Pagina 48 van 51 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 tot 480 van 509

Discussie: Oorlog: Olympus versus Worstman

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Ik snap Pony wel, hij bedoelt dat je genoeg kata`s moet hebben die niet allemaal lopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Voordat je commentaar op anderen hebt, zou ik eerst even goed kijken of je eigen alliantie die doelstellingen wel haalt.
    De enige reden dat ik in Worstman zit was de aanwezigheid van Pouw, Kruijk, Ashwin, enz. Verder heb ik reeds aangegeven het volledig oneens te zijn met het gekozen pad van Worstman, wat zich ook uitte in het kwaliteitsniveau dat hierdoor daalde in Worstman. Denk dat we veel meer hadden kunnen bereiken met enkel de old skoolers van het begin.

Maargoed, ik kaart alleen aan dat ik had verwacht dat Olympus wel vaker zouden lopen. Dit gezien hun - in mijn ogen, wat een aanname is - kwaliteiten. Daar kan (zeker 80% van) Worstman niet aan tippen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Dus je gaat je enkel richten op die 16 accounts en rest van de alliantie laat je verder zonder aanvallen/fakes voor een paar AVP's lang?
    Lijkt me een erg dom plan
    Is inderdaad ook erg dom van je bekeken. Ik geef in mijn post al aan dat er meer spelers in de buurt van die 16 liggen. Daarbij neem ik de Titaantjes niet eens mee. Als je 1 actie op 20u doet en 1 op 40u, is 2x in de week lopen ook prima te doen! Of je schakelt gewoon Ares in
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker twintig procent cooler's schermafbeelding

Standaard

Ik speel voornamelijk mijn servers als deffer

Sicke cheats heb jij, hoe fix jij dat je katas die een HD afknallen allemaal met een map teruglopen?

#Ponylogic
    willow is jullie slecht aan t opleiden, toch wel zeker 4-5k kats per aanvaller neem ik aan ondertussen he?
    als ik worstman iets nog niet heb zien doen, is t tussentimen
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=309378&dateline=13374  75713

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Ik snap Pony wel, hij bedoelt dat je genoeg kata`s moet hebben die niet allemaal lopen.
    Tja, dan zou het kunnen echter heb ik dat sws nog niet eerder gezien op een .NL server maar goed.
    In theorie is van alles en nog wat mogelijk

De enige reden dat ik in Worstman zit was de aanwezigheid van Pouw, Kruijk, Ashwin, enz. Verder heb ik reeds aangegeven het volledig oneens te zijn met het gekozen pad van Worstman, wat zich ook uitte in het kwaliteitsniveau dat hierdoor daalde in Worstman. Denk dat we veel meer hadden kunnen bereiken met enkel de old skoolers van het begin.

Maargoed, ik kaart alleen aan dat ik had verwacht dat Olympus wel vaker zouden lopen. Dit gezien hun - in mijn ogen, wat een aanname is - kwaliteiten. Daar kan (zeker 80% van) Worstman niet aan tippen.
    Sorry hoor, maar ook hun halen ons niveau niet. Zeker als je kijkt naar de troepenaantallen die mij voorbij zijn gekomen. Misschien als ze vanaf dag 1 gespeeld hadden dat ze daarmee in de buurt konden komen!(Pouw speelde wel vanaf dag 1 geloof ik?)

Is inderdaad ook erg dom van je bekeken. Ik geef in mijn post al aan dat er meer spelers in de buurt van die 16 liggen. Daarbij neem ik de Titaantjes niet eens mee. Als je 1 actie op 20u doet en 1 op 40u, is 2x in de week lopen ook prima te doen! Of je schakelt gewoon Ares in
    Zoals de acties die Koen liet zien?
    Of wacht, dat werd opeens niet als alliantie actie geaccepteerd. Spreek je jezelf nu tegen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twintig procent cooler Bekijk bericht
    willow is jullie slecht aan t opleiden, toch wel zeker 4-5k kats per aanvaller neem ik aan ondertussen he?
    Wie is Willow?
    Nog maar weinig gezien deze server tbh
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Jij hebt ook niet goed opgelet bij je opleiding, ik heb jou namelijk überhaupt amper/niet zien lopen
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Steven moet je gewoon even poken soms, met een glas whisky komt ie vanzelf wel aandruipen. Gooit ie voor 50 euro goud erop en is ie weer weg. Met mazzel maakt ie nog even avp'tje voor je!
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Sorry hoor, maar ook hun halen ons niveau niet. Zeker als je kijkt naar de troepenaantallen die mij voorbij zijn gekomen. Misschien als ze vanaf dag 1 gespeeld hadden dat ze daarmee in de buurt konden komen!(Pouw speelde wel vanaf dag 1 geloof ik?)
    Als 20% van Worstman het Olympus niveau niet haalt, dan moet dat niveau toch echt wel enorm hoog zijn! #HALLOHOGEVERWACHTINGEN.

Moet gezegd worden dat de toppers in Worstman geen of niet accurate getallen op GT hadden. Dat er spionnen van Olympus in Worstman zaten is om het genuanceerd te zeggen niet ondenkbaar, dus alle info is teveel.

Zoals de acties die Koen liet zien?
    Of wacht, dat werd opeens niet als alliantie actie geaccepteerd. Spreek je jezelf nu tegen?
    Nee ik spreek mij niet tegen. Sterker nog, je bevestigt wat ik zeg. Dat was namelijk geen allyactie.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat Jesse hier afgaat op GT, maar meer op wat wij hebben gezien. Over deffers valt met wat minder zekerheid een uitspraak te doen, maar onder de oude garde van toppers vielen de aanvallers vies tegen. Pouw en Ashwin hadden vooral pop en een (onder)gemiddeld veegje, terwijl Kruijk en wop ook die pop nog niet eens hadden.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Ik had het dan ook niet over GT aantallen, maar over wat ik voorbij heb zien komen.

Accountscouting van Pouw zei genoeg, glesto die eens sitter was bij ashwin en kruijk en wop al helemaal niks van gezien?

Enige die qua troepen/account mee kan is -69- denk
    (Kan er nog een over het hoofd zien)
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker twintig procent cooler's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Jij hebt ook niet goed opgelet bij je opleiding, ik heb jou namelijk überhaupt amper/niet zien lopen
    ik zie jesse ook amper lopen.
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=309378&dateline=13374  75713

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

ik zie jesse ook amper lopen.
    Jesse scoutte eerst wel veel en liep volgens mij af en toe op een supdorpje.
    Maar voor de rest is het ook een deffacca. Niet dat ik teveel Jesse wil verdedigen

Regels voor berichten