Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 24

Discussie: Instellingen sitter

Gebruiker

Standaard

Waarom hebben we eigenlijk niet de mogelijkheid om je sitter aanvallen te laten versturen?

In tijden van oorlog is het best handig om via die vinkjes je sitter daar toegang tot te geven als er gelopen moet worden voor een Ally AVP. Komt namelijk wel eens voor dat je zelf niet aanwezig kunt zijn op het moment van versturen, maar je sitter wel.

En ik snap best dat je als speler dan selectief moet zijn aan wie je die mogelijkheid geeft.
    My name is nobody

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Sorry,

maar ik heb de laatste jaren op vele domeinen gespeeld buiten NL en zeg ook al bewust dat het de afweging is tussen wens van een individu tegenover performance/wens van de meerderheid.

Verder hoef je iemand met kennis van programmeren niet te vertellen dat iets waarschijnlijk niet kan. Als dit spel niet door een nitwit is geprogrammeerd kan je er vanuit gaan dat elk onderdeel van bijvoorbeeld de verzamelplaats een eigen functie heeft die met een simpel (if: or else: structuur) binnen een aantal minuten aangepast kan worden door het resultaat uit een autorisatie functie erin te verwerken.

puur copy/paste werk op basis van een aantal nieuwe variabelen
    Yeah, daarom hebben we sinds de Kraken update een bug dat je geen dorpsnamen meer kan aanpassen via je profielinfo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Waarom hebben we eigenlijk niet de mogelijkheid om je sitter aanvallen te laten versturen?

In tijden van oorlog is het best handig om via die vinkjes je sitter daar toegang tot te geven als er gelopen moet worden voor een Ally AVP. Komt namelijk wel eens voor dat je zelf niet aanwezig kunt zijn op het moment van versturen, maar je sitter wel.

En ik snap best dat je als speler dan selectief moet zijn aan wie je die mogelijkheid geeft.
    Dan is het verschil tussen sitter en volledige speler vrijwel niet bestaand... als jij op het huis van je maatje past, dan ben je ook de eigenaar niet.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 12-07-2016 om 23:28
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Yeah, daarom hebben we sinds de Kraken update een bug dat je geen dorpsnamen meer kan aanpassen via je profielinfo
    wat ik lees is dat ze de volgende release voor komende week vanaf de 13e aan het testen zijn op een klein aantal servers. Vreemd toch dat er bugs zijn als elke release getest wordt voor global roll-out

edit: die bug dat je een WW niet verder dan lvl 49 kan bouwen is hilarisch trouwens. Je zou maar bouwer zijn en een week lang graan moeten slepen zonder vooruit te komen
    Laatst gewijzigd door Wittekind : 12-07-2016 om 23:37
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Standaard

Sinds het groene potloodje rechtsbovenin, snap ik dat niemand meer denkt aan de mogelijkheid dat het ook nog via profiel info kan.
    En als je de roll-out test op een server waar vrijwel niemand het op die manier verandert, dan sluipt zoiets er makkelijk doorheen.
    One Piece

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Dit is er niet het juiste topic voor om over updates te discussieren denk ik,

maar waarom worden op andere domeinen de spelers wel door de crew ingelicht dat ze de bugfix nav een update vanaf morgen aan het testen zijn en dat deze de 18e global wordt geinstalleerd en hoor je op nl forum er niks van?

Lijkt me dat je als crew (Community-Manager) veel vragen en klachten kan voorkomen door de juiste informatie ook tijdig te delen
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Dan is het verschil tussen sitter en volledige speler vrijwel niet bestaand... als jij op het huis van je maatje past, dan ben je ook de eigenaar niet.
    Inderdaad ik ben niet de eigenaar, maar ik kan wel alles doen wat mijn maatje doet (op operationeel gebied). Of ik dat doe is een afspraak tussen hem en mij, maar ik wordt niet gehinderd om iets te doen waar wij het over eens zijn dat ik het moet doen.

Bovendien wordt in de praktijk het probleem dat gecreëerd wordt door het niet alles kunnen door een aantal spelers opgelost door rechtstreeks op het account in te loggen. Wat dan wel weer tegen de regels is en op die manier stel je de mensen die netjes spelen op een achterstand.

Ik zie ook niet in waarom er een verschil tussen een sitter en een eigenaar van een account moet zijn. Zolang de eigenaar maar kan bepalen wat de sitter wel en niet kan, aangezien het zijn account is en hij verantwoordelijk is.
    My name is nobody

Standaard

Bovendien wordt in de praktijk het probleem dat gecreëerd wordt door het niet alles kunnen door een aantal spelers opgelost door rechtstreeks op het account in te loggen. Wat dan wel weer tegen de regels is en op die manier stel je de mensen die netjes spelen op een achterstand.
    Dus een ban krijgen voor wachtwoordbezit en een bijbehorende straf is een voorsprong in jouw ogen? :')
    One Piece

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Dus een ban krijgen voor wachtwoordbezit en een bijbehorende straf is een voorsprong in jouw ogen? :')
    Volgens mij weet iedereen wel dat jij graag naar het spel kijkt door een Travan Games-gekleurde bril, maar toch hoop ik niet dat je in de illusie verkeert dat een groot deel van de mensen die zo valsspeelt gestraft wordt.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Ik wou dat het waar was dat je ze allemaal pakte, maar hier is het nummer van Rene Froger wel heel toepasselijk op..............

Maar waarom ontwijk je de inhoudelijke discussie?

Daarin vraag ik namelijk waarom zou een sitter niet hetzelfde mogen kunnen als de eigenaar als die betreffende eigenaar dat wil?
    My name is nobody

Standaard

Dat kan ik alleen maar pareren met de vraag: Waarom zouden we dan nog wachtwoord logins verbieden? Als dat toch hetzelfde is?

Je kan met duals al een volledige toegang geven tot het account, waarom zou je dat ook met sitters willen kunnen?
    De reden waarom dat nu niet kan is omdat je als sitter dan echt effectief twee of meer accounts bespeelt.
    Je mag namelijk maar volledige toegang hebben tot één account per server.
    One Piece

Soortgelijke discussies

1. Vlucht instellingen
    By devil-2 in forum Vragen
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 07-11-2011, 05:20

Regels voor berichten