Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 27

Discussie: Battle reports Algemeen

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Hoi -=UCT=-

Doei 15-cropper
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Standaard

Nog kleintje tegen -=UCT=-

Gewoon beetje puntjes pakken en farmen
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Gebruiker

Standaard

We meet again -=UCT=-

Doei doei knuppeltjes

Gebruiker

Standaard

Omdat het verder nog een beetje slapjes is op deze server besloot Old G, die al op delete stond, zijn veegje nog eens op ons te dumpen in de hoop onze kleine trainer te rippen. Dat konden we natuurlijk niet toelaten.

Helaas kon ik het rapportje met de def niet meer vinden, maar de dode veeg wel:
    http://puu.sh/s1JwN/20e8012abf.png
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Standaard

Vannacht stiekem even langsgegaan bij SWF.

AVD geveegd
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Gebruiker

Standaard FM vs. _P_ - Openingsactie!

Hey iedereen!

Nu de artes gepasseerd zijn, is het tijd voor de eerste oorlog voor Find Muck, en deze met Purgatory!

Voor degenen die de aanleiding niet kennen, even een korte geschiedenis. Gedurende een paar maanden zat FM rustig te simmen en troepjes te trainen in het gezellige noordwesten. Deze rust duurde helaas niet lang aangezien er een andere alliantie, genaamd OS, zich iets meer ten noorden van FM vestigde.

Na al een paar schermutselingen tussen beide allianties, besloot OS na de artes te fuseren met Purgatory. Een deel van de OS spelers bleef echter in OS zitten onder bescherming van Purgatory. Deze waren echter snel onschadelijk gemaakt waardoor ons nog Purgatory zelf resteerde. Een aanvalsplan werd opgesteld en onze legers vertrokken.

Hier is het resultaat: http://imgur.com/a/mUeb8

Op een hoop kata's die we verloren zijn door TT's, zijn er geen grote verliezen langs onze kant. Achteraf hoorden we dat Purgatory wel degelijk blokken had neergezet, maar deze stonden in andere dorpen.

Wij hopen nog op een leuke en eerlijke oorlog verder! Succes aan _P_!
    Laatst gewijzigd door Chickenz : 13-11-2016 om 00:44 Reden: Dubbele link

Standaard

Het begon allemaal na het faken van Crimereaper zijn kleine trainer, ik vroeg me af hoeveel def hij bijeen haalde vermits hij het niet verplaatste en dus volgde de eerste scouts!

Scouts rapportje

Vreemd, daar staat bakken aan gs en enkel de held?! Dat is toch maar iets bijzonder. Zou hij een beetje inactief zijn?
    Laten we eens iets gek proberen dacht ik toen bij mezelf, wie weet!

Ik maakte een aanvalletje gereed en ging op zoek naar een alliantiegenoot met een lege SK op 10 en al snel waren we vertrokken.

Ja hoor, daar kwamen we dan aan met onze gigantische veeg om een kleine trainer te rippen!

Dikke veeg
    Arte rip

Prachtig toch, dat niveau binnen Tag!

PS. Dit waren de enige aanvallen, dus totaal geen veeg ervoor of iets
    PS. Ga je nu Azal ook toevoegen aan de oorlog tegen jullie?
    Laatst gewijzigd door BlazedHerb : 26-11-2016 om 11:45
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Gebruiker

Standaard

Nou, hier zijn ze:

Kleine schoentjesrip Chaos:
    http://travian-reports.net/nl/report/13363595487

HD-sloop FM-speler:
    http://travian-reports.net/nl/report/1337365e16c
    17/16 veldjes naar 8/9

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  hqdefault.jpg
Bekeken: 32
Grootte:  23,6 KB
ID: 7519

Over de actie zelf, ik heb eerst een wave fakes vertuurd (alle FM arte's) ongeveer een halve dag tot een dag voor de echte aanval. Zo hoopten we dat ze de kleine arte's zouden verplaatsen en dat ze de def op de eerste wave fakes hadden gezet. Diezelfde avond hebben we dus de echte aanvallen verstuurd in de hoop dat ze door die eerste wave fakes de arte's niet nog een keer gingen verplaatsen en dat mr_sleepy vrije doorgang kon hebben op een HD.

Alleen door internetproblemen is er bij mr_sleepy wat misgegaan waardoor er 300 kata's los op een HD liepen :P

Actie voor ons dus desondanks redelijk geslaagd. Ik kan me wel voorstellen dat FM door het aantal fakes de aanvallen heel lastig konden blokken en daarbij moesten ze alles op de vrijdag- en zaterdagavond regelen. Had dat liever ook op een andere dag gedaan, maar dwaas had me op vrijdag schoentjes gegeven, dus ja

Dat was 'ongeveer' het idee erachter... met de schoentjes binnen komt er binnenkort waarschijnlijk wel meer
    Laatst gewijzigd door VM. : 27-11-2016 om 18:53 Reden: tweede rappo mag herplaatst worden zonder naam/dorp

Standaard

Nighttime is our time to shine!

Even snel 's nachts wat ophalen bij SWF. Weer een grote trainer erbij voor ons.

Grote trainer rip SWF
    Old
    Active
    NL3 - Blazed - Azal

Regels voor berichten