Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 37

Discussie: The Wise

Gebruiker

Standaard

Haha, bijna alle dan

Wat vind jij niet in het belang van de ally spelen dan Plox?
    AL mijn legers zijn gestorven in alliantiebelang.. heb ook meegelopen met alliantie acties, hds gesloopt, avds overgenomen etc. Je moet niet zomaar conclusies trekken als je niets weet, heb je vast wel geleerd op school

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik hoor van mijn elfjes dat je heel def voor jezelf hebt gehouden die ook in het ww had kunnen staan.

Daarnaast is het een slecht teken als je zoveel troepen hebt, aangezien dat gewoon (1 op 1) betekent dat je niet genoeg met die troepen gelopen hebt. Tenzij je natuurlijk een WW veeg bouwt, dan is het doel juist om te sparen maar je geeft aan dat dat niet het geval was. Als je dit niet snapt vrees ik dat je het nooit zult snappen.

Ec reken ik als 3 gp omdat ze altijd 3 gp kosten (in alle belangrijke dorpen drinkplaats lvl 20; waarom rekenen met een getal waar je nooit mee te maken hebt?)
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Ik hoor van mijn elfjes dat je heel def voor jezelf hebt gehouden die ook in het ww had kunnen staan.

Daarnaast is het een slecht teken als je zoveel troepen hebt, aangezien dat gewoon (1 op 1) betekent dat je niet genoeg met die troepen gelopen hebt. Tenzij je natuurlijk een WW veeg bouwt, dan is het doel juist om te sparen maar je geeft aan dat dat niet het geval was. Als je dit niet snapt vrees ik dat je het nooit zult snappen.

Ec reken ik als 3 gp omdat ze altijd 3 gp kosten (in alle belangrijke dorpen drinkplaats lvl 20; waarom rekenen met een getal waar je nooit mee te maken hebt?)
    Valt wel mee, alleen dat defblok was gigantisch omdat spelers mij die def gunden. Ik sit 2 accounts waar ik de hele server def bouw, dat doet elke topspeler. Vegen kunnen beter doodlopen op een dorp dan op een WW. Ik heb nooit def geclaimd. Gewoon een defoproep gedaan en de ernst van de situatie beschreven, we stonden met zijn allen te popelen om de vegen van Ro op te vangen.

Slecht teken dat ik zoveel troepen heb? Ik denk dat jij dan nog nooit een account hebt gehad met 3 of meer (mega)vegen.. zegt meer over jou dan over mij hoor. We zijn rond de release van de BD's begonnen met lopen met onze ''kleinste'' vegen op de grotere spelers om te hitten, dat die vegen niet eerder doodlopen is gewoon goed spel van mijn kant uit zoals je kan zien in meerdere rapportjes hier.
    De grootste veeg als laatste omdat we het record wilden halen, dat is gelukt. Helaas door omstandigheden de veeg niet kunnen inzetten zoals we wilden. Het WW van Tuig maar kapot geknald.. als dat niet je legers gebruiken voor alliantiedoel is weet ik het ook niet meer. Zeg nou zelf.. met zo'n veeg maar 600k avp pakken is gewoon bedroevend.

Haha EC als 3 gp rekenen.. jij bent niet goed. Dus mensen met een dieet bouwen ook maar een veeg voor 50% of 75% ? De veeg loopt dood en de deffer krijgt 4 punten per EC. Ik tel legers op die manier omdat dat het meest logisch is, maar ik denk dat jij dat nooit zult snappen
    Laatst gewijzigd door Barto : 16-04-2016 om 11:31

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Wordt je veeg dan ook 50% kleiner als je een dieet hebt?
    Als je zo redeneert dan kan je Romeinse vegen niet meer vergelijken met Germaanse/Gallische vegen, die hebben dan veel meer voordeel door minder graanefficiënte troepen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als je zo redeneert dan kan je Romeinse vegen niet meer vergelijken met Germaanse/Gallische vegen, die hebben dan veel meer voordeel door minder graanefficiënte troepen.
    Dat dus, maar ik denk dat Plox het zo nog niet bekeken heeft. Hij heeft wel vaker last gehad van kortzichtigheid

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barto Bekijk bericht
    Dat dus, maar ik denk dat Plox het zo nog niet bekeken heeft. Hij heeft wel vaker last gehad van kortzichtigheid

Plox zal het hebben over het onderhouden van de veeg verwacht ik dan, dat scheelt wel wat door die Drinkplaats.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,10. Char 27890 46 1236398
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (Galliër)
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Let's Beat It.

Gebruiker

Standaard

Nee, heeft hij niet. Maar dat zal hij ongetwijfeld beamen als hij nog reageert hier, om minder stupide te lijken na die uitspraak dat een EC maar voor 3gp telt wanneer je het over de gp grootte van vegen hebt :").

In zijn ogen is 300k knups + 100k gr een 600k veeg en 200k imp en 100k ec een 500k veeg. Koekoek.

Goed weekend mensen :W

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barto Bekijk bericht
    Nee, heeft hij niet. Maar dat zal hij ongetwijfeld beamen als hij nog reageert hier, om minder stupide te lijken na die uitspraak dat een EC maar voor 3gp telt wanneer je het over de gp grootte van vegen hebt :").

In zijn ogen is 300k knups + 100k gr een 600k veeg en 200k imp en 100k ec een 500k veeg. Koekoek.

Goed weekend mensen :W

Tjaa dat moet die zelf maar kijken hoe die rekent

Blijft iig mooie veeg,,

Zelfde, moet hier ook maar eens weg zien te komen
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,10. Char 27890 46 1236398
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (Galliër)
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Let's Beat It.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Waarom zou je ooit de gp van een veeg uitrekenen. Hier zijn imo twee redenen voor.
    1: kijken hoeveel graan je nodig hebt, rekenen met het graanverbruik.
    2: stoer doen met je veeg (hoge getallen als graadmeter voor hoe cool je bent).

Ik gebruik die getallen Natuurlijk op de eerste manier. Waarom zou je anders ooit je graanpunten berekenen, behalve om te weten wat je verbuik is. Dus natuurlijk gebruik je Ec = 3, dit is immers waar je praktisch mee te maken hebt.

Je zegt, je kunt Romeinen niet vergelijken met andere vegen. Waarom zou je dit doen? Wederom twee redenen :

1; rekenen met je veeg in verhouding tot def bij de tegenstanders of voor troependoelen in allianties.
    2: stoer doen.

Nu wederom, vergelijken is alleen nuttig voor optie 1 en daarvoor heb je vechtsterkte. Romeinen bouwen meer kracht /tijd dan een Germaanse bijlenveeg en vrijwel evenveel als een Germaanse knuppelveeg. Dus als je per se wilt vergelijken dan kun je dat zo doen.

Als je dus zinnige dingen wilt berekenen, dan pak je Ec = 3 voor verbruik en vechtsterkte voor vergelijken. Als je stoer wilt doen, doe dan zoals je zelf wilt, maar realiseer je wel dat iedereen je uitlacht.

PS: ik stuur je wel privé een Rapportje Barto. Oké?
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Waarom zou je ooit de gp van een veeg uitrekenen. Hier zijn imo twee redenen voor.
    1: kijken hoeveel graan je nodig hebt, rekenen met het graanverbruik.
    2: stoer doen met je veeg (hoge getallen als graadmeter voor hoe cool je bent).

Ik gebruik die getallen Natuurlijk op de eerste manier. Waarom zou je anders ooit je graanpunten berekenen, behalve om te weten wat je verbuik is. Dus natuurlijk gebruik je Ec = 3, dit is immers waar je praktisch mee te maken hebt.

Je zegt, je kunt Romeinen niet vergelijken met andere vegen. Waarom zou je dit doen? Wederom twee redenen :

1; rekenen met je veeg in verhouding tot def bij de tegenstanders of voor troependoelen in allianties.
    2: stoer doen.

Nu wederom, vergelijken is alleen nuttig voor optie 1 en daarvoor heb je vechtsterkte. Romeinen bouwen meer kracht /tijd dan een Germaanse bijlenveeg en vrijwel evenveel als een Germaanse knuppelveeg. Dus als je per se wilt vergelijken dan kun je dat zo doen.

Als je dus zinnige dingen wilt berekenen, dan pak je Ec = 3 voor verbruik en vechtsterkte voor vergelijken. Als je stoer wilt doen, doe dan zoals je zelf wilt, maar realiseer je wel dat iedereen je uitlacht.

PS: ik stuur je wel privé een Rapportje Barto. Oké?
    Hoezo nou weer stoer doen? Waar slaat dat op? Ik ben gewoon trots op de veeg die ik in korte tijd met de beschikbare middelen heb kunnen bouwen. Deze veeg was 800k+ GP en daar zal 99% in travian land het met me over eens zijn. Voor jou: Mijn veeg was 37 miljoen aanvalssterkte, misschien kan je daar wel mee werken.

Plox, niemand lacht mij uit hoor Zou je dat graag zien?

Ik hoef geen rapportjes van je te zien hoor, ik heb namelijk je veegjes wel eens gezien op meerdere servers, stelde niet heel veel voor.

Regels voor berichten