Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 209

Discussie: Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Het was nacht en iedereen ging slapen. Slechts weinig mensen misten bounty hunter eigenlijk. Men stond nog altijd te wachten op een mogelijke verklaring.
    Svenke had maar eens de blauwdrukken gepakt en begon te zoeken of er bewuste fouten hierop waren gezet. Dominique ging voor het slapen nog even snel naar contracten
    kijken van de gemeente en aannemers en zo deed iedereen wat.

Het was nacht en het was, te stil eigenlijk.

De volgende ochtend kwam de gehele groep bij elkaar om de ravage te inspecteren. Cet cool liep als een kip zonder kop rond en klom overal bovenop en onderdoor.
    Opeens hoorde groep een hard gegil en vervolgens gevloek. Het was cet cool die weg was van de groep. Hij was gevallen en had zich lelijk open gehaald.
    Cet cool ging weg en men wist niet precies wat dit betekende voor de dag en zo kwam een discussie op gang.

Samenvatting nacht 2:
    Cet cool de helderziende (ziener of sjamaan) overleeft de nacht niet.

Deadline dag 2: zaterdag om 20:00.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

jammer,

Suc6 nog burgers!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Andreas1530, met dank aan mijn adviseur de dobbelsteen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Dat is echt balen. Lijkt me dat wolven wisten wat cet cool was?
    Heeft iemand nog met cet cool gesproken? Cet Cool stemde op Svenke als BM, is dat een teken dat Svenke als eerste bekeken is?

123berber, vanwege zijn stem op cet cool bij de eerste lynch. Ik heb verder nog steeds 0,0 info.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

PleeBoy89 voor nu. Hoop dat er iets van info komt.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Heeft iemand nog met cet cool gesproken? Cet Cool stemde op Svenke als BM, is dat een teken dat Svenke als eerste bekeken is?
    Dacht dit nu zelf ook. Hij had alleen geen contact met me opgenomen.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Thels, hoe zit het met jouw bewijs?
    En aan iedereen: iemand een verklaring voor het feit dat er eerste nacht geen doden vielen?

Even mijn gedachten delen met jullie, puur op gevoel gebaseerd:
    (Ik deel dit, omdat we het zonder waarzegger waarschijnlijk op gevoel moeten doen. Ja, ik ga ervan uit dat Cet Cool waarzegger was.)

1. Legioen
    Geen idee, ergens vertrouw ik hem niet. Hij nam amper deel aan de discussie vorige lynch. Maar zegt ook niet zo veel en kan me ook goed voorstellen dat hij een burger is die zich nu nog wat stilhoudt, wegens gebrek aan info. Beetje 50 - 50.

2. Andreas1530
    Mijn eerste indruk is dat hij geen wolf is. O.a. door hoe hij halverwege de eerste lynch reageerde. Maar 't is nog heel weinig om op af te gaan, dus misschien dat ik mijn mening nog verander gedurende het spel.

3. Tetmiera
    Tetmiera is denk ik goed. Ze kreeg vorige lynch vrij makkelijk 3 stemmen en bleef daar ook lang op staan, zonder dat iemand haar van lynch probeerde te krijgen. Wolven vonden het prima als zij doodging? Op dit moment is zij de persoon bij wie ik de minste twijfel heb.

5. Boon
    Ik denk dat zijn stem op Tetmiera alleen gedaan was, omdat zij op hem stemde. Niet 't idee dat daar meer achter zat. Voorlopig nog geen oordeel over hem.

6. Dominique87
    Ik ben natuurlijk superlief.

7. Heintje
    Vorige lynch niet meegestemd, volgens mij? Inactief? Maar denk niet dat hij opnieuw wolf is.

8. 123berber
    Ik wantrouw berber op het moment. Maar ja, berber vind ik altijd lastig inschatten dus die zal ik altijd wantrouwen. Dat hij eerste lynch op Cet Cool stemde, spreekt in zijn nadeel. Ik had eigenlijk niet van hem verwacht dat hij op Cet Cool zou stemmen, omdat Cet Cool voor 't eerst in lange tijd weer meedoet. Dus dat vond ik sowieso al een opvallende stem. En dan gaat Cet Cool meteen nacht erna dood en blijkt helderziende te zijn. Spreekt dus beetje in jouw nadeel.

9. marckie
    Cet Cool stemde op Marckie. Wist hij iets over Marckie, maar kon hij dat nog niet openbaar maken? Was dat een random stem? Marckie stemde zelf op Tetmiera, die ik juist iets meer vertrouw. Ook Marckie is vrij stil tot dusver. Ik vertrouw hem voorlopig niet.

10. Svenke
    Svenke heeft paar dingen in zijn voordeel spreken. Hij switchte van Cet Cool naar bounty hunter. Hij kreeg van Cet Cool een BMstem. (Was deze random of niet?) Op dit moment denk ik dat svenke geen wolf is.

11. De Tuinreus
    Geen flauw idee. Stille burger? Stille wolf? idk
    Terecht merkte hij op dat tetmiera opvallend veel BMstemmen uit het niets kreeg. Maar is dat reden om iemand weg te stemmen? 't Had kunnen zijn dat Tetmiera naar een van deze mensen bewezen was en de stemmen wel degelijk ergens vandaan kwamen.

12. Thels
    Diverse vraagtekens bij Thels. Kan hij zichzelf wel echt bewijzen? Waarom vraagt hij om gelyncht te worden op dag 3 als hij dat niet is? Wat beschouwt hij als "bewijs"? Is dat naar iedereen of aan één persoon? Probeert hij zich voor te doen als iemand die wel vertrouwd kan worden? Of kan hij zichzelf echt bewijzen? Probeert hij Pleeboy verdacht te maken of hem uit te lokken?
    Ik heb me voorgenomen Thels niet te makkelijk te lynchen, máár ook niet te makkelijk te vertrouwen. Gezien hij BM is, hoop ik wel dat er bewijs komt.

13. PleeBoy89
    In tegenstelling tot Thels denk ik dat Pleeboy89 een burger is. Pleeboy89 is wel vaker iemand die laat stemt, dus 't zegt niks dat hij dat deed. Maar 't is vooral zijn reactie naar Thels die mij het idee geeft dat Pleeboy burger is.

Standaard

Om een aantal vraagtekens weg te nemen, ik ben de Verteller. Nacht 1 mocht ik niet vertellen, en nacht 2 heb ik besloten niet te vertellen.

Het probleem is, Dominique, ik denk dat ik jou wel genoeg vertrouw om aan jou te vertellen. Het nadeel is dat wij gisteren redelijk "op 1 lijn" hebben gespeeld, waardoor anderen waarschijnlijk denken dat jij voor me covert.

Zelfde waarschijnlijk voor Tetmiera, en van de rest heb ik geen idee of ze wel of geen weerwolf zijn, en een weerwolf vertellen is vrij nutteloos.

Anyhow, zoals ik al zei zou ik me op dag 3 hebben bewezen. Ik heb expres niet dag 2 gezegd, omdat ik de kans toen groot achtte dat ik Nacht 2 nog niet wou vertellen.

Ik ben het met je eens dat Pleeboy's reactie meer wijst op burgerschap dan weerwolvenschap, hoewel ik niet 100% overtuigd ben.

Overigens voorlopig een stem op Heintje. Heeft in mijn ogen net zoveel kans om weerwolf te zijn als ieder ander, en als we verkeerd zitten, heb ik liever iemand dood die afwezig is.

Daarbij zou ik iedereen nog aan willen roepen om gewoon meteen bij het lezen een stem uit te brengen! Die kun je later altijd nog aanpassen, maar daarmee brengen we wel bij elkaar iets van info op tafel. Wachten tot de laatste snik helpt gewoon niet.
    Laatst gewijzigd door Thels : 11-03-2016 om 09:41
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk krijg jij gedurende deze dag wel een pm van mij Thels, dit moet ik alleen even met iemand overleggen.

Plus, ik heb denk ik genoeg reden om aan te nemen dat wolven hun eigen sjamaan hebben opgegeten. Hier waarschijnlijk ook later meer over. Dit vanwege dat ik graag wolven nog even niks wil laten weten.

Wat betreft mijn stem, ik heb nog geen directe reden om iemand als wolf aan te wijzen. Dus voorlopig zal deze meer gebaseerd zijn op gevoel dan op wijsheid.

En om nog even op jou te reageren Dominique. Je spreekt jezelf wel een klein beetje tegen volgens mij, alhoewel misschien dat ik het gewoon liever onvolledig noem. Namelijk met deze twee dingetjes

8. 123berber
    Ik wantrouw berber op het moment. Maar ja, berber vind ik altijd lastig inschatten dus die zal ik altijd wantrouwen.  Dat hij eerste lynch op Cet Cool stemde, spreekt in zijn nadeel. Ik had eigenlijk niet van hem verwacht dat hij op Cet Cool zou stemmen, omdat Cet Cool voor 't eerst in lange tijd weer meedoet. Dus dat vond ik sowieso al een opvallende stem. En dan gaat Cet Cool meteen nacht erna dood en blijkt helderziende te zijn. Spreekt dus beetje in jouw nadeel.

10. Svenke
    Svenke heeft paar dingen in zijn voordeel spreken. Hij switchte van Cet Cool naar bounty hunter. Hij kreeg van Cet Cool een BMstem. (Was deze random of niet?) Op dit moment denk ik dat svenke geen wolf is.
    Ik stem op Cet, okee begrijp je kritiek daarop, maar Svenke doet dat ook. Maargoed dat is nog niet eens waar ik op doel hoor. Al dan wel op het feit dat zowel ik als Svenke overgestemd hebben op Bounty Hunter

Maar goed nu heb ik nog niet gestemd. En aangezien ik vermoed dat Cet waarschijnlijk een sjamaan is, gok ik dat Marckie bekeken is en hoogstwaarschijnlijk een burger is. Daarnaast heb ik toevallig een reden iemand te vertrouwen, deze zal ook geen stem van mij ontvangen. Het feit dat Thels zijn actie wil laten beïnvloeden door ons doet mij vermoeden dat het inderdaad een verteller betreft. Dominique haar kritische blik kan ik vooralsnog ook waarderen. Dus dan gaat mijn stem vermoedelijk naar Heintje

fan

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Overstemmen naar Bounty Spreek niemand vrij incl. mij omdat de wolven toch de welp niet weten.

Hoe je bij de conclusie komt dat Cet sjamaan is waarschijnlijk, én marckie heeft bekeken én marckie burger is snap ik echt niet

Ik ga voor Pleeboy. Hij was vorige lynch super laat/inactief. MIsschien is door zijn inactiviteit de eerste nacht niemand opgegeten en nu wel. Heintje zou mijn tweede keus zijn maar vind voor Pleeboy de kans net een klein beetje groter dat hij wolf is.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 13:12
  2. Reacties: 672