Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 162

Discussie: Secret nero #1 - Thels

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Je mag niet met koekjesfabriek gaan want hij was de vorige kanselier. Ik zou eerder kiezen tussen mij of tetmiera in jouw positie. Pleeboy ga ik vast op tegen stemmen want jullie 2 zijn al een keer geweest en ik vind het link nu 2x dezelfde mensen te kiezen.

Standaard

Koekjesfabriek is de meest recentelijk verkozen Kanselier, en mag daarom niet als kanselierskandidaat worden gekozen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik zal de regels maar eens even herlezen denk ik.

Dan kies ik Kraken als kanselier!

*FINAL CHOICHE*
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Iedereen, inclusief Legioen en Kraken, gelieve mij te PMen om aan te geven of je voor of tegen het kabinet Legioen + Kraken bent.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Het Kabinet Legioen + Kraken is unaniem verkozen.

Legioen en Kraken mogen voorlopig niet meer posten.

Standaard

Het Kabinet Legioen + Kraken voert een Liberaal wetsvoorstel door. Er zijn nu 3 liberale en 1 fascistisch wetsvoorstel doorgevoerd.

Legioen en Kraken, jullie mogen nu weer posten.

Koekjesfabriek is de volgende presidentskandidaat. Kraken mag niet als kanselierskandidaat worden gekozen.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik kreeg 2 fascistische kaarten en 1 liberale kaart, daarvan heb ik 1 fascistische kaart niet doorgegeven.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Edit: Ow ja, bevestig legioen's verhaal, ik kreeg keuze ^^.

Dit gaat eigenlijk best lekker namelijk. Maar ik denk dat de lol nu wel een beetje zal zijn afgelopen xD.

Als IEDEREEN tot dusver de waarheid heeft gesproken, zijn er nog 2 Liberalen over in het Deck. Maar het deck zelf is 5. En dat is als iedereen de waarheid heeft gesproken. Maar ik hoop nog 1 Liberaal beleid te spelen voordat we massaal Fascisten gaan krijgen, want dan wordt het ook belangrijk wie we vertrouwen met een gave.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvatting tot dusver
    Tetmiera > Koekjesfabriek = FFF / FF / F
    PleeBoy89 > Legioen = FLL / FL / L
    Kraken > Koekjesfabriek = FFL / FL / L
    Legioen > Kraken = FFL / FL / L
    Persoonlijk gaat het mij in mijn ogen in om, vertrouw ik de president dat die de juiste data geeft? Ik denk niet dat het snel mogelijk is om nu 3 fascisten te krijgen, maar ik heb gewoon het idee dat ergens een president heeft gelogen en gewoon een liberaal beleid heeft afgeleid. De enige die toegaf dat die een Liberaal beleid heeft afgelegd is PleeBoy, maar dat was om te testen.

Ik hoop sterk op nog 1 liberaal beleid hierna voordat we met de fascistische hell gaan beginnen (10 fascist-kaarten en 2 liberaal kaarten is niet een goede kans dus dit GAAT gebeuren).

Het leuke is met dit spel op 5 spelers, je hebt maar 2 liberale spelers nodig om dit spel feitelijk te "winnen". Maar ze moeten het wel van elkaar weten EN de 3e liberaal moet ze vertrouwen.

Ja, ik vermoed heel sterk dat wat het resultaat ook wordt, het worden vast wel 3 fascistische beleiden die we nu gaan krijgen. Ik wil best koekjesfabriek de president maken en Legioen de kanselier (A).

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Whut wacht. We hebben nog 5 kaarten 2 liberalen 3 fasisten. Nu 3 kaarten houden we twee over en dan wordt de dek toch geschud en komen alle kaarten toch weer terug in of begrijp ik het nu verkeerd.

Edit.... ik snap het al. Oeps alleen de afgelegde kaarten komen terug niet de gespeelde kaarten. Pff. Vond het al zo makkelijk gaan.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 26-02-2016 om 18:10
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Oh, ja, sorry. Dat heb ik misschien niet goed beschreven, maar alleen de kaarten op de trekstapel en de aflegstapel worden geschud. Gespeelde kaarten worden NIET geschud.

In de tafelvariant is dit voor zichzelf sprekend, omdat de kaarten dan echt op tafel op het Liberale en Fascistentrack liggen.

Houd er overigens rekening mee dat de trekstapel en aflegstapel geschud worden, op het moment dat er minder dan 3 kaarten over zijn. De kaarten die dan nog over zijn worden mee geschud, en komen niet automatisch bovenop te liggen.

Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Secret Nero #2 - Thels
    By Thels in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 289
    Laatste bericht: 16-05-2016, 20:38
  2. Weerwolven 89 - De ruimtekolonisten! (Thels)
    Reacties: 128
    Laatste bericht: 18-07-2015, 10:35
  3. Monopoly #8 (Thels)
    Reacties: 234
    Laatste bericht: 17-12-2010, 16:17
  4. Channel secret maken
    By _Chaos_ in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 17-04-2010, 22:48

Regels voor berichten