Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 209

Discussie: Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Klopt, svenke stemde ook op Cet Cool. Ik heb dat ook afgewogen welke stem ik verdachter vond. Ik interpreteerde de stem van Svenke als reactie op Cet Cool die Svenke een BM-stem gaf. Jouw stem kwam meer uit het niets. Doordat Cet Cool zelf op Svenke voor BM stemde, vond ik de stem van Svenke minder verdacht.

Jij stemde idd ook over op bounty hunter. En wat ik bedoelde sloeg niet zozeer op dat hij op bounty stemde. (Wolven wisten idd nog niet dat hij welp was. 't Pleit niemand vrij dat ze op bounty hebben gestemd.) Maar meer 't moment waarop. 't Stond volgens mij toen 3 - 3 in stemmen. Dus op dat moment is zijn stem op bounty hunter vrij cruciaal. Imo spreekt het in het voordeel van Svenke dat hij op dat moment een doorslaggevende stem durfde uit te brengen en daarmee ook Tetmiera van lynch haalde. Zou een wolf dat gedaan hebben?

Maar 't is allemaal op meerdere manieren uit te leggen. Stel, Tetmiera is toch slecht, dan is ieder die op bounty hunter stemde juist verdacht. Stel je hebt gelijk wat betreft Cet Cool en was hij sjamaan, dan is Svenke juist verdacht. Immers stemt Cet Cool op hem... en later wisselt Svenke zijn stem.

't Is slechts mijn gevoel op dit moment en ik ben blij dat je erop reageert. Zo krijgen we tenminste een discussie.

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met die sjamaan-theorie. Ik hoop dat je gelijk hebt.
    En ik hoop dat Pleeboy en Heintje wel actief zullen meepraten dit keer.

EDIT:
    Wie heeft nacht 1 gedroomd?
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 11-03-2016 om 14:45

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    3. Tetmiera
    Tetmiera is denk ik goed. Ze kreeg vorige lynch vrij makkelijk 3 stemmen en bleef daar ook lang op staan, zonder dat iemand haar van lynch probeerde te krijgen. Wolven vonden het prima als zij doodging? Op dit moment is zij de persoon bij wie ik de minste twijfel heb.
    Als wolf zijnde zou ik sowieso niet meteen in de eerste dag me zo opzichtig opwerpen om iemand van lynch af te halen, ik zie tetmiera dan ook niet meer of minder verdacht door stemgedrag van anderen.

Jij stemde idd ook over op bounty hunter. En wat ik bedoelde sloeg niet zozeer op dat hij op bounty stemde. (Wolven wisten idd nog niet dat hij welp was. 't Pleit niemand vrij dat ze op bounty hebben gestemd.) Maar meer 't moment waarop. 't Stond volgens mij toen 3 - 3 in stemmen. Dus op dat moment is zijn stem op bounty hunter vrij cruciaal. Imo spreekt het in het voordeel van Svenke dat hij op dat moment een doorslaggevende stem durfde uit te brengen en daarmee ook Tetmiera van lynch haalde. Zou een wolf dat gedaan hebben?
    Als Tetmiera wolf is heeft Svenke een hele goede reden om een doorslaggevende stem uit te brengen naar Bounty Hunter, hoeft dus niet persee in zijn voordeel te spreken dat hij een doorslaggevende stem gaf op een cruciaal moment. Maar zolang je niks van tetmiera weet, weet je al helemaal niks van Svenke.

EDIT:
    Wie heeft nacht 1 gedroomd?
    Als ik het zo lees lijkt berber degene met de meeste informatie

Ik heb trouwens niet echt een idee op wie ik zou moeten stemmen voor de lynch, geen van de argumenten die zijn genoemd geven mij nou echt het gevoel dat we de juiste kant op aan het denken zijn.
    Mijn stem gaat voorlopig iig naar Andreas, hij heeft zich volgens mij nog niet echt laten horen, het enige wat ik heb gezien van Andreas is een stem op mij, dus daarvan weet ik dat hij iig niet op een wolf heeft gestemd voor de lynch.
    Laatst gewijzigd door De Tuinreus : 11-03-2016 om 16:58

Gebruiker

Standaard

Heintje uit eigenbelang (2 stemmen).

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Als wolf zijnde zou ik sowieso niet meteen in de eerste dag me zo opzichtig opwerpen om iemand van lynch af te halen, ik zie tetmiera dan ook niet meer of minder verdacht door stemgedrag van anderen.

Als Tetmiera wolf is heeft Svenke een hele goede reden om een doorslaggevende stem uit te brengen naar Bounty Hunter, hoeft dus niet persee in zijn voordeel te spreken dat hij een doorslaggevende stem gaf op een cruciaal moment. Maar zolang je niks van tetmiera weet, weet je al helemaal niks van Svenke.

Als ik het zo lees lijkt berber degene met de meeste informatie

Ik heb trouwens niet echt een idee op wie ik zou moeten stemmen voor de lynch, geen van de argumenten die zijn genoemd geven mij nou echt het gevoel dat we de juiste kant op aan het denken zijn.
    Mijn stem gaat voorlopig iig naar Andreas, hij heeft zich volgens mij nog niet echt laten horen, het enige wat ik heb gezien van Andreas is een stem op mij, dus daarvan weet ik dat hij iig niet op een wolf heeft gestemd voor de lynch.
    Ik denk dat wolven niet heel opzichtig hadden hoeven zijn om de lynch te beïnvloeden. Simpel paar mensen 2de stem geven. Maar liefst 7 mensen stonden op 1 stem.

Berber heeft misschien informatie. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar. 't Zal niet de eerste keer zijn als wolven met een droomblazerverhaal komen. Daarbij vind ik hem te terughoudend met het delen van die info. Het zou op dit moment al schelen als we op dit moment van 1 persoon weten dat hij te vertrouwen is. Ergens ben ik er op dit moment voor om Berber te lynchen, daarmee de persoon te bewijzen over wie hij gedroomd heeft. Tenzij Berber een sterke rol heeft, maar op dit moment weet ik nog niks over hem, noch over wie hij gedroomd heeft.

En zelfs als je mijn argumenten slecht vindt, dan weet je nog wel meer dan je nu doet voorkomen. Een eerste indruk zou je nu toch wel moeten hebben. We weten van 1 lynch wat iedereen gestemd heeft. Volledig random is imo niet meer nodig.

Gebruiker

Standaard

ik ga mee met berber, het lijkt me dat we daar de meeste informatie uit kunnen winnen. Heintje

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    ik ga mee met berber, het lijkt me dat we daar de meeste informatie uit kunnen winnen. Heintje
    Welke informatie valt dan te halen uit het lynchen van heintje?

Gebruiker

Standaard

Vanwege geen info, terugstem op Svenke.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Heintje wordt gelycnht en sterft tevens aan inactiviteit.
    Hij was een spiegelmeester

deadline nacht 3: Dinsdag 15 maart om 20:00
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Wel vind ik. Ik stem op Heintje een al wel volgende stem. Geef duidelijk aan geen info te hebben over wie wel een wolf is. En toch wordt hij alsnog gelyncht :')

Maar goed, denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat ik gedroomd heb en daarom vermoed dat Cet sjamaan is. Er is op dit moment een iemand die redelijk op de hoogt is van mijn droom en ik heb inmiddels ook goed gesproken met degene waarover ik gedroomd heb.

Waarschijnlijk heeft de droomblazer dit zelf ook wel bedacht, maar probeer toch lekker op de achtergrond te blijven. Voor je visioen heb ik zelf weinig aan te raden, behalve dan dat het misschien wel aan te raden is om degene waarover ik droomde te laten dromen. Mocht je toch andere dingen willen doen, ik denk dat er wel een aantal in de discussie duidelijk uitspringen als burger.

Verder wat betreft het lynchen van mij, wat je voorstelde Dominique. Ik vind het prima, aangezien je daarmee best een nuttige rol kan bewijzen, maar mocht de volgende droom iets nuttigs opleveren, dan denk ik dat dat toch een betere optie is

En ja dat ik inderdaad wat terughoudender was klopt, aangezien ik vind dat ik het niet kan maken om over mijn droom te praten zonder eerst zelf met diegene besproken te hebben wat ik wel en niet naar buiten kan brengen. Aangezien ik diegene gisteravond direct voor een verjaardag gesproken heb en vandaag hele dag actief bezig ben geweest in het teken van NLdoet heb ik ook nog geen tijd gehad uitgebreid te reageren. Sorry dus dat ik niet meteen met info richting jou ga strooien dus...

fan

Gebruiker

Standaard

Ik vind het beetje raar dat je het feit dat je een burger hebt weggestemd, gebruikt als argument dat je geen wolf zou zijn. Flauwekul. Enige wat een wolf interesseert is dat er geen wolf op lynch komt. Iedere lynch dat er geen wolf doodgaat, is winst voor wolven en brengt hen stapje dichterbij overwinning. En dat hieruit geen enkele info te halen viel, is voor wolven juist ideaal.

Imo had heintje ook vervangen kunnen worden door tollie. Die staat immers op de reservelijst. Dat we eerste lynch een minder actieve wegstemmen, prima. Maar we zullen verder moeten kijken dan puur inactieven/weinig actieven wegstemmen.

Dat jij gedroomd zou hebben, maakt jou niet betrouwbaarder. De droomblazer kan een wolf over een burger hebben laten dromen, of zelfs een wolf over een wolf. Dan is het juist niet handig die persoon te laten dromen. Waarom zou jij te vertrouwen zijn? Ik heb liever dat over jou gedroomd wordt. Dan krijg je net zo goed een rijtje personen die gedroomd hebben. Want ik vind dat je jezelf op dit moment betrouwbaarder doet overkomen, dan je bent. We weten nog niets over jou. Waarom moet de droomblazer jou geloven? Waarom moeten wij jou geloven?

t Had geen zin jou te lynchen, zolang jij niet wil zeggen over wie je gedroomd hebt. Dan wordt nog steeds niemand bewezen. En je hoeft helemaal niet te hinten of die persoon sterke rol heeft. Een naam wie te vertrouwen is, zou op dit moment al schelen. Ik zie niet in waarom daar geheimzinnig over moet worden gedaan, zeker nu er een tekort is aan info.
    Daar hoef je echt geen toestemming voor om dat te delen. T Is een spel weerwolven, geen prive-informatie. Je mag delen wat je wil.

Ik heb misschien een tunnelvisie op jou, maar ik vind gewoon echt dat je doet alsof je betrouwbaar bent, zonder dat ook maar iets in die richting wijst. Waarom zou jij dan degene moeten zijn die zegt wie de droomblazer laat dromen?
    En juist als jij dat wil sturen, geeft mij dat vragen. Is er wel een droomblazer? Als wolf kun je dit ook verzinnen om niet alleen jezelf, maar ook anderen betrouwbaar te doen overkomen. Ga je dood zonder een naam te noemen, dan gaat de info met jou verloren. Als dit een wolvenlist is, hoef je dan ook niet bang te zijn een andere wolf verraden te hebben, zolang je geen naam genoemd hebt.

Misschien zit ik fout, maar zolang ik niet meer bewijs zie, blijf ik wantrouwend naar jou en naar wat jij beweert.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 13-03-2016 om 10:19

Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 14:12
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 15:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 431