Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 14

Discussie: Speed versus marketing

Gebruiker

Standaard Speed versus marketing

Hallo allen,

Vandaag kwam ik via via erachter dat er over 3 dagen een x5 speed start op het Australische domein!
    ____
    Travian AU/NZ speed server AUX will be restarting as a T4.4 5x Diwali server as per the below schedule.

Pre-Registration: 02 November 2016

Server Start: 04 November 2016 - 05:00:00 hours GMT + 10 hours
    ____

Nu vraag ik mij af, waarom wordt dit niet gepromoot? Ik weet dat het niet goed gaat met Travian, maar een x5 is een bijzonder iets en daar mag toch wel wat aandacht aan worden besteed?
    En wat betekent Diwali eigenlijk?

Ik vind dat Travian wel eens mag nadenken over hun manier van marketing. Ze zijn redelijk goed bezig vind ik, maar bijzondere gebeurtenissen mogen volgens mij wel snel worden aangekondigd. Zo was de RoA Beta op de .com ook bijzonder slecht gepromoot. Dat is toch juist dé manier om RoA te testen en zo meer mensen te werven? Die mensen geven dan ook opnieuw weer goud uit wat een belangrijke inkomstenbron is.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Diwali is een Hindoeïstisch feest, waarschijnlijk voegen ze die benamingen toe omdat travian.AU samengevoegd wordt met travian.IN.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ah oke dan kan ik eindelijk een touw vastknopen aan de relatie India en Australië.
    Om hier even mee door te gaan. Ondanks dat India een massief groot land is met ontzettend veel inwoners, heeft het domein slechts 700 accounts. Australië heeft er 1600.

Dus daarom, waarom zou TG een unieke server starten op een ontzettend klein domein?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Ah oke dan kan ik eindelijk een touw vastknopen aan de relatie India en Australië.
    Om hier even mee door te gaan. Ondanks dat India een massief groot land is met ontzettend veel inwoners, heeft het domein slechts 700 accounts. Australië heeft er 1600.

Dus daarom, waarom zou TG een unieke server starten op een ontzettend klein domein?
    doen ze toch ook op .nl
    en soms gaat het erom dat je die kleine domeinen toch "eert" (er is zo'n gezegde ;-)).

Gebruiker

Standaard

Mag jij me vertellen welke "unieke server" ze in NL lanceren?
    RoA telt niet, want op bijna elk domein zit een RoA.

Gebruiker

Standaard

Unieke niet, ik had het eerder over het feit dat ze die kleine domeinen wel iets gunnen. .nl is er quasi altijd als eerste bij als er een nieuwe server komt, terwijl andere domeinen langer moeten wachten.

Ten slotte zijn wij "trouwe" spelers van zowat het eerste uur, we zijn misschien met weinigen als alles goed verloopt. Maar als we hen allemaal gaan zitten tegenwerken is het een heel ander verhaal
    Of we hebben goeie crewleden (twijfelachtig )

Gebruiker

Standaard

Oke maar dan alsnog. Waar is de promotie. Als ze een unieke server op een klein domein gooien, ga ik er vanuit dat ze ook veel spelers op die x5 willen hebben. Ik kan me namelijk voorstellen dat er veel spelers staan te popelen om een x5 te spelen.

Waar is de hele promotie?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk is de server om te 'vieren' dat .AU en .IN samengevoegd worden, daarom dat het dan uitzonderlijk aan 5x snelheid is.
    Dat is vast ook de reden waarom er zo weinig marketing is, het is vast de bedoeling dat er enkel spelers van .AU en .IN op die server gaan spelen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Dan krijg je een x5 server met 800 spelers. Denk niet dat daar iemand op zit te wachten.
    En de marketing die Travian doet kost niets. Je plaatst een facebookberichtje of je maakt een melding op alle fora dat een unieke server op .au/.in komt en je bent in principe klaar.

Ik denk dat zo'n kleine moeite al 200-300 spelers kan schelen. Daar zitten dan ook nog betalende klanten tussen. Dus dat is wat ik bedoel met dit topic. Met Travian gaat het slecht, dat valt niet te ontkennen. Deze kleine bedoelingen wat niets behalve moeite kost, kan al een heel verschil maken in de omzet die Travian maakt voor TG.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Tijd voor een beetje meer uitleg hierover, nadat ik bevestigd kreeg wat ik er wel en niet over zeggen kon.

om te begrijpen waarom en hoezo een X5speed op dat domein, hier een stukje tekst zoals de spelers daar de boodschap kregen:

Dear Players,

I have some good news to report and also some bad news.

The bad news is:
    Travian Games has decided to merge Travian India to Travian Australia & New Zealand.

But, the Good news:
    As a gift from Travian Games, there will be a 5x speed server, on the Travian Australia & New Zealand domain as a Diwali gift.

All gold vouchers and email gold links will be transferred to the AU/NZ domain, so nothing will be lost
    Due to the merger there will be a lot more competition and wars in the game and that always is a plus.

Conclusie:het wordt niet gecommuniceerd met spelers van alle andere domeinen, want het is geen gueste naar iedereen toe maar
    voor de trouwe spelers van India die hierna geen eigen domein meer hebben.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 03-11-2016 om 17:38

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten