Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 299

Discussie: Reactietopic - Travian Awards 2016!

Gebruiker

Standaard

Om hier even serieus op in te gaan. Een speedspeler maakt natuurlijk geen enkele kans hiermee. Het aantal speedspelers ligt echt veel lager dan bij normale servers, als je alles bij elkaar optelt. Ookal is het voor de speed unaniem, een prijs verdienen doe je helaas niet hier

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Terecht!

T is net als in het echte leven.
    Als je Arts wilt worden naar niet slim genoeg bent word je Fysio.
    En als je uitgeloot word voor de opleiding Fysio ga je Bewegingstherapie/Ceasar therapie studeren.
    Ben je daar niet slim genoeg voor doe je Sport en bewegen of /Cios

Is op travian net zo, de helden zitten op normale servers en als je dat niveau niet aankan dan ga je speeds doen. Met alle gevolgen van dien:P

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker

Standaard

Hahaha ernstige reactie
    Het is juist andersom. Speed is voor de diehards, slow is voor de mensen die het spelletje nog moeten leren

Op slow kom je geen vegen van 300k knuppels tegen. Zie dat maar tactisch te verdedigen. Vergeleken met de speedserver is slow kinderspel, haha.

Nee ik heb nooit slow gespeeld en het niveau zal vast wel ongeveer gelijk zijn.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik heb heb 8 jaar speeds gespeeld en daarna een paar jaar slows. Het niveau op slows ligt vele malen hoger dan op speeds. Is ook inherent aan het de snelheid. Speed is zo snel dat skills niet echt meer boeien, activiteit is bijna als enige belangrijk.

Ik ben overigens als speedspeler hiervoor genomineerd een aantal jaar terug. Heb toen weliswaar niet gewonnen, maar toch bijna. Het is niet onmogelijk. Dan moet je natuurlijk wel een onuitwisbare indruk op de server achter gelaten hebben, en ik denk dat dat op huidige speedservers niet meer mogelijk is omdat het niveau zo bar laag is.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Hahaha ernstige reactie
    Het is juist andersom. Speed is voor de diehards, slow is voor de mensen die het spelletje nog moeten leren

Op slow kom je geen vegen van 300k knuppels tegen. Zie dat maar tactisch te verdedigen. Vergeleken met de speedserver is slow kinderspel, haha.

Nee ik heb nooit slow gespeeld en het niveau zal vast wel ongeveer gelijk zijn.
    Op een slowserver is het graanverbruik ook 3x zo hoog vergeleken met een speedserver, daarom dat je ze niet echt met elkaar kan vergelijken.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Mijn vorige reactie waar meer een ludieke reactie. Je kan het niet vergelijken.
    En het niveau lager. Dat betwijfel ik. Het is gewoon anders, niet hoger of lager.

Ook het verhaal qua cultuurpunten. Op de slows moet je de dorpen heel anders opbouwen om snel te groeien. Zelfde geldt voor farmen.

Herinner je nog die tournament server Legioen? Toen waren speed en slows gemixt. Een heel andere ervaring voor beide partijen.

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Moraal van het verhaaal is goed je best doen op school, dan kan je Arts worden

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Campagnevideo:

link voor fullscreen eventueel:
    https://www.youtube.com/watch?v=TAu_...ature=youtu.be
    Best leuk filmpje, maar je weet zelf ook dat er heel veel te danken is aan Mark en zo lijkt het net alsof jij het was
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Met andere woorden, je besteedt teveel tijd aan Travian waardoor andere zaken niet genoeg aandacht krijgen.
    Shit je hebt me door. Kinda.
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Best leuk filmpje, maar je weet zelf ook dat er heel veel te danken is aan Mark en zo lijkt het net alsof jij het was
    Er staat toch acc obscurity en niet acc glesto , al was ik groot deel van server solo op het acc, voor ally toen deed die wel veel maar acc toen een stuk minder hoor. ( en als je nu naar s1 kijkt, als romein 4de met 2 oases ofzoiets, lijkt me wel netjes .
    Laatst gewijzigd door glesto : 30-04-2016 om 21:34
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Soortgelijke discussies

1. Travian Awards 2016
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19-05-2016, 21:30
  2. Reactietopic verjaardagsacties Travian
    By Cronicle in forum Algemeen