Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Oases van Bannelingen

Gebruiker

Standaard Oases van Bannelingen

Hoi,

momenteel zit ik op een server waar enkele spelers 50% graan oases hebben ingenomen en daaropvolgend geband worden. Dit is inmiddels 2 weken geleden gebeurd en de betreffende oase is dus nog steeds uit het spel. Ik vind het uitermate frustrerend dat een speler die uit het spel is op deze manier nog steeds zo'n grote invloed heeft op het spel.

Een idee on dit euvel op te lossen:
    Indien je account voor één volledige week geband is, verlies je al je oases.

Zo zou je als speler die geband is dus 7 dagen hebben om je account terug in het spel te krijgen. Dit lijkt me ruim voldoende tijd, en beperk je de invloed op het spel mochten deze mensen ermee stoppen.

Gr,
    Jban

Gebruiker Untitled's schermafbeelding

Standaard

Goed idee! Ik zie zo snel geen nadelen. 7 dagen lijkt me ruim zat.
    S1 2016 Doge

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Kan dit niet? Geloof dat een tijdje terug is veranderd dat je na een 'x' aantal dagen artes op kan halen bij mensen in ban toch? Denk dat inderdaad een goede toevoeging zal zijn dat je ook oases vanaf dat moment kan pakken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Regels voor berichten