Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Alle recent verstuurde aanvallen annuleren

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard Alle recent verstuurde aanvallen annuleren

Het lijkt me wel handig als er een extra knop komt bij de verzamelplaas bij 'overzicht' zodat het mogelijk is om alle aanvallen die je hebt verstuurd direct te annuleren in plaats van dat je ze handmatig één voor één moet annuleren. Natuurlijk geldt dit enkel voor aanvallen die niet langer dan 90 seconden geleden zijn verstuurd.

Het is vooral handig als je een mislukt treintje stuurt, vooral bij lange treintjes is 90 seconden veel te kort om ze allemaal te kunnen annuleren als je bijvoorbeeld 12 keer op een rood kruisje moet klikken.

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik ben tegen, omdat ik vind dat het snel moeten annuleren er juist bij hoort. En ook bij het sturen van een trein van 12+ hoort wat extra risico naar mijn mening.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker

Standaard

Ik ben een beetje neutraal hier bij, het annuleren hoort een beetje bij het spelletje en zorgt ervoor dat de meeste maar max 8-10 wagons sturen .

Al zet ik wel in mijn linken lijst meestal een link met "Laatst verzonden troepen:"
    http://ts1.travian.nl/build.php?gid=...bfilters=4,6,5
    Sub filter van uitgaande troepen en tijd.
    dan zie je in iedergeval de laatst verzonden troepen en makkelijker annuleren.

Gebruiker

Standaard

Als ik mij niet vergis hebben de cijfers de volgende betekenissen:
    4 = uitgaande aanvallen
    5 = uitgaande versterkingen
    6 = omgekeerd sorteren op tijd (laatste aankomst als eerst laten zien)

Is er ook een notatie waar je op het scherm terechtkomt waar de rode kruisjes ziet?
    Dit hoeven namelijk niet de laatste aankomsten te zijn. Bv als je al eerder fasetreintjes verstuurt hebt die veel langer lopen.

Laat maar heb wat verder ge-experimenteert met de url en bovenstaand probleem los je op door te bepalen op welke pagina je aanvallen terechtkomen. (looptijd checken enz.) en dan het volgende achteraan de url te zetten: &page=2
    Laatst gewijzigd door Renzo99 : 05-07-2016 om 15:36 Reden: eigen vraag beantwoord
    My name is nobody

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

klopt,

als je die link kopieert voordat je de eerste annuleert kun je na terugtrekken gewoon de url opnieuw plakken en op het volgende kruisje klikken...

dan is 90 sec al meer dan genoeg om 10-16 aanvallen te annuleren...

Als pagina in verzamelplaats te langzaam laadt kun je het ook nog via extra tabbladen doen (let dan wel op dat je niet telkens dezelfde annuleert)
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Soortgelijke discussies

1. Deleten, Recent goud gekocht.
    By azerter in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 29-05-2011, 16:42
  2. Handelaren annuleren
    By RF4 in forum Ideeën
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 19-01-2010, 10:15

Regels voor berichten