Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: World / Server Chat

Gebruiker

Standaard World / Server Chat

Is er een World / Server chat ? Zoniet, waarom niet eigenlijk ?

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Hallo blafferZeHond,

Nee deze is er niet. Vroeger werd er actief gebruik gemaakt van een aantal IRC kanalen, deze werden aangemaakt voor Travian algemeen, vragen, allianties, etc. Helaas zijn de tijden veranderd en gebruikt niemand de IRC meer waardoor er besloten is om deze service te stoppen. Bijna iedereen zit tegenwoordig op Skype, voor de huidige s1 en s5 weet ik toevallig dat er chat groepen zijn gemaakt voor iedereen! Mocht je interesse hebben in 1 van deze kanalen kan ik je wel een linkje sturen ^^

Met vriendelijke groet,

Supp_Doom

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_Doom Bekijk bericht
    Nee deze is er niet.
    Jawel, die is er wel! Anderhalve week terug is de travianserver van irc gestopt en heeft een groep vaste bezoekers een fanserver opgericht. Die kan je hier vinden: irc.tumma.nl

Het is alleen nog niet zo bekend, dus kan ik me voorstellen dat je dit antwoord geeft. Binnenkort open ik er een topic over in algemeen, hopelijk wordt het dan weer iets drukker. Er zit een vaste groep mensen die allemaal travian gespeeld hebben en nu nog steeds graag met elkaar kletst. Iedereen is welkom, ook als je als nieuwkomer niemand kent
    And this just feels like spinning plates

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Mijn excuses, ik had geen idee Maar leuk om te horen dat er weer een plek beschikbaar is ^^

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lightsun Bekijk bericht
    Jawel, die is er wel! Anderhalve week terug is de travianserver van irc gestopt en heeft een groep vaste bezoekers een fanserver opgericht. Die kan je hier vinden: irc.tumma.nl

Het is alleen nog niet zo bekend, dus kan ik me voorstellen dat je dit antwoord geeft. Binnenkort open ik er een topic over in algemeen, hopelijk wordt het dan weer iets drukker. Er zit een vaste groep mensen die allemaal travian gespeeld hebben en nu nog steeds graag met elkaar kletst. Iedereen is welkom, ook als je als nieuwkomer niemand kent
    Het woord 'fanserver' zegt al genoeg.
    De bekendheid is geen factor in het antwoord voor Support: Travian Games GmbH host geen chat voor Travian: Legends meer.
    Daarnaast kan Support wel wijzen naar de server van Tummasibluma, maar daar direct bij vermelden dat hier geen moderatie vanuit Travian Games GmbH, of van hun Community Managers wordt verleend.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 0
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:37
  2. Start NL6 - T4.2 Server ( Birthday World )
    By CM_Red Dragon in forum Nieuwe servers
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13-09-2013, 13:41

Regels voor berichten