Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 51

Discussie: Je krijgt zin om te spelen tot ... Je ziet wat het met je doet.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keltickitten Bekijk bericht
    Dus in plaats van me de grond in te boren: niemand wil zich hier dus kandidaat dual of sitter voor mij stellen en me liever pluimen daarom.
    Ik zie niet in waarom je denkt dat mensen zich aanmelden als je meerdere keren zegt dat je stopt met travian.. Dus dat is een load of bullcrap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keltickitten Bekijk bericht
    Kandidaten om dual of sitter te zijn, zijn van harte welkom. Al de rest: stop met negatieve commentaar, als je geen positieve inbreng hebt.
    Al je eigen posts zijn negatief.

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Ik zie niet in waarom je denkt dat mensen zich aanmelden als je meerdere keren zegt dat je stopt met travian.. Dus dat is een load of bullcrap.

Al je eigen posts zijn negatief.
    Ja, en dan laat jij je weer meetrekken in die negatieve spiraal
    En nu krijg ik het ook al

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

@keltickitten:
    Je kan ook simcity spelen. Sticht je dorpjes rond coordinaten 300/400 en bouw in vrede. Ik heb dat ook een keer een server gedaan. Mijn startdorp werd overgenomen maar ik gaf niet op. Uiteindelijk stond ik #1 populatie met 10k pop verschil met de nummer 2.

Lijkt je dat wat keltic?

Gebruiker keltickitten's schermafbeelding

Standaard

Dat laatste lijkt me nu eigenlijk geen slecht idee. Eindelijk eens iemand die met een creatief voorstel afkomt. Inderdaad, gewoon naar een verlaten punt van de server gaan en dan zal niemand nog moeite doen om je lastig te vallen, als je je eerste dorp kan laten gaan.

Bij mij was het zo dat ze al mijn dorpen innamen en mijn HD in puin schoten, waardoor ik het niet meer zag zitten en op delete ging. Maar dat plan lijkt me nu niet slecht om te proberen.

Gebruiker

Standaard

Heintje 4 President!!

Gebruiker keltickitten's schermafbeelding

Standaard

O jee en straks zit iedereen daar ook

Nu, tegen dan ga ik toetatis donders genoeg hebben, om toch door hun snelheid wat te kunnen farmen. En dan heb ik tijd genoeg om kata's te zien aankomen. Als die elke keer twee dagen nodig hebben om me te bereiken en dan weer terug ... Denk ik dat ik tijd genoeg heb om residenties terug op te bouwen, tegenover dat ze er elk uur staan met kata's en leiders. Dan kan je de loyaliteit niet genoeg opkrikken en al koop je alle tabletten van recht op, je verliest je dorpen toch op die manier.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik lees veel reacties waarin mensen keltickitten belachelijk maken of zeggen: je hebt het zelf in de hand, het is maar een spelletje, etc. Dat klopt, maar het idee van een verslaving is net dat je er geen vat meer op hebt.

Stel jezelf eens de volgende vragen:
    1. Verzwijg ik wel eens bewust dat ik Travian speel?
    2. Speel ik soms meer Travian dan ik wil?
    3. Speel ik soms meer Travian dan goed voor mij is?
    4. Speel ik soms meer Travian dan mijn naaste omgeving wil?
    5. Speel ik soms meer Travian dan mijn naasten denken dat goed voor me is?
    6. bepaalt Travian soms in enige mate mijn leven? Bijvoorbeeld: sta ik eerder op of ga ik later naar bed om te farmen, te timen, een overname te doen? Houd je op de dag van de artefacten je agenda vrij?

Als het antwoord op een of meerdere vragen ja is, heb je waarschijnlijk in meer of mindere mate te maken met dezelfde problemen als keltickitten. In plaats van je kop in het zand te steken, kun je beter maar wel over dit soort vragen nadenken, lijkt mij.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    @keltickitten:
    Je kan ook simcity spelen. Sticht je dorpjes rond coordinaten 300/400 en bouw in vrede. Ik heb dat ook een keer een server gedaan. Mijn startdorp werd overgenomen maar ik gaf niet op. Uiteindelijk stond ik #1 populatie met 10k pop verschil met de nummer 2.

Lijkt je dat wat keltic?
    Was dat die server waar je in PREMIUM zat en ze je alsnog van #1 afschoten op het eind?

Gebruiker

Standaard

Ja idd, omdat je "laf" ver weg gaat zitten en heel de server simt gaan er mensen zijn die vinden dat je die #1 plek niet verdient en gaan dan gewoon zoveel mogelijk bij je afschieten op het einde van de server meestal. Is al paar keer gebeurd.
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Heintje 4 President!!
    Thanx!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Was dat die server waar je in PREMIUM zat en ze je alsnog van #1 afschoten op het eind?
    Geen idee dan zou ik ff de printscreens moeten checken op de oude pc waar ik op speelde. Zat wel een tijdje bij een ally ja.

Uiteindelijk kwamen ze me idd slopen maar die aanval had ik makkelijk kunnen stoppen. Ik kreeg IRL wat lastige problemen waardoor ik die server niet uitspeelde. Eigenlijk had ik gewoon mijn vrienden kunnen vragen of ze wilden sitten, zoals zij ook deden toen ik op vakantie ging, maar om de een of andere reden kwam dat idee niet bij me op. Anyhow het geeft echt een geweldig gevoel om nummer 1 te staan!

Toch zijn er genoeg andere zaken die haast evenveel voldoening gaven. Heb zij aan zij gevochten met estoril in MAGNOX. Servertje samen met mijn beste maat 100k troepen omgelegd en mede daardoor gewonnen. (Ijsberen) Een NL alliantie in ZA geleid met over de honderd leden. (Valkyrion) Andere ZA server samen met mijn beste maat een WW opgebouwd nadat ik leider van de sterkste rel-ally was dmv een staatsgreep. (een van mijn drie staatsgrepen) Bij Bond van Beschermers gezeten op de eerste NL server, die ally was tegen roven en bestond grotendeels uit noobs maar wist wel te ownen. Heck zelfs op de eerste server waar ik speelde (com2) was mijn tweede dorp een overname. Ik versloeg de raidende Germaan in mijn 9x9 door tijdens de kerstvrede mensen en def te verzamelen.

Punt is... Wat je ook doet in Travian. Have fun! Btw er zijn vast wat tips die ik je kan geven om van een goede speler een grootse te worden...

Wat heb je zoal uitgevogeld, heb je wat oorlogsverhalen kitten??

Regels voor berichten