Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 290

Discussie: Secret Nero #2 - Thels

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik heb btw nog wat vragen:
    Stel, na stuk of wat wetsvoorstellen, dan zijn er nog maar 2 kaarten op de trekstapel. (Telkens 3 kaarten getrokken.) Dan moeten de kaarten worden geschud. Begrijp ik het goed dat die 2 kaarten die nog op de trekstapel liggen mee worden geschud? Dus dan weten we nooit wat die 2 kaarten waren?
    Klopt. De twee kaarten worden niet als eerste getrokken, maar met de andere kaarten mee geschud.

Houd her rekening mee dat er door hangende kabinetten een ander aantal over kan blijven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    En de gespeelde kaarten worden niet mee geschud? Dus dan zijn er nadat 5 keer 3 kaarten zijn getrokken, waarvan er telkens 1 gespeeld is, nog 12 kaarten in de trekstapel?
    Klopt ook. Als er dus veel liberale kaarten worden gespeeld, is het lastiger die liberale kaarten te vinden.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

beetje kinderachtig om meteen met een tegenstem te dreigen omdat ik zo stil ben. Ja goh herman, het is de eerste keer dat ik dit speel en moet er nog een beetje inkomen.

1. Je geeft de kanselier 1 Liberaal en 1 Fascist, maar de kanselier speelt Fascist. Wie onderzoek je?
    ik denk de kanselier?
    2. Je bent gedwongen om de kanselier 2 Fascist te geven. Wie onderzoek je?
    domi

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Waarom zou je de kanselier onderzoeken als die een fascist speelt terwijl die een keuze heeft tussen een liberale en fascistische kaart? Het lijkt me logisch dat die dan 100% zeker een fascist is, je kan dan beter iemand anders onderzoeken.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    beetje kinderachtig om meteen met een tegenstem te dreigen omdat ik zo stil ben. Ja goh herman, het is de eerste keer dat ik dit speel en moet er nog een beetje inkomen.

1. Je geeft de kanselier 1 Liberaal en 1 Fascist, maar de kanselier speelt Fascist. Wie onderzoek je?
    ik denk de kanselier?
    2. Je bent gedwongen om de kanselier 2 Fascist te geven. Wie onderzoek je?
    domi
    Is het niet een beetje zonde om in geval 1 de kanselier te bekijken, je hebt tenslotte al genoeg reden om aan te nemen dat hij/zij niet deugd.

fan

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

In dat geval ga ik die gave liever geven aan Legioen... tegen dus. Maar ik zal vast wel de enige uitzondering zijn die tegen gaat stemmen :P. We zien wel wat er gebeurd.

Standaard

Ik wil iedereen er even aan herinneren dat de presidentskandidaat en de kanselierskandidaat zelf ook een stem moeten uitbrengen. Het is namelijk toegestaan om een plan voor te stellen, waar je zelf op tegen bent.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Kraken en Dominique stemmen tegen het kabinet Marckie en Koekjesfabriek. De rest stemt voor.

Marckie en Koekjesfabriek mogen hier niet meer posten, tot ik aangeef dat het weer mag.
    Laatst gewijzigd door Thels : 15-04-2016 om 09:45

Standaard

Het kabinet Marckie en Koekjesfabriek voert een liberaal wetsbeleid door.

Marckie en Koekjesfabriek mogen weer posten.

Legioen is de volgende presidentskandidaat.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Zoals gewoonlijk wordt gevraagd, welke kaarten hebben jullie gekregen?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

En ook zoals gewoonlijk zou het handig zijn als koekjesfabriek deze vraag als eerste beantwoord.

Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Secret nero #1 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 09:08
  2. Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)
    Reacties: 128
    Laatste bericht: 18-07-2015, 09:35
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 15:17
  4. Channel secret maken
    By _Chaos_ in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 17-04-2010, 21:48

Regels voor berichten