Weergegeven resultaten: 1 tot 8 van 8

Discussie: Farmlist verbetering NumericUpDown

Gebruiker

Standaard Farmlist verbetering NumericUpDown

Ik heb een soort van vraag, maar past niet bij de bugs, zit er nog niet in dus is dan een idee? Soit het kan in meerdere plaatsen maar ik koos hier!

We hebben pas een nieuwe feature gekregen (NumericUpDown) sinds de laatste update namelijk pijltjes bij ons troepen versturen. (zie foto hieronder)

Nu viel het me op dat het enkel is bij aanvallen versturen, waar het wel handig kan zijn voor fakes (1kata) o.d. Maar het word niet toegepast waar het het handigste zou kunnen zijn van allemaal, de FL.

Hier hebben we meestal maar 1-3troepen nodig per farm en kan het wel nuttig gebruikt worden om farms toevoegen te vergemakkelijken/versnellen.

Want het lijkt me wel handig als je bv 1 EI wilt toevoegen, 2imps of toetjes, 3 knuppels,...
    Dan moet je niet telkens de 0 selecteren of erachter klikken en dan je getal intikken maar gewoon 1a3keer klikken. En zo kan je je FL bijwerken met enkel de muis te gebruiken.
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Ik vind sowieso heel de update zinloos.
    Klik regelmatig verkeerd
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Heb nog geen update gezien in mn farm-sheet
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker physica's schermafbeelding

Standaard

Want de Farmlijst is nog niet overpowered genoeg.

Gebruiker

Standaard

Beter verwijderen ze gewoon die hele farmlijst.
    Gaat ook ten nadele van mijzelf, maar 't maakt het spelletje een stuk leuker.

Vroeger, toen je nog specifiek een 7x7 ging farmen. 2x 7 naar linksonder, 1x linksboven. En alles daarvan in een Excel zitten en uitrekenen hoe vaak je hoe veel moest sturen. Dát waren tijden.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Beter verwijderen ze gewoon die hele farmlijst.
    Gaat ook ten nadele van mijzelf, maar 't maakt het spelletje een stuk leuker.

Vroeger, toen je nog specifiek een 7x7 ging farmen. 2x 7 naar linksonder, 1x linksboven. En alles daarvan in een Excel zitten en uitrekenen hoe vaak je hoe veel moest sturen. Dát waren tijden.
    En ik dacht dat mensen nu geen leven hadden
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker

Standaard

Nou, dat was vroeger dé gemakkelijkste manier om snel en veel te farmen.
    Nu is het allemaal een stuk simpeler geworden. Vroeger moest je nog handmatig 1000 aanvallen versturen.

Maar om even bij het idee te blijven. Ik ben zelf ook niet erg fan van die pijltjes, maar als het in de verzamelplaats is geïntegreerd, ben ik ook van mening dat het bij de farmlijst moet worden geïmplementeerd.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Nou, dat was vroeger dé gemakkelijkste manier om snel en veel te farmen.
    Nu is het allemaal een stuk simpeler geworden. Vroeger moest je nog handmatig 1000 aanvallen versturen.

Maar om even bij het idee te blijven. Ik ben zelf ook niet erg fan van die pijltjes, maar als het in de verzamelplaats is geïntegreerd, ben ik ook van mening dat het bij de farmlijst moet worden geïmplementeerd.
    Het farmen op die manier kostte vele malen minder tijd. Had je ook geen duals nodig maar verstuurde je het lijstje gewoon 2x per dag (op 4 snelheden) en waren je troepen ook de hele dag onderweg. Kwamen ze ook niet terug met 3-3-2-3 opbrengsten

Klopt het trouwens dat er ook nog verschil is per browser? Bij firefox blijven die irritantie driehoeken altijd zichtbaar en bij chrome worden ze pas zichtbaar als je het veldje actief maakt :S
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Soortgelijke discussies

1. Oase bij overname automatisch uit farmlist
    By Heintje in forum Ideeën
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 02-12-2011, 20:18

Regels voor berichten