Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 91

Discussie: Reactietopic - Geleerde lessen en nieuwe functies van Scattered Empire!

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Maar nu zeik je dus op de zeikers en heb je zelf ook geen oplossing.
    Zie bladzijde 5

Gebruiker

Standaard

Wat je ook kan doen is een maximaal aantal x per periode instellen.

Zoals fluxie aangeeft is een AD overname wel makkelijk te ontwijken zo, stel je vooraf in dat een speler maar 1x per x aantal dagen deze functie mag gebruiken is het in ieder geval iets eerlijker.
    Er is altijd een baas boven baas.

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Ik weet het nog steeds niet, krijgt de aankomende nlx wel of niet deze features? Dat is op zich wel handig om te weten vooraf...
    De aankomende speed server krijgt deze update niet, indien het niet aangekondigd is zal dit uitblijven. Zodra er meer duidelijkheid komt over deze update laten we dat jullie uiteraard weten!

Goed weekeinde!

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

De belangrijkste argumenten op een rijtje: http://blog.travian.com/2016/04/overview-of-arguments/

Volgens mij zijn dit wel de belangrijkste argumenten die hier benoemd worden en er wordt wel gezegd dat er geluisterd wordt, maar die tegenargumenten slaan toch nergens op? Dat rekenvoorbeeld alleen al... Uit alles merk ik op dat het min of meer toch wel vaststaat dat die functies er toch wel gaan komen.

Hammers and WWKs can grow too big
    Dit is zeker een probleem op normale servers. Met 91k kata's kan je op een Nederlandse server 10 WW's mee neerhalen (91k kata's!? Zijn jullie veeg niet vergeten mee te simuleren?). 10k kata's is goed voor een ww-veeg, dat is dus in 10 dorpen 1k kata's maken. Dit blijft een probleem, kata's zouden dus niet mogen samenvoegen.

Hammers can be moved and used to surprise players.
    Dit kan wel een leuke extra spelelement zijn wat voor extra strategie zorgt, toch vind ik het bederfelijk voor het spel. Helemaal wanneer enkel goudspelers dit kunnen doen. Ik denk dat het niet kunnen samenvoegen van kata's dit ook oplost. Je kan nog steeds leuke acties verzinnen, maar de schade die je kan doen is minder. Kata's moeten namelijk uit een verder dorp komen, dus die zie je aankomen. AD-overnames blijven dus ook gewoon mogelijk.

Dat hardcore argument vind ik ook weer een zwak argument. Ik zou juist willen zien dat travian ook op een minder intensieve manier gespeeld kan worden. Beide moet dus mogelijk zijn, zodat spelersaantallen weer omhoog gaan.

The gold-spending-gap will increase heavily.
    I guess every new monetization feature would increase the gold-spending-gap at least a bit.
    Haha. Wij vragen dan ook niet om deze functies he. Verzin maar andere functies waardoor travian weer een leuk spel wordt voor een grotere groep. Deze functies maakt het spel juist leuker voor nog een kleinere groep, waardoor spelersaantallen nog verder terug zullen lopen. En nee, de discussie is specifiek tegen deze functie. Bij niet een andere goudoptie is meer veeg voor goud zo direct en zo duur.

you know this is more or less the first time, where we try to engage in such a direct way with you as community. Saying that, I want to thank you for your arguments and patience. We still need to sort and categorize all your input and I really want to be honest with you – I am not used to work this way, but I really like to make it work.
    Dit is toch veelzeggend. Na 10 jaar zullen we toch maar eens luisteren wat spelers willen. Als speler zeg ik dat dit een beetje te laat is.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik zie het zo gebeuren. Grote of unieke trainer, ally push, overal kata bouwen, merge. Geen enkel ww kan 90k kata weerstaan. Als je in je alliantie twee of drie van die vegen hebt, kun je de server 100 dagen rekken en natars laten winnen.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Als je veeg toch groot genoeg is dan maken kata's niet veel meer uit, dan zijn 10K kata's ook meer dan genoeg om een WW naar 0 te schieten. Alhoewel het natuurlijk wel zou helpen aangezien dan trainers toch nog nuttig blijven om meer kata's te kunnen trainen.
    Ik zou dezelfde limiet dan ook voor rammen toevoegen, alhoewel ik nog steeds liever de functie niet zie verschijnen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ja, ik doelde eigenlijk ook meer op werkplaats dan op kata's specifiek inderdaad.

Ik zie het liever ook niet verschijnen, maar aan alles merk je dat ze toch wel gaan komen. Dus dan maar proberen de invloed van deze functie te beperken... Def doorsturen zie ik liever ook niet verschijnen, dit is ook weer een functie die er voor zorgt dat je nog actiever zal moeten gaan spelen (dus nog meer mensen die stoppen). Bij aanvallen versturen zal de aankomstmarge nog kleiner worden en bij deffen zal er nog meer nachtelijke activiteit (wanneer vegen aankomen) gevraagd worden, om nog snel def door te sturen. Dit verschil is vergelijkbaar met de invoer van tabletten, hiervoor hoefde ad overnames niet zo strak getimed te worden, wat ervoor zorgde dat een veel grotere groep dit kon doen en je ook niet 's nachts ging opstaan om te kijken of een overname echt is.
    Laatst gewijzigd door noep : 01-05-2016 om 20:29

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als je veeg toch groot genoeg is dan maken kata's niet veel meer uit, dan zijn 10K kata's ook meer dan genoeg om een WW naar 0 te schieten. Alhoewel het natuurlijk wel zou helpen aangezien dan trainers toch nog nuttig blijven om meer kata's te kunnen trainen.
    Ik zou dezelfde limiet dan ook voor rammen toevoegen, alhoewel ik nog steeds liever de functie niet zie verschijnen.
    Ik denk dat het juist andersom is. Als je een klein veegje maakt met 50k kata's, dan gaat dat ww ook wel neer. Dit stelt mensen/allianties heel goed in staat het eindspel te boycotten. Niet dat mij dit iets uitmaakt, maar dit kan niet zijn wat TG voor ogen heeft.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard, investeren in kata's is altijd voordeliger dan investeren in troepen voor WWvegen.

Ik wil enkel zeggen dat WWvegen nog steeds te sterk zullen zijn met deze functie. Ook al kan je geen kata's samenvoegen, dan voeg je gewoon 10 vegen bij elkaar tot één monsterveeg.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Het lijkt mij niks.

Germans Crazy people
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 07-05-2016, 15:36
  2. scattered empire
    By Boom in forum Vragen