Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 88

Discussie: Weerwolven van Wakkerdam #96

Gebruiker

Standaard

Ik heb vannacht Marckie genezen. Stem zodoende op hem voor BM.
    For now [B]AAA[/B] als lynch.
    Laatst gewijzigd door Tollie : 14-06-2016 om 15:27 Reden: Stemwijziging

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

-tetmiera vind ik al iets minder verdacht aangezien dat zij vroeg of dat je een bericht moet sturen als je geen nachtactie hebt, wat misschien betekent dat ze geen nachtactie heeft en dus geen wolf is. Natuurlijk kan dit ook gewoon gelogen zijn zodat ze zichzelf minder verdacht maakt, maar ik geef het momenteel het voordeel van de twijfel.

-marckie is waarschijnlijk burger aangezien tollie claimt hem te hebben genezen

-tollie claimt heks te zijn en marckie te hebben genezen

-aaa_naamloos stemt op tetmiera voor burgemeester dus dat vind ik in zijn voordeel spreken, maar aangezien dat hij op tollie als lynch stemt maakt dat het dan weer verdachter

Momenteel wacht ik nog of dat er meer informatie is dus dan stem ik willekeurig op boon en voor burgemeester op marckie.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Dankjewel tollie!

Mijns inziens heeft random stemmen nu niet heel veel zin. Ik ga er even vanuit dat tollie burger is, totdat dit wordt tegengesproken. Ik ga derhalve mee met tollie AAA_naamloos Tollie voor bm.

Het is wel zo dat de stem van AAA naamloos, compleet random is en ik hem hier per definitie niet voor wil "afstraffen". Maar ik zie het gewoon niet zo zitten om allemaal random te stemmen, de kans dat er een wolf uitgaat is groter als ik met een burger meestem, dan random (wolven kunnen namelijk de lynch bepalen als het allemaal random is). Dus ik zie je verweer wel tegemoet komen aaa
    Laatst gewijzigd door marckie : 14-06-2016 om 21:28

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

@Legioen, Lol ik stem op Tollie voordat hij claimt iemand genezen te hebben. Dus hoe spreekt dat in mijn nadeel?
    @Marckie, hoe kan ik mij verweren als je "random" maar toch weer niet "random" op mij stemt. Zie ook reactie op legioen.
    Laatst gewijzigd door aaa_naamloos : 13-06-2016 om 13:46
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Als we ervan uitgaan dat de wolven altijd op een burger stemmen om te lynchen is het ook verdachter als die persoon waarop je stemde een burger blijkt te zijn (tollie is momenteel de enige die beweert te hebben genezen dus ik denk dat hij wel zeker de heks is).
    Uiteraard kan het gewoon willekeurig zijn, daarom dat ik je geen lynchstem geef.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het idee dat zowel Tetmiera als AAA gewoon tot de brave burgertjes horen.
    Marckie en Tollie schapen lekker op AAA en samen met genezersclaim is lekker onder een hoedje spelen. Ben benieuwd.

Voor nu random terugstem op Legioen.
    Laatst gewijzigd door Boon : 15-06-2016 om 11:12 Reden: stemwijziging
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Gebruiker

Standaard

hydra voor bm en heintje vor lynch, allebei random

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Nacht 1 al iemand genezen omdat dit slim is snap ik. Maar dit dan gelijk hier neer gooien zou ik zelf niet zo snel gelijk de eerste dag doen. Snap dat je random stemmen tegen wilt gaan. Maar achter de schermen een burger groep kunnen maken is op dit moment waardervoller dan geen radom stem. Je schiet er nu namelijk niets mee op want jullie kunnen net zo goed twee wolven zijn welke gebruik maken van de situatie. Waardoor je weer radom stemmen krijgt. Ik ga dan ook niet mee met stemmen op tollie of marckie. Mijn bm stem gaat denk ik nu op aaa naamloos omdat ik niet geloof dat wolven als eerste gaan stemmen. Mijn lynchstem gaat nu random naar hydra
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 14-06-2016 om 20:51
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Het trucje van de genezer is te vaak gebruikt door wolven, twijfel over of dit echt of gespeeld is.
    Bm voor Tetmiera
    Lynch voor Marckie

Nu lekker slapen , net terug van pinkpop

fan

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Burgemeester @@@ Naamloos, Lynch: Tetmiera
    Laatst gewijzigd door Hydra : 14-06-2016 om 13:15 Reden: Temiera dikgedrukt maken, geen stemwijzeging

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven #90 - Scouting Wakkerdam
    By 123berber in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 313
    Laatste bericht: 04-10-2015, 09:46
  2. Weerwolven #85-Wakkerdam (Carthager)
    By Carthager in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 198
    Laatste bericht: 04-04-2015, 15:41
  3. Weerwolven van Wakkerdam #78-2 (M-NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 508
    Laatste bericht: 26-07-2014, 15:23
  4. Weerwolven van Wakkerdam #78 (M-NL)
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 23-06-2014, 12:16
  5. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:16

Regels voor berichten