Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 19 van 19

Discussie: NL20 - Een nieuw dieptepunt?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

NL3 is 100 dagen ouder dan de empireserver, dat lijkt me toch wel een groot verschil!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    De Empire server is 100 dagen korter bezig.

Bovendien is de Empire server in september gestart, wat een populaire tijd is om te starten (na de zomervakantie).
    Server 3 is in de zomer gestart, dat is vaak een tijd waar de servers juist minder populair zijn.
    Wou s4 typen, had het veranderd Maar de server lijkt het helemaal niet gek te doen.
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat dan komt doordat het voor nieuwe spelers makkelijker is om te blijven hangen.
    Maar ik ken weinig mensen die zulke servers leuk vinden en ik ken toch heel wat mensen in deze community
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    En zoals ik vermoedt dat een .nl server opzetten vrijwel geen variabele kosten met zich meebrengt (.nl crew wordt toch niet betaald) en het hosten van een server waar maar maximaal 2000 man op zit kost volgens mij ook niks extra's voor travian.
    Denk dat er in zo'n datacenter tegenwoordig genoeg servers niks aan het doen zijn idd
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Er zijn ook wat aanpassingen gemaakt op NL20 die het spel moeten bevorderen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Ik ga spelen op NL20, en ik ga het leuk vinden ook!
    Ik heb nog nooit z'n concept gespeeld en ben wel nieuwsgierig, er starten nu toch geen 'normale' servers dus kan ik hier wel even m'n tijd verspillen
    Ik heb Faalangst!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yar Bekijk bericht
    Ik ga spelen op NL20, en ik ga het leuk vinden ook!
    Ik heb nog nooit z'n concept gespeeld en ben wel nieuwsgierig, er starten nu toch geen 'normale' servers dus kan ik hier wel even m'n tijd verspillen
    Ik vond het concept van de vorige ancient erg leuk (werkt alleen niet ideaal op .nl), je moet alleen wel bereidt zijn om wat meer goud te spenderen dan een normale t4.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ik vond het concept van de vorige ancient erg leuk (werkt alleen niet ideaal op .nl), je moet alleen wel bereidt zijn om wat meer goud te spenderen dan een normale t4.
    Haha ik heb het gemerkt man, die chemische ketel is een hel voor mijn bankrekening..
    Ik heb Faalangst!

Gebruiker

Standaard NL 20 begin er vooral niet aan

Ik zit nu een tijdje met verbazing op de NL 20 rond te kijken.
    Als trouwe speed en goudspeler was ik eens benieuwd wat de NL 20 zou zijn.
    Tja als je een speed ervaring op de NL 20 zoekt begin er dan vooral niet aan. Het lijkt er niet op.
    Waar je op de speed spelers tegenkomt die met weinig goud de grootste dingen ziet doen kom je op de NL20 het net andersom tegen.
    Veeg kapot geen probleem even een weekje sparen met veel goud aan elkaar plakken en klaar is je volgende veeg ik zie spelers dit zo een beetje elke week doen.
    Voordeel is, en heel slim van Travian, als je je gekochte veeg in je dorp met de hoogste smederij lvl aan elkaar plakt krijgen de troepen van de andere dorpen ook dat niveau over lokkertje gesproken.
    Dreigt dominantie in een regio geen prob 2 dorpjes stichten oppimpen naar 700pop heldenhof lvl 15 erin 2 50% graanoases erbij en je vers gekochte veeg heeft een thuisbasis en zieken maar.
    Ik zie de leider van een ally dorpjes overnemen en heeft daar 10 tot 15 leiders voor nodig en dat meerdere keren.
    Ik kan zo wel even doorgaan.

Voor deze spelwijze heeft Travian ook een naam en zoals 1 van de MH me onthulde ik quote
    "het pay to win model niet overal populair is"

Dus voor mij is het eens maar nooit weer
    Laatst gewijzigd door Dionysis : 12-04-2016 om 14:14

Soortgelijke discussies

1. [Onderhoud] NL1, NL4, NL5 + NL19, NL20 + NLX
    By CM_Tovenaar in forum Onderhoud
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11-04-2016, 14:15
  2. [Onderhoud] NL3, NL4, NL5, NLX, NL19 + NL20
    By CM_Tovenaar in forum Onderhoud
    Laatste bericht: 21-02-2016, 15:57
  3. Graan tbv ally NL20
    By Dionysis in forum Bugs & Serverproblemen
    Laatste bericht: 10-02-2016, 18:11
  4. Start NL20 ( Travian: Legends) start 1 februari 2016!
    By CM_Tovenaar in forum Nieuwe servers
    Laatste bericht: 20-01-2016, 15:41

Regels voor berichten