Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 tot 164 van 164

Discussie: WvW #95 de introductie

Gebruiker

Standaard

fluiten gaat boven eten dus wint die alsnog het spel.

elke even nacht (kan ook oneven zijn) mag de witte wolf een andere wolf eten

#dom,

ik had zelfs 1 nacht niemand befloten omdat ik er van uit ging dat et anders toen al af was en dat werd me te riskant.

want in mijn gedachte ging het van, legioen lynchen nacht erna win ik want dan is iedereen befloten maar dat bleek dus anders te gaan, daarbij inderdaad de burgers hingen wel aardig los van elkaar ja.
    Laatst gewijzigd door cet cool : 02-06-2016 om 17:24

Gebruiker

Standaard

Ja ik zie nu dat het dan als regel vrij ambigue is, want je zou het fluiten ook als iets individueels kunnen zien per fluitspeler. Zo zou ik het ook interpreteren.

Wat betreft het laten vermoorden van de fluitspeler door de wolven. Dat is een kwestie van op het laatste moment wachten en dan de partij die daar mee opgeschept zit het laten doen. Niks arrogantie, dat is gewoon het spelletje. Maar nu blijkt kunnen de wolven niet eens fluitspeler op het allerlaatste moment stoppen.

Maar dan nog moet je als burgers, mocht je weten wie de fluitspeler is, hier tot op het allerlaatste mee wachten. Je hebt namelijk altijd een kans dat de wolven hem vermoorden. En indien ze dit niet doen krijg je informatie vanwege het feit dat ze om de fluitspeler en befloten spelers heen moeten moorden.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 02-06-2016 om 21:57
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Gefeliciteerd cet cool, welkom in het illustere gezelschap van solo-winnaars!

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

4 partijen bij de start ! Dat is wel heel veel in het begin. Als ik zo naar de rolverdeling kijk denk ik dat het wat veel van het goeie is. 4 partijen bij de start, maar naast allemaal bewijsbare burgerrollen ook nog een kleptomaan die heel veel roet daarbij in het eten kan gooien. een dubbelganger die waarschijnlijk een bewijsbare burger dubbelt (in dit geval niet gebeurd) In dit geval werd de dubbelganger nog een losse partij.

Maargoed, ondanks deze gekke rolverdeling heb ik wel van het potje genoten. Ik dacht echt dat het nog niet gespeeld was voor de burgers de laatste lynch. Nog drie wolven in het spel had ik namelijk niet verwacht (uiteindelijk bleken het wel allemaal losse partijen natuurlijk).

Wat betreft het dubbelen van een dubbelganger. Ik denk dat het gewenst is om alleen een gave te dubbelen en niet de hele rol inclusief wincondities, of misschien zelfs beter: alleen burgers kunnen gedubbeld worden, wordt er een welp/sjamaan/fluitspeler/moordenaar/vampier/etc. gedubbeld, dan dubbelt een dubbelganger helemaal niks (analoog aan het dubbelen van een normale burger).

Want je benadeelt de wolven daar enorm mee. met een wolf die een derde partij wordt, een wolf wordt iets anders en kent dus alle wolven en kan ze een voor een verraden. Bovendien haal je hiermee de spelbalans er onwijs uit. Nu hadden we tenslotte 4 wolven, waarvan dus na de dubbeling een fluitspeler die alle wolven wist, een witte wolf, en nog een kleptomaan en gewone weerwolf. Noway dat de wolven (kleptomaan en gewone weerwolf) het potje nog kunnen winnen. Twee medewolven die hun uiteindelijk verraden, aangezien ze toch niet aan een kant blijken te staan.

fan

Regels voor berichten