Dominique heeft een punt. Temeer daar we een BE redelijk goed kunnen testen, danwel kunnen gebruiken om te voorkomen dat er 's nachts iemand doodgaat om zijn cover te dekken.
Ik ga mee met Dominique vanDe Tuinreusnaar Boon.
Dominique heeft een punt. Temeer daar we een BE redelijk goed kunnen testen, danwel kunnen gebruiken om te voorkomen dat er 's nachts iemand doodgaat om zijn cover te dekken.
Ik ga mee met Dominique vanDe Tuinreusnaar Boon.
Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.
Boon!!!!!
S5 Gargoylish | S3 Svenke
Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
S7 Pokédex | S6 The Beginning
S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
S3 Spionnodig | S5 Poseidon
stemwijziging
de tuinreus> boon
"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."
boon dan maar. En nietde tuinreus.
Tetmiera --> S7.
Boon it iz
Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
Zireael
Nou, als het volgens dominique in principe tussen mij en boon zou gaan deze lynch stem ik natuurlijk voor boon.
Boon wordt gelyncht. Hij was een normale weerwolf.
Ik zou volgens mij wat waarschuwingen moeten uitdelen voor het niet stemmen, danwel foutief stemmen/wijzigen (door de beulactie is natuurlijk het e.e.a. veranderd). Deze verstuur ik morgenochtend.
Deadline nacht 4: zondag om 20:00 (dan kunnen we daarna weer de gebruikelijk dinsdag/donderdag/zaterdag aanhouden)
Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.
Dit gaat beter dan verwacht.![]()
Nu nog 1 of 2 wolven? Zou er nog een moordenaar zijn die zich stilhoudt?
Ik heb het idee dat de laatste wolf 't lastigst gaat zijn.