Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: Aantal leden per alliantie

Gebruiker

Standaard Aantal leden per alliantie

Beste heren en dames van het forum,

Mijn idee is om het aantal leden per alliantie met een x aantal te verminderen. Door de terug lopende speler aantallen vind ik de huidige 60 leden per alliantie achterhaald. De meeste servers hebben nu 1 ongelofelijk dominante alliantie. Bijvoorbeeld de alliantie ATOM op server 20. Minder spelers per alliantie zal hopelijk leiden tot een betere verdeling van het aantal goede spelers en daarmee tot een veel leukere speel ervaring.

Graag hoor ik jullie mening hier over.

Mvg,
    Eldudeness

Gebruiker Hedz0qxz's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat er in ieder geval een gekwalificeerde leiding moet zijn die mensen kan aansturen. Een soort toets om een alliantie te kunnen starten zeg maar
    Het is weer die lekkere knaap van

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedz0qxz Bekijk bericht
    Ik vind dat er in ieder geval een gekwalificeerde leiding moet zijn die mensen kan aansturen. Een soort toets om een alliantie te kunnen starten zeg maar
    Geen internethelden dus!

Maar om op je vraag terug te komen, ATOM is niet eens de grootste alliantie op NL20. Het heeft gewoon met kwaliteit te maken. Kleinere allianties zouden daar niet direct mee helpen.

Misschien minder server starten en op die manier mensen forceren om op dezelfde servers te spelen?
    Laatst gewijzigd door Yar : 30-03-2016 om 23:32
    Ik heb Faalangst!

Gebruiker

Standaard

Met kleinere allianties heb je wel de kans dat de beste spelers beter verdeeld zijn over de allianties. Als je kijkt naar de top 20 op server 20 dan zitten 14 spelers daarvan in ATOM. Tegen zoveel kwaliteit verzameld in een alliantie kan natuurlijk niemand op. Voor ATOM is het natuurlijk ideaal maar het maakt de server wel saai vind ik.

Daarnaast loopt communicatie tussen allianties vaak moeizaam in mijn ervaring dus het is moeilijk te zeggen hoeveel waarde de samenwerking tussen TipTop en TLS (en misschien ook =S=) daadwerkelijk waard is. TipTop en TLS zijn met zijn tweeën even groot als ATOM in zijn eentje.

Daarnaast is het zo dat je op server 20 met moeite 10 allianties zijn. De rest heeft 1 of 2 leden. Lijkt me toch ook niet de bedoeling. met bijvoorbeeld 30 man per alliantie zou je dus al een aantal meer allianties hebben en hopelijk ook meer aan elkaar gewaagde allianties. Alhoewel het geen garantie voor succes is (de beste 30 spelers kunnen gewoon met elkaar in een alliantie gaan zitten) denk ik toch dat het wel zou helpen.

Gebruiker

Standaard

maar als die nauw samenwerken met de 2de beste ally heb je nog het zelfde probleem..

En atom denkt wel dat tiptop en tls samen werken maar ook dat is geen eens waar.

ATOM heeft daar in tegen wel hun persoonlijke def ally SAC

Gebruiker

Standaard

Als je het aantal vermindert, richt je gewoon een nieuwe alliantie op. Niets bijzonders dus.
    En aantal zegt niet altijd wat.

Een alliantie van 31 kan makkelijk een alliantie van 60 'ownen'. Ligt maar net aan de leiding.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Of je hanteert maximaal 5 allianties per server!
    Dan krijg je gewoon 5 grote allies!
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Of gewoon een minimum aantal leden voor een ally?!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

uiteraard word dan de ambassade goedkoper

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

We kunnen allianties ook afschaffen..

Free for all!
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Soortgelijke discussies

1. Aanvallen oud alliantie leden
    By Poesje in forum Vragen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 13-12-2013, 14:25

Regels voor berichten