Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 tot 57 van 57

Discussie: Reactietopic - Video optie!

Gebruiker suus66's schermafbeelding

Standaard

1 van die reclames blijft hangen, moet soms wel 8 keer aanklikken om een"goede" zichtbare reclame te krijgen.
    Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suus66 Bekijk bericht
    1 van die reclames blijft hangen, moet soms wel 8 keer aanklikken om een"goede" zichtbare reclame te krijgen.
    Beste Suus66,

Hartelijk dank voor je bericht, we kijken momenteel naar dit probleem. Ontvang je wellicht links onderin in het scherm een 5 of 6tal cijfers? Zo ja, dan ontvangen we deze graag van je!

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

getal 18681 blijft hij steeds op hangen, de andere getallen doen het wel gewoon. Op s5 krijg ik nu geen andere getallen meer, kan dus die optie niet meer gebruiken. S1 gaat het nog redelijk, na 4 à 5 keer klikken krijg ik een andere reclame, die het wel doet.
    Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suus66 Bekijk bericht
    getal 18681 blijft hij steeds op hangen, de andere getallen doen het wel gewoon. Op s5 krijg ik nu geen andere getallen meer, kan dus die optie niet meer gebruiken. S1 gaat het nog redelijk, na 4 à 5 keer klikken krijg ik een andere reclame, die het wel doet.
    Hallo Suus66,

Hartelijk dank voor je report, we gaan er direct naar kijken!

Goed weekeinde!

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Helemaal kut natuurlijk. Travian was vroeger een tactisch spel, nu komt alles aan op goud en tijd. De no-lifer wordt flink gematst met deze feature. Dit is erg kwalijk, zeker met het oog op een topic dat onlangs is geopend over de gevolgen van travian op het leven van spelers.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Standaard

Het is een week goed geweest, maar nu weer raak voor een knaak met hetzelfde nummer. Ik heb de cookies en brownies leeggegooid, maar helaas.

Gebruiker

Standaard

waarom mogen wij nooit andere talen gebruiken op travian.nl maar mogen er wel franstalige reclamefilmpjes getoond worden?

Regels voor berichten