Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 tot 100 van 164

Discussie: WvW #95 de introductie

Gebruiker

Standaard

Jammer als je het er niet mee eens bent, maar voor mij is Heintje vrijwel zeker geen wolf, maar inderdaad ik kan het niet uitsluiten. Het zou nogal een bizarre bluf zijn om te beweren dat je gifmenger bent, als je wolf bent. Zonde van de moeite om met z'n scenario rekening te houden.

Dat je als struikrover geen contact zoekt met de gifmenger is ook nogal logisch, niemand die dat zou doen. Die discussie kan inderdaad ook gesloten worden.

Als legioen inderdaad de fluitspeler is, laat de wolven hem maar vannacht op eten. Kans is toch aanzienlijk dat die ook op jacht zullen gaan naar de fluitspeler.

Betere vraag, stel heintje is een sluiper, of stel er zit een sluiper in. Wat zou zich dan de afgelopen nachten moeten hebben afgespeeld. Misschien is enige haast hierbij gebaat zodat we nog voor het ochtend gloren informatie met hem kunnen delen.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 20-05-2016 om 21:49
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Voor zover ik weet was het niet thels zijn bedoeling om mij op te sluiten. Dus ik ga ervan uit dat hij die nacht gespiegeld is.

Gebruiker

Standaard

Een spiegelmeester kan de fluitspeler eventueel één nacht rekken, maar als dit al jou informatie is mbt de spiegelmeester vind ik het een voorbarige conclusie. Nog even afgezien het feit dat ik geen idee heb waarom thels jou over zijn actie inlicht.

Ik heb zojuist maar even gecheckt of een fluit gestolen kon worden. Het zou namelijk briljant geweest zijn als de dief er zo met de overwinning van door kon gaan. Maar als ik alles goed gelezen heb is dit niet mogelijk.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 20-05-2016 om 22:02
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker

Standaard

Net zoals je geen idee hebt waarom hij mij BM maakte. Thels wist mijn rol. Maar goed, ik weet idd niet zeker van die spiegelmeester. Ik dacht zelf dat Thels wat anders zou doorgeven.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik ga ervan uit dat svenke zei dat hijzelf befloten was in nacht 1 om mij meer verdacht te maken, hij had dit ten slotte geheim gehouden tot het einde van dag 2. Persoonlijk zou ik als wolf ook liegen dat ik befloten was om zo iemand meer verdacht te maken als dat mijn enige kans zou zijn om van de lynch te worden gehaald.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

na een gezellige avond die door ging tot in de kleine uurtjes, was het dan eindelijk zo ver. De aankomend studenten konden een kijkje gaan nemen bij alle faculteiten, om zo te bezien wat ze wilden gaan studeren. Iedereen lag vredig te ronken in de gymzaal, behalve legioen die was een bos aan het omzagen. Marckie sloop naar de muziekinstallatie en zette de radio aan, om de dag met een rustgevend muziekje te beginnen. Iedereen werd langzaam wakker met kleine oogjes. Heintje was als eerste gereed en zag er bijzonder fit uit, hij snelde zich naar de ontbijtzaal met de gedachte meer voor mij. 123berber had er wat meer moeite mee, hij greep naar zijn hoofd en kreunde, wodka was een slecht idee. Het duurde even, maar na verloop van tijd zat toch iedereen in de ontbijtzaal. Onder het genot van een gekookt eitje en een glaasje jus, geraakte iedereen er weer bovenop en de sfeer begon er weer een beetje in te zitten. Na het ontbijt liepen de studenten over de campus, het was reeds 11 uur en de zon begon een beetje te schijnen, de dag kon slechter beginnen. Ze gingen het science gebouw binnen, waar de studenten alles konden leren van biologie tot sterrenkunde. Wat er nog over was van de ochtend verliep vredig en na het genot van de lunch gingen ze het magnetenlab in. Hier konden met behulp van magnetische velden allerlei onderzoeken verricht worden. Gelukkig konden er ook leuke trucjes gedaan worden. Een hamster kon zweven door de lucht, van links naar rechts en van voor naar achter. Dominique riep dat wil ik ook en ze begaf zich naar de ruimte. Iedereen stond stokstijf behalve tollie, die zette een sprint in en tackelde dominique net op tijd. magnetische velden zijn namelijk dodelijk voor mensen. Na het magnetenlab, gingen de stundenten door naar de lasers. Deze lasers waren erop gericht om nieuwe materiaaleigenschappen te onderzoeken. Maar speciaal voor de kinderen konden ze ook dwars door dingen heen snijden, van papier tot lood. De laser was bezig om door een loden plaat heen te snijden, toen plotseling Ggdvh zijn evenwicht verloor en erin viel. Zijn lichaam bleef in twee delen achter op de grond. Struikelde hij of werd hij geduwt?....

uitslag nacht 3:

Ggdvh Sterft hij was een aanbidder

deadline dag 3 woensdag 13:30

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Weer een dubbelzinnige rol!

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Voor nu Legioen, want hoogstwaarschijnlijk fluitspeler.

Mogelijk ga ik dit nog veranderen aangezien ik het eea achter de schermen wil bespreken. Is vooral om alvast gestemd te hebben dit.

fan

Gebruiker

Standaard

Legioen voor mij, de enige die nog over is van de drie die claimen de eerste nacht befloten te zijn.

Gebruiker

Standaard

Legioen of wolf of fluitspeler. Net zo goed als jij een ander beschuldigt dat hij slechts zei befloten te zijn om onder lynch uit te komen, kan jij dat ook doen. Tot nu toe geen enkele goede verdediging van je gehoord, terwijl je wel op lynch stond.

Ik snap trouwens niet waarom ggvdh de vorige dag niet verlengde.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 23-05-2016 om 15:42

Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten