Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: Duur troepenbouw in dorpsstatistieken

Gebruiker

Standaard Duur troepenbouw in dorpsstatistieken

Het lijkt mij handig als je bij dorpsstatistieken een tabblad hebt waarin je in 1 overzicht kunt zien voor hoeveel uren er troepen aanstaan per dorp.

Je kunt nu wel zien hoeveel uur het duurt voor de pakhuizen en silo's per dorp vol of leeg zijn.
    Zo'n zelfde soort overzicht voor duur troepen per dorp zou gewoon in een extra tabblad toegevoegd kunnen worden.

Ik speel nu def en wil graag dat er 24/7 def gebouwd wordt in de defdorpen, maar moet nu iedere keer alle dorpen langs om te zien of ze nog wel lang genoeg aanstaan.
    Zou je dit in 1 oogopslag kunnen zien, dan zou dat tijd schelen en de kans verkleinen dat je een keer een dorp mist.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Bij dat plus menuutje even je muis over t embleempje van de troep houden en je kunt zien hoevel troepen er nog aan staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Jammere is dat dat op mobiel niet te doen is, want als je daar op klikt ga je naar die barakken/stallen.
    Vind dit wel een goed idee!
    Er is altijd een baas boven baas.

Standaard

Mja travian heeft dit al vaker gezegd, en ik zal de sup's nu maar voor zijn, travian 4.4 is niet gemaakt met mobiels in het achterhoofd. Er wordt dan ook geen ondersteuning verleent aan mobiele gebruikers etc. :P

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Ja niet meegaan met de technologische evolutie helpt wel om de daling in spelersaantallen te verhogen!
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

@BlaxXx: Ik weet wel dat je kunt zien hoeveel troepen er aanstaan, maar je kunt niet zien voor hoeveel minuten of uren en je hebt het niet in 1 overzicht.

Je kunt wel in 1 overzicht zien hoelang de feesten nog aanstaan of hoelang het duurt voor je pakhuizen of silo's vol of leeg zijn.
    Waarom dit dan ook niet troepen toevoegen.

Hier even ter illustratie hoe het nu is:
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  troepen aantal.jpg
Bekeken: 64
Grootte:  65,5 KB
ID: 7207

Zo zou ik het graag zien in een extra tabblad bij troepen:

Naam:  troepen overzicht nieuw.jpg
Bekeken: 88
Grootte:  49,6 KB
ID: 7208

Dit is niet alleen handig als je travian speelt op je mobiel of tablet, maar ook als je gewoon travian speelt op je pc.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Ja niet meegaan met de technologische evolutie helpt wel om de daling in spelersaantallen te verhogen!
    Hoef je niet tegen mij te vertellen? :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outsider Bekijk bericht
    @BlaxXx: Ik weet wel dat je kunt zien hoeveel troepen er aanstaan, maar je kunt niet zien voor hoeveel minuten of uren en je hebt het niet in 1 overzicht.

Je kunt wel in 1 overzicht zien hoelang de feesten nog aanstaan of hoelang het duurt voor je pakhuizen of silo's vol of leeg zijn.
    Waarom dit dan ook niet troepen toevoegen.

Hier even ter illustratie hoe het nu is:

Naam:  troepen aantal.jpg
Bekeken: 64
Grootte:  65,5 KB
ID: 7207

Zo zou ik het graag zien in een extra tabblad bij troepen:

Naam:  troepen overzicht nieuw.jpg
Bekeken: 88
Grootte:  49,6 KB
ID: 7208

Dit is niet alleen handig als je travian speelt op je mobiel of tablet, maar ook als je gewoon travian speelt op je pc.
    Ik snap t idee wat je bedoelt hoor, ik bied alleen een oplossing die t al perfect doet voor nu. Kijk een keer hoeveel troepen je per uur maakt en je ziet t ook in een oog opslag.
    Net als zoveel dingen kan het 'beter' en 'makkelijker', maar wat je hier aandraagt gaat waarschijnlijk toch nooit komen. Dus dan is hetgeen ik aandraag voor nu de 'beste' manier.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    maar wat je hier aandraagt gaat waarschijnlijk toch nooit komen.
    Waarom altijd zo negatief.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outsider Bekijk bericht
    Waarom altijd zo negatief.
    http://forum.travian.nl/showthread.p...=1#post1049247

Goed voorbeeld waarom altijd zo negatief. De doorsnee tiener van tegenwoordig maakt volgens mij mobiele appjes aan de lopende band. En wij wachten nog steeds op een goedwerkende browser/app voor op de mobiel...

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

En als hij komt dan kost de app geld en moet je waarschijnlijk ook goud betalen om de app aan je account te koppelen.
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Regels voor berichten