Pagina 49 van 51 EersteEerste ... 394748495051 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 tot 490 van 509

Discussie: Oorlog: Olympus versus Worstman

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Ik denk niet dat Jesse hier afgaat op GT, maar meer op wat wij hebben gezien. Over deffers valt met wat minder zekerheid een uitspraak te doen, maar onder de oude garde van toppers vielen de aanvallers vies tegen. Pouw en Ashwin hadden vooral pop en een (onder)gemiddeld veegje, terwijl Kruijk en wop ook die pop nog niet eens hadden.
    Ah, ging ik idd van uit! Qua aanvallers snap ik dat er meer verwacht werd, helemaal gezien hun cv.
    Wop is echter na 1,5 maand vertrokken en Kruijk heeft wel wat beters te doen dan Travian. Net als Pouw overigens. Als je dan solo speelt zoals deze heren, wordt het ook lastig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Ik had het dan ook niet over GT aantallen, maar over wat ik voorbij heb zien komen.

Enige die qua troepen/account mee kan is -69- denk
    (Kan er nog een over het hoofd zien)
    Als dat de enige is, dan mag je wel een aantal spelers gaan kicken

Tsja naar accounts kijken is inderdaad een onderdeel van niveau. Had Olympus wel eens met solo spelers willen zien. Blijkbaar hebben jullie het over accounts, ik had het over spelers.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Maargoed, ik kaart alleen aan dat ik had verwacht dat Olympus wel vaker zouden lopen. Dit gezien hun - in mijn ogen, wat een aanname is - kwaliteiten.
    Kom op Pasevski wat een zwakke vertoning zeg, ik heb je al beter bezig gezien Je kaart het misschien aan, maar je brengt geen schraaltje bewijs om je stantpunt te verantwoorden. Hoe vaak wil je dat we als ally lopen? 3x per week? Op een ally die soms gewoon op een schrootje potentiële farms lijkt (met alle respect naar de spelers van Worstman toe) zie ik niet echt in waarom de leiding van Olympus die strategie moet toepassen.
    1x per lopen met de gehele ally per week heeft namelijk al hetzelfde effect.
    Moest deze oorlog nu een ally betrekken zoals Omertà, Panic of Kermis had ik het ook niet anders willen zien dan minstens 2x per week te lopen.

Nee ik spreek mij niet tegen. Sterker nog, je bevestigt wat ik zeg. Dat was namelijk geen allyactie.
    Wat is jouw definitie dan van een allyactie? Voor mezelf is een allyactie waar minstens 2 accounts binnen eenzelfde ally samen acties voeren tov vijandige ally, zijnde het via logistieke steun of het verschaffen van info. De voorbeelden die Koen aangaf waren dus wel degelijk in allyverband gefabriceerd.

Tsja naar accounts kijken is inderdaad een onderdeel van niveau. Had Olympus wel eens met solo spelers willen zien. Blijkbaar hebben jullie het over accounts, ik had het over spelers.
    Zoals jij even goed weet kun je als huidig travianspeler het gewoon niet meer trekken om solo te gaan spelen, is wat mij betreft ook gewoon grootste fout die je kunt maken op een actuele travianserver. Alleen al wanneer je goed jouw ally wilt organiseren, zoals het limiteren van periodes van afwezigheid en activiteit op zoveel mogelijk accounts hoog te houden, is duallen aan te raden. Travian is wat dat betreft een teamsport, ook al heb je die individuele klasse altijd wel nodig.
    Laatst gewijzigd door thevino : 01-04-2016 om 11:40

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twintig procent cooler Bekijk bericht
    ik zie jesse ook amper lopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door otterman Bekijk bericht
    Jesse scoutte eerst wel veel en liep volgens mij af en toe op een supdorpje.
    Maar voor de rest is het ook een deffacca. Niet dat ik teveel Jesse wil verdedigen
    I second this^
    Bovendien zie ik niet waarom ik met mijn rukveegje van nog geen 10k op het forum moet gaan aankomen?
    Enige reden waarom ik hem heb is juist die supdorpen locken en nog wat overnames voor mezelf.

Als dat de enige is, dan mag je wel een aantal spelers gaan kicken

Als ik kijk naar Helios en Cupido halen spelers van worstman ook lang niet het niveau van onze top solo spelers hoor
    Maar eerlijk zitten er toch nog best wat solo accounts tussen, 10 tel ik er als ik naar ons alliantie profiel ga, maar daarvan spelen er maar 2 aanvallend.
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Frikandel toch maar op delete gegaan?
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Kom op Pasevski wat een zwakke vertoning zeg, ik heb je al beter bezig gezien Je kaart het misschien aan, maar je brengt geen schraaltje bewijs om je stantpunt te verantwoorden. Hoe vaak wil je dat we als ally lopen? 3x per week? Op een ally die soms gewoon op een schrootje potentiële farms lijkt (met alle respect naar de spelers van Worstman toe) zie ik niet echt in waarom de leiding van Olympus die strategie moet toepassen.
    1x per lopen met de gehele ally per week heeft namelijk al hetzelfde effect.
    Moest deze oorlog nu een ally betrekken zoals Omertà, Panic of Kermis had ik het ook niet anders willen zien dan minstens 2x per week te lopen.
    Gelieve enkel te reageren als je mijn posts echt leest. Ik zei dat 2x prima haalbaar was voor Olympus. Toen riepen Olympussies direct dat dit met 40u lopen vrij moeilijk was, waarop ik aangaf dat er ook spelers letterlijk om de hoek liggen en op 19-25u ook een hele hoop. En de factor tijd zou genoeg bewijs moeten zijn in dit geval. ;-)

Nu om jij direct met een enorme aanname, dat ik het heden bedoel. Ik had het echter over het verleden toen Olympus maximaal 1x per week liep. De daarbij gebruikte voorbeelden van leden zijn van nu, dus ik heb de deleters er niet eens bijgepakt.

Wat is jouw definitie dan van een allyactie? Voor mezelf is een allyactie waar minstens 2 accounts binnen eenzelfde ally samen acties voeren tov vijandige ally, zijnde het via logistieke steun of het verschaffen van info. De voorbeelden die Koen aangaf waren dus wel degelijk in allyverband gefabriceerd.
    In jouw optiek blijkbaar wel. Volgens mij is de algemene definitie van een allyactie dat een 'Groep' binnen de ally actie onderneemt. Jouw definitie staak overigens haaks op je uitspraken van vorige S5. Walküre zou gesimd hebben tot dag 170. Nu wil ik niet ingaan op de hoeveelheid allyacties (alliantiebreed) maar wel op de talloze actie van 2 a 3 personen. Waar was je toen?

Zoals jij even goed weet kun je als huidig travianspeler het gewoon niet meer trekken om solo te gaan spelen, is wat mij betreft ook gewoon grootste fout die je kunt maken op een actuele travianserver. Alleen al wanneer je goed jouw ally wilt organiseren, zoals het limiteren van periodes van afwezigheid en activiteit op zoveel mogelijk accounts hoog te houden, is duallen aan te raden. Travian is wat dat betreft een teamsport, ook al heb je die individuele klasse altijd wel nodig.
    Die eerste zin is volledige kul. Duallen is overigens niet per se nodig. Je hebt jarenlang namelijk al de sittersfunctie! Travian is verder zeker een teamsport!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Als ik kijk naar Helios en Cupido halen spelers van worstman ook lang niet het niveau van onze top solo spelers hoor
    Maar eerlijk zitten er toch nog best wat solo accounts tussen, 10 tel ik er als ik naar ons alliantie profiel ga, maar daarvan spelen er maar 2 aanvallend.
    Oneens met je eerste zin, helemaal met zijn geringe tijd vind ik Pouw erbij passen. Overigens is de factor tijd als solo speler misschien wel het belangrijkst! Bekijk het ook aan de andere kant. Als solo spelers waren de meeste spelers op bijv accounts Hades, Sfynx, Hephaestus en Ares ook niet zo best geweest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Ja, duurde even voordat arti weg was.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Haha ja, grote opslag is wel vlak voordat ie op delete ging gejat

Standaard

Gejat of weggegeven?
    Showtime (S5 The Purge)

Standaard

Gejat of weggegeven?
    Ja we kregen hetzelfde probleem als die vorige keren. Toen hun held er aankwam, vluchtte opeens alle troepen! Er was geen stoppen aan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door otterman Bekijk bericht
    Ja we kregen hetzelfde probleem als die vorige keren. Toen hun held er aankwam, vluchtte opeens alle troepen! Er was geen stoppen aan.
    Nou dat was woensdag toch anders
    Showtime (S5 The Purge)

Standaard

Nou dat was woensdag toch anders
    Ja maar dat was s'nachts! Toen waren ze dronken, en als je dronken bent ga je niet vluchten

Regels voor berichten