Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 tot 37 van 37

Discussie: The Wise

Gebruiker

Standaard

Plox. Als je een veeg doodloopt telt een EC wel gewoon voor 4 gp. Ik weet niet welke servers jij speelt of hoe jij bent, maar iedereen mag toch trots zijn op zijn veeg? Een beetje 'stoer doen' hoort daar dus gewoon bij.

Barto is trots op zijn 800k veeg. 800k druk je gewoon uit in 4 gp en niet in 3. Ik lach eerder jou uit dan Barto.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barto Bekijk bericht
    Hoezo nou weer stoer doen? Waar slaat dat op? Ik ben gewoon trots op de veeg die ik in korte tijd met de beschikbare middelen heb kunnen bouwen. Deze veeg was 800k+ GP en daar zal 99% in travian land het met me over eens zijn. Voor jou: Mijn veeg was 37 miljoen aanvalssterkte, misschien kan je daar wel mee werken.

Plox, niemand lacht mij uit hoor Zou je dat graag zien?

Ik hoef geen rapportjes van je te zien hoor, ik heb namelijk je veegjes wel eens gezien op meerdere servers, stelde niet heel veel voor.
    Waarom ik vind dat je stoer doet? Dat heb ik je in de post hiervoor uitgelegd (diegene waar jij niet inhoudelijk op reageert).
    Natuurlijk mag je trots zijn op die veeg, maar als je een aparte post aanmaakt voor je account, verwacht dan niet dat iedereen je kont wil kussen; als je jezelf dusdanig in een spotlight plaatst, is het logisch dat er met een kritisch oog naar gekeken wordt.

Jij viel mij een aantal posts geleden persoonlijk aan door te zeggen dat mijn veegjes niets voor stelden. Ik geef alleen aan dat mijn veegjes aantoonbaar (zwart op wit) beter zijn dan jouw veegjes, dus het lijkt me niet handig om te doen alsof je van mijn veegjes weet, terwijl je gewoon uit je nek lult. Als je iets met veel daadkracht zegt is het natuurlijk niet meteen waar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Plox. Als je een veeg doodloopt telt een EC wel gewoon voor 4 gp. Ik weet niet welke servers jij speelt of hoe jij bent, maar iedereen mag toch trots zijn op zijn veeg? Een beetje 'stoer doen' hoort daar dus gewoon bij.

Barto is trots op zijn 800k veeg. 800k druk je gewoon uit in 4 gp en niet in 3. Ik lach eerder jou uit dan Barto.
    Ik heb vorige post mijn argumenten gegeven voor het rekenen met 3 gp. Jij komt daar overheen door te roepen: LALALALALALA IK HOOR JE NIET, IS GEWOON 4 GP (zonder enig inhoudelijk argument). Dit maakt mij natuurlijk niet uit, moet je zelf weten.

Hij mag trots zijn en een beetje stoer doen, zeker, maar als hij zoveel aandacht op zich vestigt, mag ik dan ook een beetje kritisch zijn?
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Speel jij uberhaupt op de nlx en heb jij het een en ander gevolgd? The Wise is zeker een account die een topic waardig is. Net als ik binnenkort ga doen met Stuntkip, want ook dat account is topicwaardig.

Iedere speler rekent met 4 gp. Dat jij ineens zo apart moet doen moet je zelf weten. Mensen lachen je er alleen maar om uit.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    The Wise is zeker een account die een topic waardig is. Net als ik binnenkort ga doen met Stuntkip, want ook dat account is topicwaardig.
    Ben ik de enige die ook hoopt dat er een topic vanuit Drifter komt die alle WW vegen post?
    Whatever floats your boat

Gebruiker

Standaard

al met al is de NLX maar lafjes
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Waarom ik vind dat je stoer doet? Dat heb ik je in de post hiervoor uitgelegd (diegene waar jij niet inhoudelijk op reageert).
    Natuurlijk mag je trots zijn op die veeg, maar als je een aparte post aanmaakt voor je account, verwacht dan niet dat iedereen je kont wil kussen; als je jezelf dusdanig in een spotlight plaatst, is het logisch dat er met een kritisch oog naar gekeken wordt.

Jij viel mij een aantal posts geleden persoonlijk aan door te zeggen dat mijn veegjes niets voor stelden. Ik geef alleen aan dat mijn veegjes aantoonbaar (zwart op wit) beter zijn dan jouw veegjes, dus het lijkt me niet handig om te doen alsof je van mijn veegjes weet, terwijl je gewoon uit je nek lult. Als je iets met veel daadkracht zegt is het natuurlijk niet meteen waar.

Ik heb vorige post mijn argumenten gegeven voor het rekenen met 3 gp. Jij komt daar overheen door te roepen: LALALALALALA IK HOOR JE NIET, IS GEWOON 4 GP (zonder enig inhoudelijk argument). Dit maakt mij natuurlijk niet uit, moet je zelf weten.

Hij mag trots zijn en een beetje stoer doen, zeker, maar als hij zoveel aandacht op zich vestigt, mag ik dan ook een beetje kritisch zijn?
    Zoals je kan lezen in mijn openingspost heb ik deze topic geopend omdat er gewoon veel vraag naar was en ik geen zin had om 50 privéberichten te antwoorden/sturen, telkens weer linkjes te zoeken e.d. Ik ben nergens uit op roem of wat dan ook, ik heb mijn strepen al lang verdiend Stijn en dat kun je met geen mogelijkheid ontkennen.

Kritisch zijn is goed, maar kom dan wel met iets wat ter zake doet? Jouw gebrabbel over dat EC gerekend moeten worden als 3 gp komt me best wel de neus uit nu en riekt naar jaloezie, ik heb je volgens mij nu al 3x uitgelegd waarom.

Verder probeer je nu weer makkelijk te scoren door te zeggen dat ik je persoonlijk aanviel op je vegen en je daarop aanbood screens te showen, Het enige wat ik zei was dat ik het in twijfel trok of je wel eens een top account bespeeld had met meerdere grote vegen, omdat je het raar vond dat ik zo laat in de server nog zoveel leger had. (Ik had gewoon écht enorm veel leger, heb absoluut niet behoudend gespeeld).

Je bood trouwens aan rapportjes te showen voordat ik zei dat ik je veegjes wel kende hoor, je moet geen dingen gaan omdraaien om zelf positiever uit de verf te komen.

Gebruiker SunTzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht

Volgens mij heb jij een ontzettend moeilijke jeugd gehad... Bart kreeg van veel mensen vragen over zijn account, vandaar dat hij dit topic heeft aangemaakt. Dat maakt het allemaal net wat overzichtelijker! Ga iets nuttigs doen met je leven, in plaats van anderen lopen afzeiken en vertellen dat jij beter bent!

Ik zie je volgende NLX graag tegemoet, stuur me even een privéberichtje met je spelersnaam als het zover is !

NLX: Rawrr, Salvatore Riina, Julius Caesar, Ron Jeremy, V for Vendetta, DonderWolk, Donald J.
    Duck

ComX: The Musketeers

Regels voor berichten