Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 27

Discussie: Battle reports Algemeen

Forum Admin FA_Lightsun's schermafbeelding

Standaard Battle reports Algemeen

In dit topic gelden de volgende regels (en natuurlijk de algemene forum richtlijnen):

De regels:
    1: Alleen posten als je een battle report erbij doet.
    2: Alleen battle reports van de huidige server 3, en alleen als ze leuk zijn
    3: Geen namen zonder toestemming. Sinds maart 2014 laten wij ongecensureerde reports staan, tenzij (evt achteraf) 1 van de partijen aangeeft dit niet te willen. Zie hier
    4: Geen reacties plaatsen! Een reactie op een ander battle report moet in Battle Reports Besprekingen, niet hier!
    5: Posts zonder battle report worden zonder pardon verwijderd en berispt!
    6: Tekst bij een rapport is toegestaan, maar alleen als het betrekking heeft op het rapport dat je zelf post.

Laten we er een paar mooie battle reports neer zetten, zodat we allemaal mee kunnen genieten van de fraaie acties op deze server.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Ha, wat is dit een dood forum... Nergens iets te zien
    Dacht ik zal nog maar eens iets leuks delen

Het begon allemaal op een zonnige zomerdag (niet echt, het was bewolkt maar dit klinkt leuker). De inwoners van mijn dorpen waren rustig aan het bouwen om te kunnen groeien en sterker te worden. Voor de zekerheid had mijn dappere held al een paar diertjes gevonden die hij had kunnen trainen. Deze lieve dieren waren met mijn held meegekomen en kregen onderdak in één van mijn dorpen. Hier werden ze verzorgt en kregen ze voedsel, wat ze maar wenste! Oh, wat zag ik ze graag rondlopen...
    Maar toen... Toen gebeurde het, iemand had gehoord dat ik mooie diertjes in mijn dorp had en wou hier een eind aan maken, zonder enig medeleven stuurde hij zijn held recht op mijn dorp af...
    Spoiler

Wat was dit.. Wie doet dit nu?! Mijn geliefde diertjes!
    Maar, daar hield het nog niet bij op, hij bleef volhouden uit jaloezie voor mijn mooie dieren... Hij kwam nog twee keer langs (hoewel ik die eerste niet zo goed snap )
    Spoiler

Nu hij al mijn lieftallige beestjes uitgemoord had en geslacht had, als de dierenbeul die hij is, kwamen er nog eens berichten bij kijken ook! Sommige mensen hebben geen schaamte!

Beste mede-travianers, wat is er te doen om deze dierenbeul en afperser te stoppen?! Ik ben ten einde raad, help mij!

P.S. Thanks @ forum admin om die miniaturen te verwijderen, idd hele miserie
    Laatst gewijzigd door BlazedHerb : 15-08-2016 om 11:19 Reden: ign verwijderd uit rappos
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Standaard

Forum heeft een roll-back gehad dus post ik hem maar eens even opnieuw!

Heldje tussengetimed

https://puu.sh/qXelX/57b9f180de.png

En deze bleef ook leuk, hadden zeer weinig reactie tijd door de dichte ligging van de aanvaller, maar wat er was, was voldoende!

https://puu.sh/qXeoe/5c726b767e.png

Volgens mij heeft UCT ons niet zo graag
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Snipeactie.
    Joker vs. SWF

http://imgur.com/a/phjay
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Standaard

Zal ik er ook nog eens eentje bijzetten!

Het begon met een redelijk random aanval op ons:
    Aanval

Dus even op terug lopen dan hé:
    Tegenaanval

Jammer genoeg had hij 's nachts nog 460 speervechters verplaatst naar dat dorp, wat zorgde voor wat meer verlies, maarja!
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Standaard

Vannacht weer verder op pad gegaan

http://travian-reports.net/nl/report/12869182db4
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Standaard

Er was eens, lang geleden, een speler die me niet zo graag had. Het begon allemaal toen hij me aanviel met zijn held (zie eerste post van mij)!

Een tijdje hadden we niets meer van elkaar gehoord en besloot ik zijn oase eens een aantal keer te gaan bezoeken!
    Oase aanval

Dit heb ik dan toch zo een kleine 10-tal keren kunnen doen en toen dacht hij, hoho, hem pak ik tussen!
    (Zie vorige rapportjes, hij had al eens geprobeerd mijn dorp over te nemen)

Daar was hij dan:
    Aanval

Jammer genoeg alweer zo goed als geef def bijeen kunnen halen omdat hij maar een uurtje loopt, maar toch weer succes!

P.S. Ook even een nominatie voor mooiste actie van de server (sarcasme):
    Mijn sitter had 's nachts de oase van onze vriend hier ook nog eens gescout en gefarmd met mijn troepen, maar had alleen met zijn 'slaperige' kop de held niet zien staan! Ik was al een dagje gestopt met farmen door die held en hij dacht "toch even lopen"... hihi
    Gevolg: Mooiste actie van de server
    Wel een vol zakje grondstoffen
    Laatst gewijzigd door BlazedHerb : 18-09-2016 om 15:07
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Gebruiker

Standaard

Omdat dit topic nog zo leeg is

http://puu.sh/rgqHj/e0727dcfbe.png

Is al bijna een week oud, maar beter laat dan nooit...

Standaard

SWF vs Joker

Hieronder de collage waar de server op zat te wachten!

Na het uitdagen van SWF door hun veegjes te snipen, werd de frustratie zo groot dat ze besloten te counteren. Na een eerste harde en onverwachte slag van smoke door een portie snelheid en geluk (eerste rappo in de collage), ging het voor hun snel bergaf.

http://imgur.com/a/Uml39

Standaard

-=UCT=- heeft ook een mooi leden beleid. Join de alliantie, krijg tegenslag, krijg kick!

Overname -=UCT=-
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Regels voor berichten