Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 33

Discussie: Nieuwe voorwaarden fout!

Gebruiker

Standaard

Zijn er mensen die die voorwaarden doorlezen dan? Ik klik em gewoon altijd zo snel mogelijk weg

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    We vinden het jammer dat hier onduidelijkheid over ontstaan is. In het e-mailtje van 13 april onderin staat het volgende vermeld:

Wat betekent dit voor mij als speler:
    V: Wat moet ik doen wanneer ik akkoord ga met de nieuwe Alg. Voorw. & Cs en het PB?
    A: Helemaal niks. Zodra de deadline voorbij is, zul je zodra je voor het eerst inlogt, gevraagd worden de nieuwe Alg. Voorw. & Cs en het PB te accepteren. Je kunt dan verder gaan met spelen zoals altijd.

V: Wat moet ik doen wanneer ik NIET akkoord ga met de nieuwe Alg. Voorw. & Cs en het PB?
    A: Schrijf a.u.b. een e-mail naar protest@traviangames.com en leg jouw redenen voor bezwaar uit.

V: Wanneer is de deadline voor het insturen van mijn bezwaar aan Travian Games?
    A: We ontvangen jouw bezwaar uiterlijk voor 25.04.2016.
    Met jammer voor de onduidelijkheid koop je niks als er niks verandert. Denk dat het heel duidelijk is dat het onduidelijk was dat een opzichter er niet meer op kon totdat de speler zelf dit accepteert. Gebeurt dus niks als iemand opeens een 200k veeg kwijt is door hongersnood. Een dikke middelvinger naar de spelers toe.

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

We vinden het jammer dat hier onduidelijkheid over ontstaan is. In het e-mailtje van 13 april onderin staat het volgende vermeld:

Wat betekent dit voor mij als speler:
    V: Wat moet ik doen wanneer ik akkoord ga met de nieuwe Alg. Voorw. & Cs en het PB?
    A: Helemaal niks. Zodra de deadline voorbij is, zul je zodra je voor het eerst inlogt, gevraagd worden de nieuwe Alg. Voorw. & Cs en het PB te accepteren. Je kunt dan verder gaan met spelen zoals altijd.

Ja, we zijn op de hoogte van de melding, maar dat is niet het punt dat ik aanhaal. Het punt dat ik aanhaal is dat er nergens vermeld wordt dat deze dient geaccepteerd te worden enkel door de accounthouder zelf, en dit niet een optie is voor de opzichters van desbetreffende accounts. De 2 volgende FAQ - vragen, zijn ook niet relevant voor mijn aangehaald punt
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker

Standaard

je had bv vanaf dan de optie kunnen geven om te accepteren vanaf die mail gestuurd was, met optie niet accepteren, wel accepteren of uitstellen.
    zo kan je:

-Als het je echt intreseerd wat bijna niemand doet er een tijdje over nadenken of je wilt accepteren of niet en ondertussen verder spelen.
    -Je word niet opeens voor een verdomt feit gezet zoals nu dat, in het slechtste geval sommige accs een week ofzo stil staan. Ik kijk dan bv. naar s1 die net gestard is, voor die spelers zou dat zwaar balen zijn.

Dus ipv opeens baf daar staat het, je staat voor een verdomt feit en je kan niet verder, had het zachter kunnen aangepakt worden en vriendelijker naar de mensen die hun mails niet lezen of anders intreperteren.
    Had je kunnen bijzetten in andere font op 26/04/2016 moet je dit acceperen anders kan je niet verder had er geen haan om gekraaid. Dus echt diep over nagedacht? Dat denk ik zelf niet als ik eerlijk moet zijn.
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Helemaal niks... te accepteren. ...
    Dit is al erg tegenstrijdig

W
    Je kunt dan verder gaan met spelen zoals altijd.
    Dat kan dus niet, want je kan niet meer inloggen bij sitters tot de eigenaar er is. Sitterschap is ook onderdeel van het spel.

Verder begrijp ik het probleem van een sitter wel te laten inloggen alvorens de eigenaar de voorwaarden geaccepteerd heeft. Had er niet een termijn ingesteld kunnen worden waarbinnen die voorwaarde geaccepteerd konden worden (of dit veel duidelijker communiceren met specifieke tijd wanneer ze geaccepteerd moeten worden)? Het was nu niet eens om 00:00, maar ergens midden op de dag, dus dan had je net zo goed een melding kunnen laten zien met het verzoek binnen de zoveel uren/dagen de voorwaarden te accepteren lijkt me. Tot die deadline kan een sitter gewoon op het account en sta je als sitter niet ineens voor het blok doordat je je sittertaken niet meer kan uitvoeren tot eigenaar er weer is.
    Laatst gewijzigd door noep : 26-04-2016 om 15:24

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    je had bv vanaf dan de optie kunnen geven om te accepteren vanaf die mail gestuurd was, met optie niet accepteren, wel accepteren of uitstellen.
    zo kan je:

-Als het je echt intreseerd wat bijna niemand doet er een tijdje over nadenken of je wilt accepteren of niet en ondertussen verder spelen.
    -Je word niet opeens voor een verdomt feit gezet zoals nu dat, in het slechtste geval sommige accs een week ofzo stil staan. Ik kijk dan bv. naar s1 die net gestard is, voor die spelers zou dat zwaar balen zijn.

Dus ipv opeens baf daar staat het, je staat voor een verdomt feit en je kan niet verder, had het zachter kunnen aangepakt worden en vriendelijker naar de mensen die hun mails niet lezen of anders intreperteren.
    Had je kunnen bijzetten in andere font op 26/04/2016 moet je dit acceperen anders kan je niet verder had er geen haan om gekraaid. Dus echt diep over nagedacht? Dat denk ik zelf niet als ik eerlijk moet zijn.
    Mee eens. Het moest veel , geleidelijker en duidelijker.

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Exclamation

! Om de account eigenaren extra tijd te geven om de voorwaarde te accepteren hebben we de graandoden uitgeschakeld tot morgen woensdag 27 april tot 12:00 GMT +2.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Wat een gejank weer op travian.

Je hebt tijdig een email ontvangen 13 april.
    26 april is de dag dat je moet lezen en accepteren.
    Kortom steek de hand in eigen boezem.

Of zijn zei die niet kunnen accepteren proxy of push accounts.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jata Bekijk bericht
    Wat een gejank weer op travian.

Je hebt tijdig een email ontvangen 13 april.
    26 april is de dag dat je moet lezen en accepteren.
    Kortom steek de hand in eigen boezem.

Of zijn zei die niet kunnen accepteren proxy of push accounts.
    Volgens mij is het al helder dat de informatie onduidelijk was

Proxy accounts kom je op via wachtwoord, dus dan kun je het gewoon accepteren
    Heeft er dus niets mee te maken.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Komaan mensen, Travian's loss. Het is duidelijk dat Travian Games niet naar haar spelers luistert. Laat je kracht als consument gelden, en zeg dit zinkende schip vaarwel.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Soortgelijke discussies

1. Nieuwe algemene voorwaarden: Verbod op duals??
    By Broeder Tuck in forum Algemeen
    Reacties: 29
    Laatste bericht: 27-04-2012, 16:20
  2. nieuwe algemene voorwaarden
    By steven612 in forum Travian Huiskamer
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 08-11-2010, 11:54

Regels voor berichten