Pagina 25 van 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 tot 250 van 290

Discussie: Secret Nero #2 - Thels

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Als jij mij kan zeggen HOE jij dominique wilt testen kan ik best voor zijn, op dit moment is dit het laatste moment dat ik beide nog aandurf te testen. En Legioen als president is hiervoor de enige manier die over is. Want jij mag niet Dominique en Legioen meenemen gezien ze beide al een machtpositie hebben gehad. En daarna zitten we in Nero fase en wil ik de 2 helemaal niet meer. Niet als president of kanselier.

Enige reden die ik echter kan bedenken waarom fascisten hierop tegen kunnen zijn, is als Legioen nu een liberaal beleid speelt, dan hangt Dominique. En daarbij hangt ook iedereen die ze ooit vertrouwde. Als Legioen een fascist speelt, zijn we alsnog nergens, maar het voordeel wat het levert als die een liberaal beleid speelt is alleen maar beter.

Dus ik verwachte ook wel heel veel tegenspraak van Dominique toen ik het zei. Aangezien marckie ook nog eens het een slecht idee vind, maakt mij alleen nog maar zekerder dat dit misschien de beste optie is.

En om even te reageren op koekjesfabriek:
    Klopt, er is haast geen manier om jezelf te bewijzen als niet-Nero. De enige manier om dat echt te doen is door te worden gekozen tijdens de Nero fase en als je het bent dan stopt het spel, als het spel doorgaat... voila, je bent bewezen als niet-nero. Feitelijk de enige manier om echt bewezen te zijn. Een andere methode is door onderzoek, maar dat geldt alleen voor de persoon die het onderzoek doet (A). En als dit dan een liberaal onthuld dan ben je voor die persoon ook bewezen als niet-nero.

Toegegeven, ik denk ook dat berber + koekjesfabriek het beste team lijkt namelijk, maar ga dan niet opkijken als ik daarna ook niet meer Dominique/Legioen aan de macht wil zien. En aangezien de 2 dicht bij elkaar staan in het rijtje (met mijn nero-verdachte ertussen), wordt dat een zeer vervelende situatie. Sterker nog, als Legioen een fascist voorstel doorgeeft dan wil ik best nog Dominique hoogwaarschijnlijk het voordeel van de twijfel geven.

Edit: Nee, er is een manier, maar dan moet nu wel een liberaal beleid worden doorgebracht, dan kun je daarna Dominique/Legioen wel testen :P.
    Laatst gewijzigd door Kraken : 09-05-2016 om 07:08

Standaard

Koekjesfabriek moet nog stemmen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Kraken, misschien vind je dit vergezocht, maar ik houd er ook ergens rekening mee dat jij wil dat er een derde fascistisch voorstel komt. Immers kan dan nero gekozen worden.
    Want ik geloof ook niet dat legioen een liberaal voorstel zal spelen. Tenzij hij meerdere liberale kaarten krijgt natuurlijk.
    Bij berber geloof ik nog wel op een mogelijk liberaal voorstel, bij legioen niet echt.

Gebruiker koekjesfabriek's schermafbeelding

Standaard

Sorry Thels, ff wat twijfel

Maar deze ronde hoeft inderdaad niet als ultieme testpoging gebruikt te worden. Ik hoop op liberaal, dan kan het ook een volgende ronde
    s4: koekjesfabriek
    s5: woordspelrabo

Standaard

Legioen en Kraken stemmen voor, de rest stemt tegen. Het kabinet hangt.

Jullie hebben twee kabinetten op rij afgewezen. Als jullie het volgende kabinet ook afwijzen, zal het volk het bovenste wetsbeleid van de trekstapel doorvoeren.

123berber is de volgende presidentskandidaat. Dominique87 en Legioen mogen niet als kanselierskandidaat worden verkozen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Zoals eerder al, ik ga voor koekjes. Vanavond maak ikm officieel

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk zou ik het liefst hebben dat je mij meepakt om me te kunnen testen, maar ik kan begrijpen dat je liever koekjesfabriek meeneemt aangezien hij waarschijnlijk liberaal is.

EDIT: Ah ja, ik kan niet gekozen worden... alweer vergeten!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

En dat was tenslotte de hele reden, nou sorry Legioen en Dominique, ik ga niet meer akkoord met jullie in de toekomst. Dan maar de 2de beste ding dan. Ik stem ook wel voor.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Koekjesfabriek wordt kanselier final choice

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

We kunnen nog steeds getest worden hoor Kraken, als een bewezen liberaal de president is en één van ons kiest als kanselier kunnen we getest worden. Mocht de missie falen dan kan de president de kanselier gewoon doodschieten direct erna.
    Daarnaast, als je ons beiden uitsluit dan sluit je sowieso ook 1 liberaal uit. Als je mij of Dominique op missie stuurt dan weet je direct wie de liberaal is en wie de fascist. Het enige risico is dan dat de missie eventueel faalt maar zonder risico's te nemen gaan we niet winnen vrees ik.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Pagina 25 van 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Secret nero #1 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 161
    Laatste bericht: 25-03-2016, 09:08
  2. Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)
    Reacties: 128
    Laatste bericht: 18-07-2015, 09:35
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 15:17
  4. Channel secret maken
    By _Chaos_ in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 17-04-2010, 21:48

Regels voor berichten