Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 tot 150 van 209

Discussie: Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Het lijkt me sowieso aangewezen om Domi te volgen, niet?

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

Zoals ik al zei: laatste wolf/wolven is/zijn het lastigst. Ik ga er vanuit dat er nog minstens 1 wolf is, maximaal 2. En er kán nog een derde partij zijn.

Persoonlijk denk ik dat we een schaapswolf missen. Sterft de tuinreus als beschermengel, zegt dat niet alles.
    Dat hij de andere beschermende gelyncht wil zien, vind ik toch erg vreemd.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Lijkt mij inderdaad ook verstandig De Tuinreus niet te beulen, lijkt mij beter om een weinig actief iemand te nemen.
    Waarom zou berber het tegenspreken om de tuinreus eventueel te beulen terwijl er op dat moment nauwelijks sprake van was?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Tuinreus: Wat is de redenatie dat je Berber hier gelooft boven Legioen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Maar voor de timebeing ga ik mijn stem op Legioen zetten, voor de miniscule kans dat Dominique idd geen beul is en berber zo op de lynch wil krijgen. Het geval dat ze wel beul is wordt berber toch sowieso gebeuld en komt er na weer een stemming.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Dan zou het logischer zijn om op Dominique te stemmen, lijkt me.

Berber heeft in privé beweerd dat hij over De Tuinreus heeft gedroomd, en dat deze Beschermengel is. Gezien Berber een weerwolf was, was deze informatie ook wel bij de weerwolven bekend.

Nu is de vraag, waarom zou hij dat gedaan hebben. Als De Tuinreus echt een Beschermengel is, dan had hij geen enkele reden om deze informatie met mij te delen, dus ik geloof er geen snars van.

Wel bestaat de mogelijkheid dat Berber het scenario van vandaag voorzag, en mij probeerde op het verkeerde been te zetten.

Ik zou nog steeds graag informatie van de Droomblazer willen hebben!

Tot die tijd ga ik ervan uit dat De Tuinreus schaapswolf is. Als De Tuinreus een andere weerwolf zou zijn, dan had Berber De Tuinreus wel onder de bus gegooid, omdat ze anders alsnog allebei dood zouden gaan. En als De Tuinreus echt een beschermengel zou zijn, dan had Berber mij die informatie nooit gegeven.

Oftewel, ik stel voor dat we De Tuinreus opknopen.
    Heb even wat quotes bij elkaar geraapt die laten zien dat tuinreus en berber het toch min of meer voor elkaar opnamen. Dit zagen jullie toen ook, dus wat is er gebeurd om deze mening opeens te veranderen?

Gebruiker

Standaard

Als het goed is, kan jij met jouw kogel de tuinreus schieten? Dat is het hele idee hierachter. Enige manier om een jager te bewijzen is door hem te lynchen.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Succes nog burgertjes ! Goed dat ze mij hebben opgegeten ipv sterkere rol
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PleeBoy89 Bekijk bericht
    Dus eerst raad je me aan svenke te schieten als ik dood zou gaan, wordt hij plots opgegeten zet je mij maar op lynch? Denk niet dat ik jou voorstellen nog aanneem hoor. Of dit is gewoon een heel goedwerkend plan van jou en dominique of je helpt de wolven gewoon. Lijkt me sowieso sterk dat er nog maar 1 wolf zou moeten zijn, zal op z'n minst nog iets anders aanwezig zijn.
    Vrij simpel. We hadden toen nog 3 spelers die een goede kans hadden wolf te zijn: Svenke, Tuinreus en jijzelf. Gezien jij aangaf Jager te zijn, hebben we je toen 1 van de andere hoofdverdachten aangegeven, zodat als je die nacht zou komen te overlijden, je niet per ongeluk de Droomblazer omlegt ofzo.

Nu zijn jijzelf en Tuinreus nog als hoofdverdachte over, want jij claimed Jager, maar dat is verder nog op geen enkele manier bewezen.

Tuinreus is voornamelijk verdacht, omdat Berber probeerde 'm te beschermen. Als jij geen Jager had geclaimed, maar burger, was er een goede kans dat we misschien eerst voor Tuinreus gingen.

Maar zo is het het meest efficiënt. Ofwel je bent niet de Jager, en dan moet je dood. Ofwel je bent wel de Jager, en dan kun je Tuinreus ook neerschieten.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Oftewel jager is een rol waar je hoe dan ook sterft . Hopen dat ik het volgend potje dan maar iets anders wordt dan jager.

En wat als blijkt dat zowel tuinreus als ikzelf geen wolf blijken te zijn, dan denk ik toch dat er bij sommige mensen vraagtekens worden gezet.
    En dan vraag ik me ook af wat er bekend is over de andere personen die maar al te makkelijk meestemmen.
    Laatst gewijzigd door PleeBoy89 : 22-03-2016 om 17:25

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Is dat niet het hele idee van je rol nuttig gebruiken als Jager. Hoop idd alleen wel dat de tuin dan dus wolf is anders is het idd niet echt een nuttige zet.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PleeBoy89 Bekijk bericht
    Oftewel jager is een rol waar je hoe dan ook sterft . Hopen dat ik het volgend potje dan maar iets anders wordt dan jager.
    Weerwolven is een teamsport, geen solosport (tenzij je 3e partij bent). Het maakt niet zoveel uit als je doodgaat, zolang je team maar wint. Dan win je ook!

Je strubbelt wel hard tegen, en probeert ook Dominique en mijzelf zwart te maken, terwijl we duidelijk bewezen burgers zijn. Dat doet me toch erg denken dat je niet die jager bent, maar een andere partij die niet gelyncht wil worden.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Ik weet t anders ook niet.

Er zijn 2 vertellers die beiden aan mij verteld hebben. Aangezien er al een dubbelganger dood is, ben ik geneigd hen te geloven.
    2 beschermengels, waarbij ik de een duidelijk meer vertrouw dan de ander.
    een droomblazer, een beul en een gewone burger.

t lijkt me onwaarschijnlijk dat de droomblazer geen droomblazer is. Dat legioen alleen een wolf heeft verraden om zichzelf minder verdacht te maken. In theorie kan legioen met de droomblazer samenspannen. In theorie kan een van de vertellers dubbelganger zijn. In theorie kunnen we de verkeerde beschermengel wantrouwen. Alleen lijkt me dat allemaal onwaarschijnlijk.

Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 14:12
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 15:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 431
    Laatste bericht: 25-02-2014, 00:19