Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 57

Discussie: Reactietopic - Video optie!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Gewoon de bovenste knop klikken, dan is er niks aan de hand
    gewoon een optie geven die dat irritante dubbelding uit mijn zicht kan halen. Wat is hier zo moeilijk aan?
    Spreken is zilver en zilver kost goud.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Als je TG, TRAVIANGAMES, al noemt dan moet je wel het juiste melden, mobiele platformen worden niet ondersteund voor
    Travian: legends, elk ander spel heeft wel gewoon een eigen app die vanuit TRAVIANGAMES wordt aangeleverd.
    En dan zul je zeggen, waarom Travian: Legends dan niet, waarom niet?
    De grootste reden is dat er nog geen app ontwikkeld kon worden die de garantie bood dat al jullie prive gegevens ook prive blijven,
    het spel is geschreven op wat destijds reeel was en daar zat het idee dat iedereen op elke plek waar internet
    beschikbaar is nog niet bij, inloggen via een ander IP was toen nog helemaal niet vanzelfsprekend.
    Providers van mobiel internet werken allemaal via proxy adressen om hun diensten te kunnen aanbieden en wie de discussie
    over proxy volgde weet dat het atm een groots onderwerp is, vooral omdat iedereen maar wat roept zonder te weten wat proxy is.
    Een proxy gebruiken is niet tegen de regels dus, wel het misbruik van die optie.
    Het systeem van Travian: Legends is niet voldoende te beveiligen wanneer er via mobiel internet gebruik van wordt gemaakt,
    als we een app toestaan is het einde zoek en vinden we nog minder valsspelers.
    Voor al die betweters die denken dat het wel kan, maak zo'n app die wel aan alle veiligheidseisen voldoet en ik
    weet zeker dat naast dat je er leuk aan verdienen kan, heeel veeel travianspelers blijmaakt.

MVG
    sledge
    Excuus. Had niet TG moeten noemen.
    Verder heb ik nog wel een paar opmerkingen:

Ik begrijp dat Travian het oudste spel is van TG en het op een bepaalde manier geschreven is. Echter snap ik ook dat Travian door de jaren heen telkens is herschreven om de snelheid te behouden.
    Maar zit op Travian niet dezelfde beveiliging als elk ander spel van TG? Andere spellen werken op die manier toch ook via een proxy en dus ook op 3G/4G? Waarom kan dit daar wel?

Moet wel zeggen dat ik geen enkel ander spel dan Travian ken, wat van TG-afkomst is. Maar ook op die spellen kan je 'friendlies' hebben en meerdere accounts en zo je main account verder helpen.

Ik noem nu ook even de (oude) concurrent van Travian, Tr!balwars. Zo ver ik weet is dat spel ongeveer even oud als Travian, maar ook daar is een app van gemaakt en ook daar is op een of andere manier de beveiliging aangepakt zodat het werkbaar blijft. Ook dat spel heeft ongetwijfeld een botdetectiesysteem, terwijl de app wordt uitgesloten. Waarom kan het daar wel en hier niet? Misschien is het wel appels met peren vergelijken, maar ja.

Hoe zit het trouwens met het maken van een mobiele website? Alle 'linkjes' blijven hetzelfde, alleen de layout wordt iets anders. Gezien alle commando's en klik's hetzelfde blijven, moet het geen botsing maken met een botdetectiesysteem. Als voorbeeld: Zet 'build.php?id=39' (verzamelplaats) op een andere plek op de website http://tx3.travian.nl/dorf2.php en je hebt bij wijze van al een mobiele website. Zelfs een mobiele website zou al een mooie oplossing zijn als een app gewoon niet mogelijk is.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik hoop dat je wil antwoorden wat je kan antwoorden. Ik vind het een prima initiatief om samen met spelers naar oplossingen te zoeken voor dit (veel voorkomende) probleem

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Wel irritant dat je die reclame 100x opnieuw moet kijken als er een andere klik gebeurt..
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Excuus. Had niet TG moeten noemen.
    Verder heb ik nog wel een paar opmerkingen:

Ik begrijp dat Travian het oudste spel is van TG en het op een bepaalde manier geschreven is. Echter snap ik ook dat Travian door de jaren heen telkens is herschreven om de snelheid te behouden.
    Maar zit op Travian niet dezelfde beveiliging als elk ander spel van TG? Andere spellen werken op die manier toch ook via een proxy en dus ook op 3G/4G? Waarom kan dit daar wel?

Moet wel zeggen dat ik geen enkel ander spel dan Travian ken, wat van TG-afkomst is. Maar ook op die spellen kan je 'friendlies' hebben en meerdere accounts en zo je main account verder helpen.

Ik noem nu ook even de (oude) concurrent van Travian, Tr!balwars. Zo ver ik weet is dat spel ongeveer even oud als Travian, maar ook daar is een app van gemaakt en ook daar is op een of andere manier de beveiliging aangepakt zodat het werkbaar blijft. Ook dat spel heeft ongetwijfeld een botdetectiesysteem, terwijl de app wordt uitgesloten. Waarom kan het daar wel en hier niet? Misschien is het wel appels met peren vergelijken, maar ja.

Hoe zit het trouwens met het maken van een mobiele website? Alle 'linkjes' blijven hetzelfde, alleen de layout wordt iets anders. Gezien alle commando's en klik's hetzelfde blijven, moet het geen botsing maken met een botdetectiesysteem. Als voorbeeld: Zet 'build.php?id=39' (verzamelplaats) op een andere plek op de website http://tx3.travian.nl/dorf2.php en je hebt bij wijze van al een mobiele website. Zelfs een mobiele website zou al een mooie oplossing zijn als een app gewoon niet mogelijk is.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik hoop dat je wil antwoorden wat je kan antwoorden. Ik vind het een prima initiatief om samen met spelers naar oplossingen te zoeken voor dit (veel voorkomende) probleem
    Geniaal!
    S1 2016 Doge

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Zelfs zonder andere kliks, 5x een reclame kijken en het gebouw staat nog steeds niet aan
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SE_Ryuk Bekijk bericht
    Zelfs zonder andere kliks, 5x een reclame kijken en het gebouw staat nog steeds niet aan
    nl3 is gedaan hé...

Gebruiker

Standaard

Iemand soms enig idee hoe je zo'n filmpje kan bezien? Wat zijn de eisen om het te kunnen bekijken behalve geen adblocker te hebben?
    Zelf maak ik gebruik van Windows 7, Internet explorer (laatste versie) zonder addons of adblockers... Echter wanneer ik op dat ding klik om het filmpje te starten krijg ik gewoon een in het vakje een zwart vakje. Wanneer ik met de muis erover ga krijg ik vervolgens een nummer te zien linksonder in het zwarte vakje, maar meer gebeurd er niet...

Iemand soms een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen?

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  160328, issue ivm advertenties.jpg
Bekeken: 34
Grootte:  21,5 KB
ID: 7277
    Hope for everything. Expect nothing.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Heb je al eens geprobeerd een tijdje te wachten? Soms kan het even duren totdat de video is geladen.
    Ik gebruik zelf ook internet explorer 11 en bij mij werkt het gewoon.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ja, dit heb ik idd al uitgeprobeerd. Jammer genoeg helpt dit niet echt iets behalve dat ik veel tijd verloor
    Wel bedankt om mee te redeneren tot een resolutie
    Hope for everything. Expect nothing.

Gebruiker

Standaard

Ik vind die video's toch ook vooral veel irritatie opwekken

Regels voor berichten