Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: Grondstoffen sturen

Gebruiker

Post Grondstoffen sturen

Hallo allemaal,

Is het mogelijk om iets in te stellen zodat 1 dorp om de zo veel tijd grondstoffen levert aan een tweede dorp?

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badkuipgat Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Is het mogelijk om iets in te stellen zodat 1 dorp om de zo veel tijd grondstoffen levert aan een tweede dorp?
    Hallo Badkuipgat,

Dat is zeker mogelijk! Je kunt gebruik maken van handelsroutes om handelaren automatisch, op de gekozen tijdstippen, de gekozen hoeveelheid grondstoffen te laten versturen, naar het gekozen dorp. Hiervoor heb je echter wel de goudclub nodig. Dit kun je eenmalig activeren met goud en dat is vervolgens de rest van de server geldig.

Om meer te lezen over de goudclub klik hier voor informatie over handelsroutes kun je hier een kijkje nemen.

Groetjes,

Supp_Doom

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Zou voor de beginnende speler misschien een optie kunnen zijn om uit de goudclub te halen tot dorp 3 en als gratis optie aan te bieden...

Voor de gevorderde spelers (want echt ervaren zijn er ook niet meer veel) zou het dan wel een voordeel zijn omdat ze weten hoe het werkt...

Al vind ik die hele goudclub gewoon niks en met huidige spelersaantallen ook achterhaald... Voor het hele beginspel is er maar 1 account nodig dat het aanschaft. Het heeft wel voordelen, maar in de eerste weken echt alleen maar die cropfinder...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Troepen vluchten, farmlijsten (ja er zijn er die dan al farmen)? Je gaat hier een beetje kort door de bocht...

Gebruiker

Standaard

Even een ander vraagje ivm het versturen van grondstoffen. Ik wil grondstoffen naar een ander dorp sturen, maar ik krijg de melding dat ik maximum 1535 grondstoffen (het aantal wisselt licht) naar deze speler mag sturen. Mijn marktplaats staat op niveau 6 en zou toch geen problemen mogen geven om 4000 grondstoffen te versturen?

Heeft iemand hier een verklaring voor?

Gebruiker Supp_BountyHunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door colaglas Bekijk bericht
    Even een ander vraagje ivm het versturen van grondstoffen. Ik wil grondstoffen naar een ander dorp sturen, maar ik krijg de melding dat ik maximum 1535 grondstoffen (het aantal wisselt licht) naar deze speler mag sturen. Mijn marktplaats staat op niveau 6 en zou toch geen problemen mogen geven om 4000 grondstoffen te versturen?

Heeft iemand hier een verklaring voor?
    Dit heeft te maken met het automatische pushing systeem . Er is een limiet op het aantal grondstoffen dat je iemand kan sturen.
    Je zult nu een tijdje moeten wachten todat je deze persoon weer grondstoffen kan sturen, of de persoon moet jou voldoende grondstoffen sturen.

Groeten,
    Supp_BountyHunter

Regels voor berichten