Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 158

Discussie: Het tweede dorpen topic

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gijs568 Bekijk bericht
    Otterman, ben blij dat jij zegt wat meerdere denken. Helaas heb ik gemerkt dat discussiëren met een figuur als Jesse zinloos is, hij valt toch altijd op dezelfde zaken terug.
    Jesse, ga a.u.b. ook niet dit forum weer volspammen met onzin posts over hoe goed je bent, dat weten we ondertussen wel, en we willen graag een keer gewoon normale dingen op het AF kunnen lezen
    Ja om uit te kotsen. Maar hij geilt op zulke discussies.
    Dacht dat we 'm kwijt waren toen we naar s1 zijn gegaan.
    Maar gaat gewoon hier lekker door. Typisch gevalletje van aandacht tekort

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Ik wel en ik kan je vertellen dat het niet echt een heel goede speler is. Een goede speler onderscheidt zich niet zo zeer door een accountopbouw, troepenaantallen, hd etc, maar in het vermogen zich aan te passen naargelang de situatie vraagt. Spelers die denken proxy's nodig hebben, zijn dus bij voorbaat geen goede spelers.
    Volledig met je eens Noep!

Leuk je weer te zien, ik neem aan in ZW bij de ally Veto! met jens en karin?!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Daarnaast heb ik op S5 ook bar weinig van Jesse gezien. Aanvallend stelt het niks voor, dat is logisch als deffer. Maar ook verdedigend weinig punten en voor de alliantie heeft hij weinig kunnen betekenen omdat niemand aanvalt. Hoop praatjes, maar behalve veel populatie heb ik nog weinig gezien.

Wil overigens niet zeggen dat hij niet goed is, aar z'n praatjes heb ik nog niet terug kunnen zien op de server.
    22-01-2016 Jesse: Je hebt gelijk hoor!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Leuk je weer te zien, ik neem aan in ZW bij de ally Veto! met jens en karin?!
    Foute aanname. Helaas geen tijd meer om te spelen. Dus na afgelopen s3 al niet echt meer te spelen, blijft het deze server (voorlopig) bij meekijken. Op naar de volgende stap van het afkicktraject dus

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Daar spreek ik mijn Veto over uit!
    Kom je wel mee doen als we bij Omerta/Muppets gaan stichten?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pleeeh Bekijk bericht
    Daarnaast heb ik op S5 ook bar weinig van Jesse gezien. Aanvallend stelt het niks voor, dat is logisch als deffer. Maar ook verdedigend weinig punten en voor de alliantie heeft hij weinig kunnen betekenen omdat niemand aanvalt. Hoop praatjes, maar behalve veel populatie heb ik nog weinig gezien.

Wil overigens niet zeggen dat hij niet goed is, aar z'n praatjes heb ik nog niet terug kunnen zien op de server.
    Mwa, ik pak alle kansen aan die ik krijg op S5. Echter krijg ik gewoon maar bar weinig kansen op s5
    Speler die dacht me te kunnen farmen, troepen gecounterd en restjes geblokt.
    Droopy van Bob vlakbij mij, veeg gehunt.
    Scout artefact gekregen, zowat alle vegen in worstman gescout.
    Bartolomeus die een dorp bij mij sticht, om wat voor reden dan ook, in een uurtje weggeschoten.

Conclusie is gewoon dat deffers zich amper kunnen laten zien, of wil je zeggen dat je andere deffers al wel zich hebben zien onderscheiden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door otterman Bekijk bericht
    Maar gaat gewoon hier lekker door. Typisch gevalletje van aandacht tekort
    Is trouwens geen aandachtstekort, gewoon tijd te veel. Dan ga ik op het forum zitten
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Mwa, ik pak alle kansen aan die ik krijg op S5. Echter krijg ik gewoon maar bar weinig kansen op s5
    Speler die dacht me te kunnen farmen, troepen gecounterd en restjes geblokt.
    Droopy van Bob vlakbij mij, veeg gehunt.
    Scout artefact gekregen, zowat alle vegen in worstman gescout.
    Bartolomeus die een dorp bij mij sticht, om wat voor reden dan ook, in een uurtje weggeschoten.

Conclusie is gewoon dat deffers zich amper kunnen laten zien, of wil je zeggen dat je andere deffers al wel zich hebben zien onderscheiden?
    Dat is precies wat ik zeg, weinig laten zien.
    De andere deffers ook niet echt nee, maar die claimen niet constant de beste te zijn en die hebben toch evenveel gepresteerd als jij tot nu toe
    22-01-2016 Jesse: Je hebt gelijk hoor!

Gebruiker

Standaard

Dat is omdat ik dat al ruimschoots bewezen heb vorige deffservers
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Dat is omdat ik dat al ruimschoots bewezen heb vorige deffservers
    Zoals op s1? :O #Unieketrainerdebacle

Gebruiker

Standaard