Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Leuk dat Video bekijken voor minder bouwtijd, maar waar kan je het uitzetten?

Standaard Leuk dat Video bekijken voor minder bouwtijd, maar waar kan je het uitzetten?

Ik heb plus, goudclub en van alles en ik vind het nogal lelijk dat ik omdat ik ADDBLOCK heb die video bonus niet kan krijgen. Maar ik zeur er verders niet over.

Nu zou ik het wel fijn vinden als ik het zo kan instellen dat ik niet meer te zien krijg dat de mogelijkheid bestaat.

Kunnen jullie dit AUB bij opties fixen?

vinkje aan/uit "Krijg te zien dat je snelller kan bouwen als je reclame kijkt"
    Spreken is zilver en zilver kost goud.

Support Supp_Crazy frog's schermafbeelding

Standaard Video

Beste Cerafil

Ten eerste als je ze wel wil kijken kan je tijdelijk je adblocker op pauze zetten of toestaan voor alleen travian.

Wil je ze niet gebruiken dan kan je gewoon de bovenste knop gebruiken voor de normale wachttijden.

Crazy Frog

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Poeh wel strikt zeg
    S1 2016 Doge

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Die knoppen staan zo dicht bij elkaar dat een misclick op de loer ligt..
    Maar goed misclicks zijn ook views en dat is weer meer geld he voor Travian
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Die reclame start (bij mij) niet automatisch, dus een missclick is ook niet zo erg.
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker

Standaard

Los van die reclame, ben ik er gewoon compleet tegen dat dit mogelijk is in een WW dorp, waar je anders geen goud kan gebruiken.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Is het al uitgetest of het werkt bij WWdorpen? Het zou ook gewoon de balans verstoren in het spel, ineens doen WWvegen 25% minder schade.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Is het al uitgetest of het werkt bij WWdorpen? Het zou ook gewoon de balans verstoren in het spel, ineens doen WWvegen 25% minder schade.
    En ww vegen worden al zo weinig meer gemaakt, nu zal het voor nog meer spelers ontmoedigen om ze te maken.

verder vindt ik et wel leuk bedacht van die reclame, je kan namelijk op een andere pagina verder gaan moest eigenlijk echt een tabblad worden met een - dat je ook op je dorp verder kan, nu moet je tijdens de wachttijd maar reageren op het forum

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Uitgetest niet want aan die zooi doe ik gewoon niet mee.
    De optie is er alleszins wel in het WW, ook al kan ik geen filmpjes zien (pop up blocker ofzo wellicht)
    Dit is gewoon zo fout.... maar wat jij 25 % minder schade noemt snap ik ook niet compleet helaas.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Als de gebouwen 25% zo snel terug kunnen worden gebouwd dan zijn WWvegen ook 25% minder effectief (tenminste als ze mikken op iets anders dan het WW).
    Wel een beetje spijtig dat het ook voor een WWdorp geldt, ik zou het gewoon daarvoor deactiveren.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten