Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 164

Discussie: WvW #95 de introductie

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Jup, goed dat je het zegt :P Ben het helemaal vergeten te melden, maar ik ben befloten

fan

Gebruiker

Standaard

Ja ik ben vannacht befloten.

Gebruiker

Standaard

Dat is wel nuttige info; aangezien er waarschijnlijk al 4 (3 beloften + Dominique opgesloten) spelers niet de fluitspeler zijn. Dan missen we er 1 uit de 1e nacht.

Gebruiker

Standaard

Omdat ik dit eigenlijk niet hoef te pm'en;

Ik stel mijn stem op legioen ter discussie. Min of meer verwacht ik dat 123berber gaat volgen.

Natuurlijk is het als wolf fijn om een zondebok te lynchen en zo overdag een burger er uit te werken. ( ikzelf)
    Maar het pleit in zijn voordeel dat pleeboy waarschijnlijk een schaapwolf/ketter was.

Laten we er vanuit gaan dat pleeboy indien hij heilige was een wel overwogen keuze heeft gemaakt of hij zijn water zou gebruiken dan is het volgende mijn inschatting.

Als ketter gebruiken omdat dit minstens een extra nacht op levert.
    Als heilige sluit je uit door het gebruiken van je water dat je een schaapwolf bent, erg fijn in het begin van het spelletje. En je kan een extra stem uit te brengen op de wolven. Wel blijft er onzekerheid over je rol bestaan, dit zal nadeliger zijn naarmate het spelletje gevorderd is. We zijn nu in het begin van het spelletje.

Kortom ik ga mijn stem op legioen herzien.
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Misschien wist hij niet dat je jezelf kan wateren.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PleeBoy89 Bekijk bericht
    Wat een stemmen. Nja, zou zonde zijn om m'n rol al meteen te gebruiken, maar ik kan me in ieder geval bij deze lynch al bewijzen zou het nodig zijn. Zou echter fijner zijn om me op een ander persoon te bewijzen dan mezelf. Dan is er tenminste nog kans om er meer informatie uit te halen.
    Ik denk dat hij dat wel wist.

Gebruiker

Standaard

Ik kan vanavond waarschijnlijk niet meer kijken.
    Zowel Legioen als GGvdH hebben al stemmen gehad en hebben nog geen "weerwoord" gedaan.
    Daarnaast zouden ze ook allebei fluitspeler kunnen zijn.
    Ik ben daarom voor een eventuele lynch van hen; zodoende mijn stem op Legioen.

Gebruiker

Standaard

Omdat het toch wel tijd wordt om te stemmen Svenke. Kan ook nog fluitspeler en wolf zijn.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Zowel Legioen als GGvdH hebben al stemmen gehad en hebben nog geen "weerwoord" gedaan.
    Aangezien dat 3 spelers (wat best veel is op 9 levende spelers) niet gestemd hebben is het nogal moeilijk om te zien of dat je nu gelyncht wordt of niet, daarom dat ik nog even heb afgewacht met iets te zeggen.

Ik was in nacht 1 befloten, maar aangezien dat Dominique liever iemand wilde lynchen die befloten was wachtte ik liever met het te vertellen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik mag niet stemmen he. Dus op mij kun je lang wachten.

Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten