback: Jouw mening telt!

Gebruiker

Standaard

Hoi,

Ik vind beide redenen erg domzinnig.
    Als je word gekickt zit er vaak wel gewoon een reden achter, vaak ook een die jijzelf niet snel ziet.
    Ten tweede. Er zijn zat mogelijkheden om aan te sluiten bij een ander. Nogal logisch dat je prooi wordt voor je eigen alliantie. Ik geloof niet dat er alleen maar regio's zijn met 100% dominantie per alliantie.

Over je voorstellen:
    1. Dorpen verplaatsbaar? Dat is echt een not-done idee. Wat denk je wat voor tactische mogelijkheden dit met zich meebrengt? Dan IEDEREEN die 55-60% van een regio bezit easy dorpen verplaatsen om nog meer regio's te domineren.
    2. Iemand uitsluiten/kicken van een alliantie moet een dorp kosten? Waar slaat dit op? Dus als iemand een geel/rood bolletje heeft moet je betalen om een "farm" te kicken? Nee.. Echt nee.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Lol wat the hell, mijn Held ging dood toen ik een oase zonder dieren over probeerde te nemen.

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Indien je held weinig health over heeft dan is dat redelijk normaal.
    Ofwel moet je wel een heel slappe held hebben!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Lol wat the hell, mijn Held ging dood toen ik een oase zonder dieren over probeerde te nemen.
    Dit heb ik ook gehad. Je had waarschijnlijk geen enkele punt op vechtsterkte staan. Dan gaat je held hoe dan ook de pijp uit :P
    Jij je zin ^^
    Berry, vandaag 13.45

Nlx ~ Blinde Vink ~ Vreemde Vogels "17
    Rotzakje!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ericus Bekijk bericht
    Wanneer je een tijdje met de alliantie aan de slag bent en de leiding kickt je uit de alliantie - dikwijls om despotische of stompzinnige redenen - is het niet makkelijk om opnieuw aan te sluiten bij een andere alliantie omdat die gevestigd is in een heel andere regio. Zelf word je de prooi van je vorige bondgenoten en het enige wat je nog kan doen, is je account deleten. Als je er veel tijd en goud aan hebt besteed, kan dat wel een bittere ervaring zijn en een zware ontgoocheling. Daarom dit voorstel ter verbetering:
    1. Maak dorpen verplaatsbaar. Zo heb je een andere alliantie iets te bieden in een latere fase van het spel en blijf je voor een andere alliantie een aantrekkelijke medespeler.
    2. Beperk het machtsmisbruik van de alliantieleiding door hen te laten betalen voor uitsluiting; bvb. het verlies van een geheel dorp. Dat is redelijk omdat ook de alliantieleden zwaar investeren in de alliantie.

Ik denk ook niet dat dit specifiek voor ROA geld, dat is altijd al wel zo geweest, daarom moet je ook niet zomaar bij een willekeurige alliantie aan sluiten als je het spel echt serieus wilt spelen.

Ik zie het zelf altijd zo; als ik weer begin met travian wat ik nu weer doe na ongeveer 3 jaar, is je eerste server een orientatie server, je kijkt wat er nieuw is wat voor mensen er spelen en wat voor bondgenoten je kan sluiten een soort try out.

Zodat je naar een nieuwe server kan overstappen zodra die opent met de leden, bondgenoten die je op je try out server hebt gevonden. Travian is niet zomaar een instap spel waar je meteen aan mee kan doen om te winnen, het vergt zoals je zelf al zegt veel investeringen qua tijd en voorbereidingen om uiteindelijk een keer te kunnen winnen.

Dit allemaal terzijde, zocht je nog een alliantie dan ? bij mij is het aardig leeg nog hahaha iedereen is welkom

Groetjes,
    Ruud

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ericus Bekijk bericht
    Wanneer je een tijdje met de alliantie aan de slag bent en de leiding kickt je uit de alliantie - dikwijls om despotische of stompzinnige redenen - is het niet makkelijk om opnieuw aan te sluiten bij een andere alliantie omdat die gevestigd is in een heel andere regio. Zelf word je de prooi van je vorige bondgenoten en het enige wat je nog kan doen, is je account deleten. Als je er veel tijd en goud aan hebt besteed, kan dat wel een bittere ervaring zijn en een zware ontgoocheling. Daarom dit voorstel ter verbetering:
    1. Maak dorpen verplaatsbaar. Zo heb je een andere alliantie iets te bieden in een latere fase van het spel en blijf je voor een andere alliantie een aantrekkelijke medespeler.
    2. Beperk het machtsmisbruik van de alliantieleiding door hen te laten betalen voor uitsluiting; bvb. het verlies van een geheel dorp. Dat is redelijk omdat ook de alliantieleden zwaar investeren in de alliantie.
    Heee, jij zegt daar iets mijn broeder. Nu ga ik zeker maken dat ik degene bent die ze gaat farmen!

Gebruiker

Standaard

Hoe lang blijft dit topic nog open? Is al een maand geen actie meer

Gebruiker

Standaard

Ik neem aan de gehele server. Is die nog interessant?

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Tot nu toe weinig actie idd.

Hoe staan de zaken op .com MCCFire?

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker

Standaard

Keurig! We hebben nu 10 regio's. We strijden nu één op één met een "cheater alliantie". (BA).

Die alliantie gooit multies in verschillende kleinere allianties, om een regio sneller naar de 10k pop te brengen. Gelukkig is de registratie nu gesloten, wat het onmogelijk maakt nu. Farmen valt heel erg tegen. Ondanks dat we constant 3000 troepbewegingen hebben, is de opbrengst laag.

Volgens de tab "general" zijn er dagelijks 48 miljoen aanvallen met 14,5 miljoen slachtoffers. Over 1100 spelers is dat zeer veel.
    Verder nog een screentje met de huidige "stand":

Ook offensief zijn we leuk bezig. Het is in ieder geval alles behalve saai. Iedere 2-3 dagen is er wel een actie om een paar extra %'s te krijgen in een regio:

Regels voor berichten