Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 19272829
Weergegeven resultaten: 281 tot 290 van 290

Discussie: Secret Nero #2 - Thels

Standaard

Koekjesfabriek en Marckie moeten nog stemmen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Legioen is tegen. De rest is voor.

Koekjesfabriek en Dominique mogen niet langer posten.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Dit kabinet speelt een liberaal voorstel. Er zijn 5 liberale voorstellen gespeeld.

De liberalen hebben het spel gewonnen!

Ik ga morgenochtend bekend maken wie welke rol had. Tot die tijd wil ik de spelers de kans geven om te gokken wie welke rol had.

Liberalen (en eventuele toeschouwers): PM mij welke 3 spelers je verdenkt als Fascist, en welke speler daarvan je verdenkt als Secret Nero.

Secret Nero: PM mij welke 2 spelers je verdenkt als Fascist.

Fascisten: Jullie weten alles al, dus mij PMen heeft niet zoveel nut.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Bots, 2 L's en 1 F FTW
    s4: koekjesfabriek
    s5: woordspelrabo

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Blijft spannend wie de fasisten waren.... en Nero.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

En ik vraag me dus af wie we in hemelsnaam nog op zitten te wachten? Ik zou bijna zeggen onthul het maar gewoon en zeg maar gewoon van X heb ik niks ontvangen ofzo als dit nog langer duurt. Want ik heb het idee dat sommige niet eens weten dat ze nu eigenlijk een PM horen te sturen :P.

Gebruiker

Standaard

ik heb het via skype doorgegeven xd

Standaard

Sorry, planning was het vrijdagochtend te doen, voor ik naar een Reünie vertrok, maar dat lukte in alle haast niet meer.

Ik heb die van Marckie nu inderdaad via Skype binnen, en van de rest ook.

Alle liberalen en Secret Nero wezen Legioen aan als Fascist. Dit is correct.

Alle liberalen wezen Kraken aan als tweede Fascist. Kraken was echter Secret Nero.

Dominique verdacht Tetmiera van Secret Nero, en kwam het dichtste bij, want Tetmiera was de tweede Fascist.

123berber en Koekjesfabriek verdachten Marckie van Secret Nero.

Marckie verdacht 123berber van Secret Nero.

Kraken verdacht Koekjesfabriek van tweede Fascist.

Ik denk persoonlijk dat de fascisten het in de 3e ronde hebben verknald, toen Legioen Tetmiera mee op pad nam. Sowieso is het onlogisch om met twee Fascisten op pad te gaan. Als je dan een Fascistenwet doordrukt ben je meteen beiden verdacht.

Ze hadden echter mazzel dat ze drie liberale wetten trokken. Dat was de best mogelijke hand, want ze konden zo braafjes een liberale wet doorvoeren, en doen alsof ze liberaal waren, maar ondertussen verdwenen er twee liberale wetten naar de aflegstapel, zonder dat er verder iemand wat van wist. Dit zou de 3 Fascistische kaarten van de 1e en 5e ronde ongeloofwaardig maken.

Maar toen gaf Tetmiera aan dat ze twee liberale kaarten had gekregen, waardoor Dominique's claim ineens een stuk aannemelijker werd, en Legioen in een vreemd daglicht kwam te staan. Had ze daar geroepen dat ze maar 1 liberale kaart had gekregen, had het heel anders kunnen lopen!

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Ga weg! Was tetmiera serieus toch een fascist? Ik dacht echt dat ze een liberaal was en gewoon maar aan onze kant stond. Geen flauw idee dat ze uberhaupt echt een fascist zou zijn geweest, daar zou ze me hebben gehad als ik echt liberaal was .

Ben het wel eens though, zeggen dat je 2 liberalen beleiden hebt gehad dat zorgt ervoor dat dominique haar verhaal alleen maar aannemelijker wordt. Dus kon beter zeggen dat je er maar 1 had, ach ja, in de long run zorgt het er wel voor dat tetmiera werd gedacht dat ze goed was, of tenminste NIET aan dezelfde kant als legioen :P. Die later iets te duidelijk als fascist werd.

Maar echt, als Nero zijnde had ik geen flauw idee dat tetmiera ook een fascist was, echt niet :P. Ach ja, zelfs dan was het nog haast niet te doen meer, denk ook dat ik iets teveel echt op jacht was, want echt iedereen, ik was net zo op jacht als ik een liberaal zou zijn geweest. Ik begon zelfs heel even te denken dat Dominique hier juist de fascist was en dat als ik Legioen inderdaad die missie had gegeven dat het dan te duidelijk wordt voor me.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Het was een spannend potje moet ik zeggen, bedankt Thels voor het leiden!
    Nog een paar opmerkingen/vragen:

-Ik ben benieuwd wat tetmiera dacht over mijn speelstijl als medefascist. Begreep je mijn acties? Wist je wanneer ik aan het liegen was?
    Soms vond ik het wel irritant dat je niet zoals bij Weerwolven kan overleggen met je medefascisten. Soms begreep ik daardoor niet wat tetmiera aan het doen was (vooral haar stemgedrag begreep ik niet helemaal).

-Ik vond het vooral leuk dat Dominique me vertrouwde als liberaal totdat ze me had bekeken en zag dat ik fascist was, alhoewel het leuker zou zijn geweest als ik dat had kunnen voorkomen zodat ik haar op het einde kon verrassen.
    Dominique, persoonlijk had ik wel verwacht dat je aandacht zou schenken aan dit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Een fascist die president zou zijn kiest meestal een andere fascist als kanselier (vooral in het begin wanneer je kan zeggen dat het 'willekeurig' was)
    Ik had juist verwacht dat je daarom tetmiera meer zou verdenken als fascist omdat ik ze had meegenomen! Toen dat je haar daarom juist meer ging vetrouwen was ik zeker dat we minstens 1 bewezen fascist zouden hebben.

-Wisten jullie dat ik bij ronde 2 had gelogen over de kaarten die ik had gekregen? Ik had namelijk 3 liberale kaarten gekregen! Ik had gelogen dat ik 2 liberale kaarten had gekregen zodat het leek alsof ik een keuze had gemaakt tussen een liberaal en een fascistisch voorstel (terwijl als je zegt dat je 3 liberale kaarten hebt gekregen het betekent dat je geen keuze kon maken en daardoor eigenlijk nog een steeds een fascist kan zijn). Hierdoor zou het dan ook verdachter zijn mocht er iemand 3 fascistische kaarten krijgen (aangezien dat iedereen geloofde dat er 2 liberale kaarten in de trekstapel waren terwijl het in werkelijkheid maar 1 was).
    Ik had persoonlijk niet verwacht dat koekjesfabriek en marckie toch die laatste liberale kaart hadden gekregen, die kans was namelijk miniem. Spijtig, want anders kon ik hen beschuldigen en werd ik niet bekeken door dominique, alhoewel ik daardoor wel zeker wist dat Dominique een fascistisch voorstel zou spelen (alle liberale kaarten waren toen opgebruikt).

Opzich kon ik zeggen dat ik 1 liberale kaart had gekregen en die had doorgegeven aan tetmiera zodat het nog verdachter zou zijn als iemand daarna 3 fascistische kaarten zou krijgen, maar helaas had tetmiera al gezegd dat ze 2 liberale kaarten had gekregen. Op dat moment had ik toch graag eens overlegd met haar.
    Dus een tip voor alle toekomstige fascisten in nieuwe potjes:
    Mocht je met 2 fascisten in één missie zitten dan kan je gerust liegen over je kaarten, je teamgenoot zal het vast wel begrijpen.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 16-05-2016 om 19:45
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Soortgelijke discussies

1. Secret nero #1 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 09:08
  2. Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)
    Reacties: 128
    Laatste bericht: 18-07-2015, 09:35
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 15:17
  4. Channel secret maken
    By _Chaos_ in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 17-04-2010, 21:48

Regels voor berichten