Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 tot 100 van 111

Discussie: Micro vs Guns, Roses & Slash

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Je kunt het op meerdere manieren bekijken, zoals R0MULUS zegt is er één van, maar velen zullen waarschijnlijk ook zo denken:

Minder spelers -> Minder deftargets -> Meer vegen blocken.

Wat dan wel zo is dat je dan heel nauwkeurig moet deffen, we kunnen namelijk niet bij elke doel waar de aanvaller op loopt een block neer smijten.

Het is maar wat je liever wilt, mijn vorige server was Pokémon, dat was ook een grootte alliante, wel was de kwaliteit stukken beter dan het Guns block, daar heb ik meer dan de halve server def gedaan, maar ook daar kwam je na een hele avond/nacht def analyse de volgende ochtend erachter de echte aanval bijvoorbeeld niet was doorgegeven of dat niet alle aanvallen waren doorgegeven die cruciaal waren.
    Daarom kies ik voor minder spelers, je vangt namelijk (als je het goed doet) veel sneller vegen, alleen bouwt de tegenstander natuurlijk ook veel sneller offensief bij, waardoor je na een tijdje weinig def overhoud.

Overigens denk ik dat het nu langzamerhand wel snel bergafwaarts gaat met Guns, vannacht is 90% wat liep geblockt, rapportjes volgen!
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker

Standaard

Niet alleen dat, ook het niveau verschil is te gewoon te groot.
    10 deffers van jullie zijn denk net zo veel waard als 30 van hun, bewijze van.
    Dus meer spelers > meer deff is BS net als zoveel wat hij aanhaalt.

Het is misschien een manier waarop die het bekijkt, maar hij houd totaal geen rekening met bepaalde factoren, bekijkt het alleen zwart op wit.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Jij weet zelf ook wel, dat met zoveel spelers communicatie erg vertraagd is. Wat een flink nadeel is. Je kunt lastig aanvallen analyseren omdat er vaak meerdere niet aanvallen doorgeven. Dit is anders bij een ally van maar 15 man, waarbij je wel een vlotte communicatielijn hebt.
    Dat is hun probleem. Dan moeten ze spelers die niet meewerken in het alliantie geheel en belang er uit gooien, als ze alleen maar voor nadelen zorgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Niet alleen dat, ook het niveau verschil is te gewoon te groot.
    10 deffers van jullie zijn denk net zo veel waard als 30 van hun, bewijze van.
    Dus meer spelers > meer deff is BS net als zoveel wat hij aanhaalt.

Het is misschien een manier waarop die het bekijkt, maar hij houd totaal geen rekening met bepaalde factoren, bekijkt het alleen zwart op wit.
    Ja, ik bekijk het heel zwart wit, maar dat is ook de enige manier om er naar te kijken in mijn ogen. Want dat betekent gewoon dat er gefaald wordt in hun blok. Als wij dagelijks meer def verliezen en onze deffers alsnog stuk voor stuk meer hebben dan zij, dan is er iets mis.

Als je zo'n groot blok bent moet je dat niet als een excuus gaan gebruiken, dan moet je het óf waarmaken, óf moet je spelers die niet mee kunnen, of willen, er uit gooien. Simpel zat. Als grootte een nadeel wordt, dan doe je het verkeerd. En dan moet je bovendien zeker niet gaan roepen dat het zo goed gaat. Dat is het hele punt namelijk wat ik maakte, dat er spelers daar zijn die vinden dat ze aan het winnen zijn, of die denken dat Micro over een paar dagen of weken wel op zal geven. Dan laat ik zien dat dat niet zo is, en dan gaan mensen van buitenaf excuses verzinnen voor het Guns blok. Beetje onzin.
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R0MULUS Bekijk bericht
    Als wij dagelijks meer def verliezen en onze deffers alsnog stuk voor stuk meer hebben dan zij, dan is er iets mis.
    Jullie hebben betere spelers dat zegt jesse net x.x

het is een kwaliteit vs. kwantiteit oorlog. Guns zijn ook gewoon grootendeels noobs, moet je niet doen alsof micro het opneemt tegen mensen van hetzelfde kaliber.
    jullie zijn individueel gewoon betere spelers.

btw: eminem is wel een veegmagneet zeg
    iRubyrodo ~ s5 300BEER 2014-2015
    Zwarte Schim ~ s1 Disney 2015
    Hades ~ s5 Olympus 2015-2016

Beste nieuwkomer award 2016: #1 Stephan2396 (32,8%)

Gebruiker

Standaard

Ja, ik bekijk het heel zwart wit, maar dat is ook de enige manier om er naar te kijken in mijn ogen. Want dat betekent gewoon dat er gefaald wordt in hun blok.
    Dit is dus onzin he. In elk spelletje zijn er spelers die beter zijn dan andere, betekend niet dat de ander faalt

Als wij dagelijks meer def verliezen en onze deffers alsnog stuk voor stuk meer hebben dan zij, dan is er iets mis.
    Nee, dan zijn jullie deffers gewoon beter.

Als je zo'n groot blok bent moet je dat niet als een excuus gaan gebruiken, dan moet je het óf waarmaken, óf moet je spelers die niet mee kunnen, of willen, er uit gooien. Simpel zat. Als grootte een nadeel wordt, dan doe je het verkeerd. En dan moet je bovendien zeker niet gaan roepen dat het zo goed gaat. Dat is het hele punt namelijk wat ik maakte, dat er spelers daar zijn die vinden dat ze aan het winnen zijn, of die denken dat Micro over een paar dagen of weken wel op zal geven. Dan laat ik zien dat dat niet zo is, en dan gaan mensen van buitenaf excuses verzinnen voor het Guns blok. Beetje onzin.
    Ik geef alleen aan wat jij aanhaalt onzin is, net zoals jij aangeeft dat wat hun roepen onzin is.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Dit is dus onzin he. In elk spelletje zijn er spelers die beter zijn dan andere, betekend niet dat de ander faalt

Nee, dan zijn jullie deffers gewoon beter.

Ik geef alleen aan wat jij aanhaalt onzin is, net zoals jij aangeeft dat wat hun roepen onzin is.

Ja, ik overdrijf alles zwaar om mijn punt te maken. Een punt wat jullie volledig negeren. En als je dat volledig negeert dan slaan mijn argumenten inderdaad nergens op, dat heb je dan wel eens.
    Dat punt is dat het Guns blok zei dat ze zo goed bezig waren en ons wel spoedig zouden verslaan, et cetera. Ook in skype chats.

En natuurlijk zijn in elk spelletje bepaalde spelers beter dan anderen, maar aanvallen doorgeven voor analyse heeft ontzettend weinig met kwaliteit te maken. Als het dan in de analyse fout gaat is iets anders, maar dat punt wordt niet gemaakt. Het punt dat gemaakt wordt is communicatie en eigenlijk gewoon pure laksheid. Want dat is wat aanvallen niet doorgeven is; laksheid. Dat heeft weinig met korte lijntjes of communicatie te maken. En daar reageer ik dan ook op.

En ja vooruit, dat van die def was dan misschien een beetje flauw. Al zijn onze deffers echt geen super pro's of zo, dus daar zouden een heleboel spelers in het Guns blok gewoon aan moeten kunnen tippen. Wederom laksheid denk ik, of simmen is leuker?
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Ja, ik overdrijf alles zwaar om mijn punt te maken. Een punt wat jullie volledig negeren. En als je dat volledig negeert dan slaan mijn argumenten inderdaad nergens op, dat heb je dan wel eens.
    Dat punt is dat het Guns blok zei dat ze zo goed bezig waren en ons wel spoedig zouden verslaan, et cetera. Ook in skype chats.

En natuurlijk zijn in elk spelletje bepaalde spelers beter dan anderen, maar aanvallen doorgeven voor analyse heeft ontzettend weinig met kwaliteit te maken. Als het dan in de analyse fout gaat is iets anders, maar dat punt wordt niet gemaakt. Het punt dat gemaakt wordt is communicatie en eigenlijk gewoon pure laksheid. Want dat is wat aanvallen niet doorgeven is; laksheid. Dat heeft weinig met korte lijntjes of communicatie te maken. En daar reageer ik dan ook op.

En ja vooruit, dat van die def was dan misschien een beetje flauw. Al zijn onze deffers echt geen super pro's of zo, dus daar zouden een heleboel spelers in het Guns blok gewoon aan moeten kunnen tippen. Wederom laksheid denk ik, of simmen is leuker?
    Denk dat Guns/Roses niet eens een defsheetje heeft, vooral onkunde van de spelers en voornamelijk van de leiding, want volgens mij zijn er niet bijster veel mensen positief over de huidige leiding
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker

Standaard

rappos?:S

Gebruiker Insomnia's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephan2396 Bekijk bericht

Guns zijn ook gewoon grootendeels noobs, moet je niet doen alsof micro het opneemt tegen mensen van hetzelfde kaliber.
    Noobs? Moet je niet doen alsof travian zo'n moeilijk spelletje is, als je er maar voldoende tijd/motivatie voor hebt kom je al heel ver. Een beetje logisch redeneren en de nodige ervaring zijn natuurlijk ook belangrijk, maar het is niet alsof je veel meer dan vijf servers gespeeld moet hebben om het spelletje goed te begrijpen.
    Geniet, maar drink met vaten.

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Vertel dat ook even aan underdog
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Regels voor berichten