Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 164

Discussie: WvW #95 de introductie

Gebruiker

Standaard

Verhaaltje volgt nog, ik ben ziek maar wil het tempo er wel een beetje inhouden.

uitslag dag 2:

Svenke wordt gelyncht, hij was een kleptomaan.

deadline nacht 3: zaterdag 20:00

Gebruiker

Standaard

Vervelende is dat we nog nog niet echt verder zijn. Heilige eruit, kleptomaan eruit. Kunnen beiden wolf geweest zijn, kunnen burger geweest zijn. (Ookal denk ik nog steeds dat een ketter sowieso gekozen had voor nacht uitstel van executie.)

Gebruiker

Standaard

Jawel we kunnen zeker wat zinnigs zeggen, je mag een beetje spelen met aannames.

Wanneer er een dubbelzijdige rol in het spel zit, is het waarschijnlijker dat hiervan een tweede in zit.
    Het is waarschijnlijk dat twee dubbelzijdige rollen tegenhangers van elkaar zijn.
    Drie dubbelzijdige rollen is dan weer onwaarschijnlijker dan twee.

En zoals ik eerder al heb gezegd vind ik een schaapwolf als heilig niet zo heel gek.

Kunnen Heintje en dominque toelichting geven op de diefstal van Heintje, waarom kan dominique dit bevestigen?

Ps: stel er zit een moordenaar in, hoe zouden nacht 1 en 2 verlopen moeten zijn?

Op 11 spelers, hoeveel bij de wolven zou je er als spelleider in doen? En hoe zou je het als spelleider gebalanceerd houden? Want ik vind 4 wolven erg veel, te veel. Dus kunnen we van 3 wolven uitgaan? Zeker als één van hen struikrover is.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 20-05-2016 om 01:36
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Ik kan niet bevestigen óf Heintje bestolen is. Hij heeft me een pm gestuurd dat hij bestolen was. Dat is wat Heintje bedoelt.

Ik ga er op dit moment wel vanuit dat hij dat was, aangezien svenke kleptomaan blijkt te zijn en zelf beweerde Heintje bestolen te hebben.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 20-05-2016 om 02:35

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Maar waarom wordt zoiets bij jou gemeld? Je bent toch nog niet bewezen?

fan

Gebruiker

Standaard

Niet bij jou, nee. En je moet mij niet vragen waarom zoiets bij mij wordt gemeld.

Gebruiker

Standaard

Er is dus maar 1 speler publiekelijk bewezen als niet wolf, dat is heintje.
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Er is dus maar 1 speler publiekelijk bewezen als niet wolf, dat is heintje.
    Jep.

Claims kunnen via Pm!

Gebruiker

Standaard

Ik vind dat nog geen sterk genoeg "bewijs" hoor. Ja, ik vind het aannemelijk dat Heintje gifmenger is. Maar niet 100 %. Ik kan nog genoeg scenario's bedenken, waarbij Heintje geen gifmenger is. Zelfs niet eens sluiper.

Ik kreeg alleen de bewering "er is bij mij gestolen". Niet wat. Ik weet niet met wie Heintje wanneer heeft gesproken, wat daar mogelijk aan vooraf is gegaan. (Er zat voldoende tijd tussen update en berichten.) En Heintje deed het klinken alsof het heel vreemd was dat er geen contact met hem was genomen, terwijl dat bij de rol "sluiper" helemaal niet zo vreemd is. Dat vind ik juist vreemd. Als gifmenger had hij wel kunnen zeggen wat gestolen was. Ook had hij niet hoeven doen dat t vreemd is dat een kleptomaan geen contact zocht.
    Meeste andere besteelbare rollen zou je inderdaad verwachten dat contact wordt gezocht. Maar als gif wordt gestolen? Als ik dief was, had ik ook geen contact gezocht met een mogelijke sluiper. En wie zegt dat er inderdaad geen contact is geweest? 't Is een bewering van Heintje. En in mijn ogen kan een eigen bewering nooit "publiekelijk bewijs" opleveren voor jezelf.

Ik vind het vreemd dat direct wordt uitgegaan van struikrover. En dat svenke zo makkelijk gelyncht wordt in plaats van Legioen. Niemand op het idee gekomen om aan svenke te vragen om iemand te giffen? Hem te spiegelen? (ja, die is er)

Ik vind het vreemd dat een kleptomaan wordt gelyncht, die mogelijk aan de kant van de burgers staat, die nog gebruikt kon worden, terwijl Legioen toch fluitspeler/wolf lijkt te zijn. 3 Befloten mensen in 1 nacht. 1 van hen moet liegen: Svenke (kleptomaan), Heintje (sluiper?) en Legioen (???)
    Op dit moment dus meest waarschijnlijk dat Legioen fluitspeler is.

En sorry GGvdH. Ik vind het verkeerd om er zo gemakkelijk vanuit te gaan dat er wel een wolf dood zal zijn. Ik vind het gevaarlijk om daar vanuit te gaan en onze kansen te positief in te schatten. En dat mensen beweren een heilige die zichzelf niet watert en dus wel ketter/schaapswolf zal zijn, vind ik echt heel krom gedacht. Geen enkele schaapswolf kiest voor heilige. Hij weet dat hij dan direct verdacht wordt, zeker als er geen water is. Geen enkele ketter zou zichzelf (bewust) niet wateren. Vergeten/te laat met door te geven, oke, dat kan ik me voorstellen. Maar bewust niet wateren als ketter? Je verkleden als een rol die je niet kan waarmaken en bovendien nooit vertrouwd wordt omdat het een dubbelzijdige rol is? Vergezocht en totaal niet logisch.

Ik heb juist t idee dat paar mensen ons zand in de ogen wil strooien. "Ja hoor, we hebben al een wolf te pakken", en opeens hebben wolven de meerderheid. En 't is meestal een wolf die beweert dat de gestorven persoon waarschijnlijk wolf was.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Jij weet een banaan nog recht te lullen zonder hem aan te raken!

Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten