Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 57

Discussie: Reactietopic - Video optie!

Gebruiker

Standaard

Ik zie een hoop bugs aankomen

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Wel leuk idee toch, hoop dat ze nieuwe seizoen house of cards ook hebben(A)
    Hoop wel dat er geen reclame tussen de filmpjes door zit...

EN dat ze ook iets voor na middernacht hebben, als we door moeten "klikken"
    Laatst gewijzigd door Remcow : 23-02-2016 om 18:31

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Loool wtf is het al 1 april?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Bij het gebruik van een adblock ontvang je een foutmelding en zal je niet de bonus ontvangen.
    En in het geval van Anti-Anti adblockers?
    Laatst gewijzigd door Svenke : 23-02-2016 om 18:34
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Maar geldt het ook voor de andere gebouwen in een WWdorp (groot pakhuis, grote graansilo, ...)? Want dat lijkt me een oneerlijk voordeel dan.
    Andere bouwers hebben die bonus ook?
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ja, maar dan doen WWvegen minder schade uiteindelijk als ze op andere gebouwen dan het WW mikken. Er bouwen al zo weinig spelers WWvegen tegenwoordig dus het lijkt me niet echt wenselijk als ze dan ook nog eens minder schade doen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Men, elke keer als ik een gebouw wil upgraden lijkt het net alsof ik dronken ben.
    Het idee vind ik prima, maar de manier waarop kan stukken beter!

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Ik heb er niks op tegen, al een paar keer gedaan en de advertentie's zijn ook niet storend lang!
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ligt het aan mij of worden er enkel advertenties getoond van Traviangames?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ligt niet aan jou, maar goed. Denk dat als het gepaard zou gaan met advertentieverkoop de looptijd van de advertenties ook "te koop" zou zijn en wij langer moeten kijken
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Ik dacht even dat het weer 1 april was. Ads tonen aan gebruikers wordt tegenwoordig vooral gebruikt om mensen over te halen om te betalen voor het spel, omdat de ads nauwelijks nog geld verdienen. Dit is begrijpbaar, men moet toch iets verdienen aan de gratis spelers.

Maar bij de meeste F2P spellen worden deze ads verwijderd bij het aanschaffen/lid worden van het spel. Want waarom zou je nog een betaalde gebruiker pesten terwijl de ads nauwelijks wat opleveren in verhouding met een gebruiker die eens in de week een euro betaald? Ikzelf verwacht het van een spel om die enkele cent mis te lopen door het betalen van een groter bedrag. Dit, met mijn F2P ervaring.

Maar jullie gaan nu nog een stapje verder dan de gemiddelde F2P, jullie dwingen de gebruiker nu om actief deel te nemen aan het reclame kijken. En niet alleen dat, jullie dwingen de gebruiker die al hebben betaald voor travian voor het gebruiksgemak (plus & goudclub), om hier ook aan deel te nemen, als deze niet willen gaan achterlopen op mensen die wel aan deze praktijken mee doen.

Er zijn namelijk drie redenen dat spelers hier betalen voor travian; gebruiksgemak (plus & goudclub), het niet willen achterlopen op anderen betaalde spelers (+25%, 1x klaar, NPC, silver, ..) en het suporten van travian.

Met deze ads creëren jullie dus een keuze tussen het niet willen achterlopen op anderen, en het gebruiksgemak. Men kan niet beide opties kiezen, wat hier nieuw is op travian.

Ik denk dat dit weer een graai is op het kotertermijn, maar jullie op het langer termijn weer op gaan verliezen. Dit zal namelijk ook betaalde spelers, zoals ik, afschrikken.

Maar ook gratis spelers gaan jullie hiermee verliezen, en die lijken dan niet direct winstgevend te zijn voor travian, maar houden wel de player-base in leven, wat dit hele spel in leven houd.

______

Nog als reactie op het verkleinen van de gouddiscriminatie; dit is naar mijn mening geen effectieve manier om dit te doen, en was ook zeker niet het doel van Travian. Als ze dit wilden, lieten ze de gratis spelers wel 9 filmpjes kijken voor 9 goud totaal.

De knop zou te minste een ander kleurtje moeten hebben, zodat ik er niet per ongeluk op klik terwijl ik de afschaffing van deze knop afwacht.
    Laatst gewijzigd door vaza : 29-02-2016 om 17:25

Regels voor berichten